Autor Tema: BIG 2008  (Leído 3384 veces)

Desconectado Raul_Ma_Ca

• Master
    • RAMACABICI
Re: BIG 2008
« Respuesta #20 en: Abril 16, 2008, 08:35:08 »
Hombre Luis Miguel...... te perdiste una buena.....vaya "pedazo" BIG el "desconocido" Col de Rieisse !!!!!

Vinga, de moment unes fotillos de la sortida d´ahir... de nou, un día bestial de cicloturisme !!!!!

Sortint de Millau i començant a pujar al primer port, Causse Noir, ja es tenen unes vistes precioses de Millau i el "faraonic" viaducte al fons:

L´Angel i el Claudi pujant el Coisse Noire sempre amb unes vistes precioses cap a Millau i el viaducte:

També el Carles i el Jordi:

Coronem el Puncho d´Agast....mare de deu !!!! Quines vistes !!!! Quin "vertigen" !!!!!  a la foto no surt el Carles....estava fotent "el cabra" per la muntanya amb la BTT...ah no !!! Que anavem amb la bici de carretera, juas, juas, juas !!!!

Desprès d´un tram "sube/baja".... anem a fer les Gorges del Tarn.... un tram força llarg de "llano-semi ascendente" que va paral.lel al riu Tarn passant per zones força boniques....d´aquí nomès tinc 3 fotos....porque sera ? Txu-txu ...... txqui tren...txiki tren...txiki-txiki-txiki tren !!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

S´acaba el tram "rodador" al costat del riu Tarn (21 llargs kilometres)...i arribem a La Malene on comença el BIG  del dia.... des d´abaix ja es veu que es un port bestial....es veuen "paelles" i mes "paelles" que pujen per la muntanya !!!!!! Pero que pujen molt, molt amunt !!!!! Les fotos tal com es van pujant son bestials...i a més el percentatge no baixa en cap moment del 8-9%..... quan pugui miro de treure un perfil ràpid...tinc ganes de veure els números "d´allò".

Ala venga "vamos parriba" !

Buahhhhh !!!! Bestial....vista dels primers metres de pujada.....amb La Malene i el riu Tarn ja molt abaix...."pos no nos queda na"  :-X :-X :-\ :-\ :-\

Vinga fotos dels "patidors"....

En Jordi:

El Claudi i el Carles:

L´Angel:

Es fa dur ...i llarg !!!! A la part  final de la zona dura el Carles i jo ens avancem una mica.... fins que "l´escalador" Carles em deixa de roda... de cop sento una "moto" que m´avança a dos pams....estic apunt de dir-li...."eh...deja metro y medio para adelantar" !!!!! Ah....no...no es una moto....es l´Angel  :D :D :D :o :o :o :o :o :o :o...... senzillament imprsionant....s´ha de veure per creure la facilitat del "mestre" pujant !!!!!!
Coronem...el Claudi busca desesperat un cartell on posi Col de Rieisse....o alguna cosa semblant...al final trobem  "un cartell" (llamemoslo asi, jejejejeje)....sesión de fotos... menys mal que no ens va veure ningú, sino haguès pensat, que foten aquests "abraçats" en aquella merda de cartell !!!! juas, juas

La baixada per l´altra banda.....preciosa, per una carretera  que com aquell qui diu "para pasar dos bicis se ha de parar una" !!!!

Al final retallem una mica i no fem l´ultim port del dia i anem directes cap a Millau.....de nou posem la "locomotora" en marxa !!!!!

Un cop a Millau anem a veure de prop el viaducte....quina bestialitat !!!!!

Ens entretenim amb les fotos "pros" del viaducte....parem en una area de servei a jalar una mica, doncs anavem tots ja pajaritos, i total...que arribem a mitja nit a casa (a les 23'15 esrem a Cardedeu)....però bueno...un dia es un dia..... i ens ho vam passar genial !!!!!!

Por supuesto....tinc un munt més de fotos....jo vaig fent, vaig fent, i cada sortida acabo amb 40-50 fotos  :P :P :P :P :P :P :P ....quan tingui temps  us passo les fotos companys.

