Hombre Luis Miguel...... te perdiste una buena.....vaya "pedazo" BIG el "desconocido" Col de Rieisse !!!!!
Vinga, de moment unes fotillos de la sortida d´ahir... de nou, un día bestial de cicloturisme !!!!!
Sortint de Millau i començant a pujar al primer port, Causse Noir, ja es tenen unes vistes precioses de Millau i el "faraonic" viaducte al fons:

L´Angel i el Claudi pujant el Coisse Noire sempre amb unes vistes precioses cap a Millau i el viaducte:

També el Carles i el Jordi:

Coronem el Puncho d´Agast....mare de deu !!!! Quines vistes !!!! Quin "vertigen" !!!!! a la foto no surt el Carles....estava fotent "el cabra" per la muntanya amb la BTT...ah no !!! Que anavem amb la bici de carretera, juas, juas, juas !!!!

Desprès d´un tram "sube/baja".... anem a fer les Gorges del Tarn.... un tram força llarg de "llano-semi ascendente" que va paral.lel al riu Tarn passant per zones força boniques....d´aquí nomès tinc 3 fotos....porque sera ?
Txu-txu ...... txqui tren...txiki tren...txiki-txiki-txiki tren !!!!!!

S´acaba el tram "rodador" al costat del riu Tarn (21 llargs kilometres)...i arribem a La Malene on comença el BIG del dia.... des d´abaix ja es veu que es un port bestial....es veuen "paelles" i mes "paelles" que pujen per la muntanya !!!!!! Pero que pujen molt, molt amunt !!!!! Les fotos tal com es van pujant son bestials...i a més el percentatge no baixa en cap moment del 8-9%..... quan pugui miro de treure un perfil ràpid...tinc ganes de veure els números "d´allò".
Ala venga "vamos parriba" !

Buahhhhh !!!! Bestial....vista dels primers metres de pujada.....amb La Malene i el riu Tarn ja molt abaix...."pos no nos queda na"

Vinga fotos dels "patidors"....
En Jordi:

El Claudi i el Carles:

L´Angel:

Es fa dur ...i llarg !!!! A la part final de la zona dura el Carles i jo ens avancem una mica.... fins que "l´escalador" Carles em deixa de roda... de cop sento una "moto" que m´avança a dos pams....estic apunt de dir-li...."eh...deja metro y medio para adelantar" !!!!! Ah....no...no es una moto....es l´Angel

...... senzillament imprsionant....s´ha de veure per creure la facilitat del "mestre" pujant !!!!!!
Coronem...el Claudi busca desesperat un cartell on posi Col de Rieisse....o alguna cosa semblant...al final trobem "un cartell" (llamemoslo asi, jejejejeje)....sesión de fotos... menys mal que no ens va veure ningú, sino haguès pensat, que foten aquests "abraçats" en aquella merda de cartell !!!! juas, juas
La baixada per l´altra banda.....preciosa, per una carretera que com aquell qui diu "para pasar dos bicis se ha de parar una" !!!!

Al final retallem una mica i no fem l´ultim port del dia i anem directes cap a Millau.....de nou posem la "locomotora" en marxa !!!!!
Un cop a Millau anem a veure de prop el viaducte....quina bestialitat !!!!!

Ens entretenim amb les fotos "pros" del viaducte....parem en una area de servei a jalar una mica, doncs anavem tots ja pajaritos, i total...que arribem a mitja nit a casa (a les 23'15 esrem a Cardedeu)....però bueno...un dia es un dia..... i ens ho vam passar genial !!!!!!
Por supuesto....tinc un munt més de fotos....jo vaig fent, vaig fent, i cada sortida acabo amb 40-50 fotos

....quan tingui temps us passo les fotos companys.