Autor Tema: BIG 2008  (Leído 3322 veces)

morgar

• Visitante
BIG 2008
« en: Noviembre 08, 2007, 16:59:36 »
Obro un nou tema amb possibles etapes que inclouen 1 o 2 BIG amb el seu recorregut.
Encara falta temps per poder fer aquestes sortides, però així ens podem anant mentalitzant els que estiguin interessants amb els BIG.
No es tracta nomes de fer un BIG (que ja de per si es una garantia de que el port es interesant), a mes les sortides son sempre maques i espectaculars, descobrint paratges nous i diferents, o sigui que no nomes son sortides pels caçadors de BIG.

La primera proposta a la zona nord de Beziers, amb 2 BIG a fer, Espinouse i Tantajo.

Un altre a la zona de Millau, amb el BIG Col de Rieisse i de pasada les impresionants Gorgues du Tarn i com no el Viaducte de Millau.

La zona dels Pirineus, molt a prop de Tarascon, amb Guzet-Neige i el durissim Col d'Agnes.

Falten mes etapes que ja anire posant a mida que les vagi dibuixant.

Desconectado LuisMiguel

• Vive aquí
  • Es un clamor popular: ¡¡¡4º plato YA!!!
Re: BIG 2008
« Respuesta #1 en: Noviembre 08, 2007, 19:31:41 »
Ya veo que solo te concentras en intentar echarme el guante en la clasificación del BIG, ¿eeeeeeeh?  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Claro, luego direis que si no voy es porque quiero... Es que un martes justo antes de un puente de 4 días más que una invitación es una venganza  :D

Bueno. Ahora en serio: me encantas las altimetrías que haces, las rutas que propones y por lo menos ten por seguro que intentaré ir a todos los planes que propongas. Aunque sea el último del pelotón y me tengais que esperar, claro... :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Desconectado Claudio

• Con domicilio en EC Sant Andreu
    • Bicicleta y puertos de montaña
« Respuesta #2 en: Noviembre 08, 2007, 22:42:29 »
Apunta'm a les tres!!! I encara falta Aigoual (amb Perjuret)!
Potser hauriem de fer Millau la primera, que és la que es puja a una alçada inferior...
Que comenci la temporada ja!! (quina enveja em feu encara rematant l'any amb pujades com la del Pla de les Barraques...)

Desconectado artemiro

• Master
« Respuesta #3 en: Noviembre 09, 2007, 11:32:57 »
Després de l'última experiència jo també m'apunto!!

(I tu, Claudi, ves buscant-me alguna ocupació al campus per quan tingui que tancar el despatx.....) ::)

Desconectado BLUESBIKER

• Master
  • fot-li fort!!!
« Respuesta #4 en: Noviembre 10, 2007, 10:14:01 »
jo també m' apunto! ;)
l' asfalt està bé però estic millor allà on desapareix!!

morgar

• Visitante
« Respuesta #5 en: Enero 04, 2008, 21:12:53 »
Ara que ha sortir el tema dels BIG faltava l’etapa del Mont Aigoual. Una mica llarga però fem el BIG i a mes el Col de Perjuret amb el monument Roger Riviere. Es la sortida que queda mes lluny, 4 hores des de Barna, tot i aixi crec que val la pena.

No afluixeu l’entreno que aviat tornarem a mirar el calendari per buscar dies.

Desconectado BLUESBIKER

• Master
  • fot-li fort!!!
« Respuesta #6 en: Enero 15, 2008, 12:52:42 »
ja he fet el primer BIG 2008... :D
l' asfalt està bé però estic millor allà on desapareix!!

Desconectado Claudio

« Respuesta #7 en: Marzo 15, 2008, 14:57:12 »
Si tot va bé, espero poder fer els meus primers BIG de l'any ara a Setmana Santa: Campello, Ares-Confrides i Tudons (Aitana), encara que em sembla que no podré pujar fins a dalt de tot d'Aitana. Algú sap si es pot pujar fins dalt????
Si puc, m'escapare a Callosa de'n sarria a fer també Bèrnia...

Desconectado LuisMiguel

• Vive aquí
  • Es un clamor popular: ¡¡¡4º plato YA!!!
« Respuesta #8 en: Marzo 15, 2008, 19:56:10 »
Si tot va bé, espero poder fer els meus primers BIG de l'any ara a Setmana Santa: Campello, Ares-Confrides i Tudons (Aitana), encara que em sembla que no podré pujar fins a dalt de tot d'Aitana. Algú sap si es pot pujar fins dalt????
Si puc, m'escapare a Callosa de'n sarria a fer també Bèrnia...

Tengo entendido que si que se puede completar Aitana desde hace ya unos cuantos años.
Solo si tienes la oportunidad: Hay un CIMA loco loco que aun no he podido ver. Es la subida en Alfaz del Pi. llevate los mapas por si estas por la zona. Muy interesante Tossal dels Diners desde Parcent. La subida más bonita que he visto en Alicante.
Otro consejo: Bernia no lo hagas de 2o puerto, que lo pagaras. Es medio Angliru! Ademas se sube mejor desde Altea la vieja.

Buen viaje!!

Desconectado Claudio

« Respuesta #9 en: Marzo 24, 2008, 00:31:00 »
Pues no se puede subir hasta arriba de Aitana, Luis Miguel!
Y no es que sea una barrerita que se puede saltar, no, pedazo de valla cerrada lateralmente. Vaya, imposible de saltar.
No digo yo que me haya sentado muy mal encontrarlo así...
« última modificación: Marzo 24, 2008, 00:37:35 por Claudio »