« última modificación: Abril 16, 2008, 10:01:23 por Raul_Ma_Ca »
http://www.ramacabici.com   -----ALTIMETRIES I FOTOS DE PORTS DE MUNTANYA

Desconectado Claudio

• Con domicilio en EC Sant Andreu
    • Bicicleta y puertos de montaña
« Respuesta #21 en: Abril 16, 2008, 09:41:26 »
Doncs sí, un dia bestial. Molt xules les fotos Raul!
Mereix la pena fer 800 kilometres en un dia per veure el viaducte el directe, la pujada a Causse Noir, las gorges del tarn i, sobre tot, el gran desconegut del Col de Rieisse.
Descobrir ports desconeguts com aquest dóna sentit a una llista com la del BIG. Abans de pujar-lo deiem que seria dificil superar Causse Noir (que no és a la llista), però una vegada pujat i gaudit es torna indiscutible!!!
Ah, i per on vem baixar Rieisse, carretera estreta tipus Fauniera, amb una vista impressionant i "semblava" que també molt dura...
Angel, gràcies per tots aquests descobriments!!!

Desconectado Raul_Ma_Ca

• Master
    • RAMACABICI
« Respuesta #22 en: Abril 16, 2008, 10:48:58 »
Mireu, he fet el "perfil ràpid" de la pujada al Col de Rieisse....amb els primers 4 kilòmetres al 9'2% de mitjana....desprès sembla que s´acaba, pero els últims kilómetres també es fan durillos:

I de pas algunes fotillos més  ;) ;) ;) ;) ;) ;)

De la primera pujada al Causse Noir:

Un cop ja a La Malene....si us fixeu a la dreta a la muntanya es veu la carretera fent "ziga-zaga"...:

El Carles a l´inici de la pujada , amb el poble al fons:

Venga "chavalotes" ....a sufrir !!!!

Pues no queda na si miras para arriba:

Zona, xula, xula desprès de coronar el Col de Rieisse... aquí ens vam pendre un petit "descans", jejejejejeje

La baixada que die el Claudi  "rollo fauniera" cap a Le Truel....la veritat que donava "yuyu" baixar per allà....carretera super estreta...amb pedretes sueltes a terra....el barranquillo allà mateix.....

morgar

• Visitante
« Respuesta #23 en: Abril 16, 2008, 14:32:54 »
Jo també vaig quedar impressionat de les pujades i baixades de ahir, no m’esperava que fossin tant espectaculars, totes les sortides tenen el seu encant però amb aquesta vaig marxar amb un regust especial, el descobriment d’una gran zona. Si a tot això li sumem els companys de batalla, Claudi (el culpable de la sortida), Carles (tant fort com sempre), Raul (la locomotora incansable), Jordi (el pots portar a qualsevol lloc) i jo que estic encantat de fer aquestes sortides, dons surt un dia rodo.

Com diu en Claudi crec que val la pena la pallissa de cotxe per fer la sortida amb bicicleta, compensa sobradament. Be ja estic buscant dades per la pròxima.

Desconectado Raul_Ma_Ca

• Master
    • RAMACABICI
« Respuesta #24 en: Abril 16, 2008, 21:13:59 »
Jo també vaig quedar impressionat de les pujades i baixades de ahir, no m’esperava que fossin tant espectaculars, totes les sortides tenen el seu encant però amb aquesta vaig marxar amb un regust especial, el descobriment d’una gran zona. Si a tot això li sumem els companys de batalla, Claudi (el culpable de la sortida), Carles (tant fort com sempre), Raul (la locomotora incansable), Jordi (el pots portar a qualsevol lloc) i jo que estic encantat de fer aquestes sortides, dons surt un dia rodo.

Com diu en Claudi crec que val la pena la pallissa de cotxe per fer la sortida amb bicicleta, compensa sobradament. Be ja estic buscant dades per la pròxima.

La veritat que em va sorprendre molt.... molt més bonic i espectacular del que poder em pensava....sempre vas amb "espectatives" a una sortida així, però em va sorprendre molt gratament.

