Esport Ciclista Sant Andreu - FORO
Disfrutant desde 1981
Language:
Català
English
Español
Bienvenido(a),
Visitante
. Por favor,
ingresa
o
regístrate
.
1 Hora
1 Día
1 Semana
1 Mes
Siempre
Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión
Este tema
Este sub-foro
Todo el foro
Google
Bing
Inicio
Ayuda
Ingresar
Registrarse
Esport Ciclista Sant Andreu - FORO
»
Esport Ciclista Sant Andreu
»
Sortim?
»
Sortides entre setmana (tardes)
« anterior
próximo »
Imprimir
Páginas:
1
...
18
19
[
20
]
21
Autor
Tema: Sortides entre setmana (tardes) (Leído 15113 veces)
Varebike
Sin vida social
Re: Sortides entre setmana (tardes)
«
Respuesta #190 en:
Marzo 17, 2010, 17:18:58 »
bueno,bueno!!.despues de varios compañeros esta semanita,lunes:VICTOR,martes:ARTEMIRO,hoy hemos pedaleado juntos el señor Tony OBRADORS y un servidor(chemaaaaa que te hemos visto!!!!)desde la marcha de DEGOLLAOS que no le veia el pelo.eso si dice que no hace nada pero GORDO no esta!!! jeje
lluisf
Sin vida social
«
Respuesta #191 en:
Marzo 17, 2010, 20:00:31 »
El Sr. Solans y yo hemos subido nuestro primer Tibidabo y Forat de la temporada y hay algunas novedades al respecto de las carreteras:
La Arrabassada esta recién asfaltada por el lado de Bcn y por el de St. Cugat asfaltaron el año pasado. Desde St. Cugat a Cerdanyola están acabando la carretera y hay bastante maquinaria terminando la obra. En la subida al forat hay un montón de arboles rotos por la nevada y cuando hemos subido los estaban retirando.
Han sido un par de horas agradables, excepto la bajada del forat que hemos pasado un poco de frío.
Como anécdota decir que aun quedaba algo de nieve a la altura de Can Cortés y creo que nos hemos cruzado con algunos compañeros. Por lo visto todos hacemos lo que podemos para entrenar un rato .
Ahora tengo un poco más de tiempo disponible; por eso de la crisis.
escalador_HC
Con domicilio en EC Sant Andreu
«
Respuesta #192 en:
Marzo 19, 2010, 20:29:43 »
Doncs aquesta tarde gris he sortit jo amb la idea d'anar tranquil perque dimarts vaig estar al circuit, ahir al gimnas i diumenge marxa.
Pujant la Creu d'Olorda em creuo amb el Dani, així que giro cua i ens ajuntem. Baixem per les planes i després Forat del Vent. El pobre Dani que s'apretava s'ha armat de paciència i m'ha esperat moltes vegades.
A un km de coronar el Forat restriccions de trànsit pels efectes de la nevada.
I ja tornant cap a casa, sobre un quart de set m'he creuat un Sant Andreu joveníssim pujant per passeig Maragall que jo crec que era el Miguel. Li he fet un crit però ni s'ha enterat. Deuria estar ja concentrat en la ascensió al Forat que tenia pinta d'anar a fer.
I aquí ningú entrena!
miguel_20
Visitante
«
Respuesta #193 en:
Marzo 19, 2010, 20:55:45 »
M'has descobert! que consti que es el primer cop que surto amb l'intenció d'entrenar, es la primera vegada que faig les famoses series, de cara a preparar un dels meus objectius de la temporada, la marxa de Rutes del Montseny(el principal es la BCN-Puigcerdà per descomptat:D).
Amb el tema de la pluja i l'hora no m'he volgut allunyar gaire de casa, total que despres de pujar el cementiri per la part suau he pujat un parell de cops la rampa del tanatori i capacasa que es fa fosc.
PEr cert tant parlar i al final no aniré a la sortida del disabte, fins diumenge
.
Varebike
Sin vida social
«
Respuesta #194 en:
Abril 06, 2010, 21:25:19 »
alguien se apunta el jueves hacer unos 100 kilometrillos!!!!!
saldre como de costumbre 14:40 horas,si alguien sale un poco mas tarde tambien podria amoldarme!!!!!!!
Sergio
Sin vida social
«
Respuesta #195 en:
Abril 07, 2010, 20:31:03 »
Hola mkgonoprestige, yo tengo también intención de salir mañana, pues tengo fiesta del curro, la hora que pones me va bien, pero de donde sales?
saludos.
Varebike
Sin vida social
«
Respuesta #196 en:
Abril 07, 2010, 22:04:46 »
hemos quedado,artemiro y un servidor a las 14:40 delante de la tienda del medina.calle peñiscola nº5 al final de la meridiana.
Sergio
Sin vida social
«
Respuesta #197 en:
Abril 08, 2010, 10:07:01 »
Ok. si todo va normal alli estaré.
saludos.
tri49
Vive aquí
«
Respuesta #198 en:
Abril 08, 2010, 10:45:39 »
Jo, en principi hi serè, si puc seguir el vostre ritme perfecte, com no podrè, no passa res, igual tinc de sortir avui al migdia. Això si el meu objectiu es fer unes 4 hores o mes.
Malaltbike
Master
«
Respuesta #199 en:
Abril 10, 2010, 20:17:46 »
Per si algu s´anima
Dema, diuemnge, hem quedat amb els Montefuascos per fer una sortideta per collserola
30km ideals per estirar les cames
Valldaura / Can Drago a les 9.15h
Imprimir
Páginas:
1
...
18
19
[
20
]
21