La veritat que avui no he sortit en bici...estava baldat amb les cames adolorides...... al "teoric pla" vam anar com "una locomotora" , a les pujades "els escaladors" ens vau dur collats...... així que amb la tonteria va ser una sortida dura....a més teoricament no es pujaba cap gran port....doncs bé...110 Km per més de 1800 m. de desnivell..... i se suposa que nomès vam pujar dos ports de "segona" , jejejejeje

P.D: Per cert....aquest matí a primera hora ja m´he apuntat el BIG a la llista oficial......jejeje jejeje...tinc l´honor de ser el primer "españolito" en pujar oficialment el BIG  col de Rieisse ...encara que els escaladors Angel i Carles van coronar una mica davant meu......jejejejeje jeje
« última modificación: Abril 16, 2008, 21:15:33 por Raul_Ma_Ca »

Desconectado BLUESBIKER

• Master
  • fot-li fort!!!
« Respuesta #25 en: Abril 17, 2008, 10:41:56 »
Ja me l' he apuntat,

un coll de debó, paga la pena el  llarg viatge per fer una ruta tan bonica i en tan bona companyia...

encara que em duguin collat pel "pla" amb "il treno..."  quines ganes tenia de que arribes una pujada... ;)

per treure-li "brillo" al 39 x 23... ;D

Ara ha esperar la següent... ;)
l' asfalt està bé però estic millor allà on desapareix!!

miguel_20

• Visitante
« Respuesta #26 en: Marzo 11, 2010, 19:53:21 »
Reabro este tema para comentar que el dia 20 y 21 de Marzo hay dos quedadas, el sabado se hará una ruta en la que destaca el paso por el Turó de l'Home,Santa fe y Collformic. El Domingo se hará una ruta mas corta con la subida final al monestir de Montserrat en la que se conmemorará el aniversario de la creación de el BIG.
Dejo un enlace con mas información,
http://bigascensions.free.fr/rendezvous/montserrat.htm

Desconectado Julià

• Con domicilio en EC Sant Andreu
  • Alps 2011
« Respuesta #27 en: Marzo 12, 2010, 20:20:47 »
Reabro este tema para comentar que el dia 20 y 21 de Marzo hay dos quedadas, el sabado se hará una ruta en la que destaca el paso por el Turó de l'Home,Santa fe y Collformic.
Miguel_20, saps què passa? Només que el capo de això dels BIGs a l'estat espanyol és el Claudi, cada any se'n va a algun país europeu a celebrar l'aniversari i aquest any li ha tocat a ell, i també al LuisMiguel, organitzar la quedada de l'aniversari i han preparat aquestes sortidetes de res.

miguel_20

• Visitante
« Respuesta #28 en: Marzo 12, 2010, 20:38:12 »
Miguel_20, saps què passa? Només que el capo de això dels BIGs a l'estat espanyol és el Claudi, cada any se'n va a algun país europeu a celebrar l'aniversari i aquest any li ha tocat a ell, i també al LuisMiguel, organitzar la quedada de l'aniversari i han preparat aquestes sortidetes de res.
ja, hem sonava que bastants ecsa o execsa (no ho sé,perque ancara no he coincidit amb ellsa cap sortida del club) estaven implicats en aquest tema, per això porto dues setmanes esperant a que ens expliquesin alguna cosa del BIgDay, però al final m'han pogut les ganes y he tret el tema.
El desnivell acumulat que pot tenir la sortida del dissabte mareja :-\ només d'imaginarlo.
PD:Julià això del _20 no cal :D

Desconectado LuisMiguel

• Vive aquí
  • Es un clamor popular: ¡¡¡4º plato YA!!!
« Respuesta #29 en: Marzo 13, 2010, 15:58:02 »
ja, hem sonava que bastants ecsa o execsa (no ho sé,perque ancara no he coincidit amb ellsa cap sortida del club) estaven implicats en aquest tema, per això porto dues setmanes esperant a que ens expliquesin alguna cosa del BIgDay, però al final m'han pogut les ganes y he tret el tema.
El desnivell acumulat que pot tenir la sortida del dissabte mareja :-\ només d'imaginarlo.
PD:Julià això del _20 no cal :D

Que tal,
Pues la del Sábado estamos a punto de anularla: por falta de asistentes y porque no se podrá coronar el Turó por tener aun nieve.
La del Domingo promete sin embargo. ¡¡¡ Y eso que me ha fallado el fichaje estrella !!!!
De todas maneras creo que está claro en la web, ¿no?
Por cierto: ¡no te he visto inscrito!