Autor Tema: Sortides Calendari Oficial Grup A 2011  (Leído 44968 veces)

Desconectado Julià

• Con domicilio en EC Sant Andreu
  • Alps 2011
Re: Sortides Calendari Oficial Grup A 2011
« Respuesta #590 en: Noviembre 06, 2011, 21:22:19 »
Ja podeu anar pensant, si és que el temps ho permet, en la propera sortida. Aquesta vegada sí que el nombre de quilòmetres ficats al calendari coincideix, al 50%, amb els del recorregut. Dic que al 50% perquè en el calendari no fica l'itinerari de tornada, per tant, si es fes pel mateix camí que l'anada, cosa poc probable, sí que sortirien els 100 km  ;)
La reinvidicació d'autovia sembla que es porta a terme al 100% en l'ECSA  ;D . Sense voler entrar en cap mena de debat sobre aquest assumpte, m'interessa molt poc, de les 14 sortides fixades des de finals d'agost fins el final de la temporada (diguem 13 i deixem de banda la d'aquella crono en pla sense recorregut), el resultat és aquest:
  • 5 per la carretera de la Roca
  • 1 per l'Arrabassada
  • 1 pel sud, a Begues
  • 1 per Ripollet - Sentmenat
  • 5 per l'autovia
Això vol dir que clarament, o sortim cap a La Roca o per l'autovia.
És que mentre sento el partit del Barça, em venen aquestes coses al cap, què voleu que us digui?  ;D
Tornem a la pròxima sortida. Aquí teniu el plànol i perfil de l'anada: http://www.ecsantandreu.com/galerias/main.php/planols_sortides/2011/20111112-St+Antoni+Vilamajor.jpg.html
« última modificación: Noviembre 07, 2011, 18:02:15 por Julià »

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #591 en: Noviembre 12, 2011, 20:11:01 »
Atractiva, si més no, la meva sortida mig oficial del club. La podria dividir perfectament en dues parts: La primera més tranquil·la per una zona que dic sovint que m'agrada: costa - Vilassar - Dosrius - Can Bordoi - Llinars. Dalt del Can Bordoi el company, pujaremcomamics, em deixa sol per això del volei i comença la meva marxa en solitari en busca del grup. En arribar a St. Antoni de Vilamajor veig que encara és aviat i que si espero allà... malament. Miro els bars on podríem parar a prendre el cafè/bocata i segueixo endavant esperant creuar-me amb la gent. Després d'uns quants quilòmetres, a l'alçada de Cànoves es produeix el creuament. Veig el Zeljko amb la seva cabra i darrere d'ell un munt de gent més. Un parell de grups separats per uns 100 m. Giro i vaig a buscar-los. Els agafo ja aturant-se al restaurant. Sort que no em vaig quedar a St. Antoni  ;D
A partir d'aquí comença la segona part del meu pseudoficial recorrorregut. En la tornada, la que jo esperava que féssiu, hem anat bastant ràpids, però he pogut seguir els primers, em trobava prou bé. Fins i tot en algun moment en què veia que els de davant s'ho prenien amb calma, m'he ficat allà davant per animar-los a córrer una mica més. No m'ha costat gens. De seguida ja em passaven  ;D ;D ;D
Finalment, com és habitual també, a St. Fost he girat a l'esquerra, direcció La Conreria. Aquesta vegada he trobat, a banda del soci habitual, en Cedric, un parell de nous socis, l'Ernesto i el Ricardo. Pujada relativament tranquil·la i dic això de relativament perquè el que és anar tranquils per alguns significa anar a tope per a altres  :-X
En arribar a Barna he anat fins la plaça de Colom per ensenyar-li a l'Ernesto un camí que no coneixia per arribar fins allà  ;D
Aquests son els resultats de la meva sortida semioficial:

Desconectado chema

• Vive aquí
« Respuesta #592 en: Noviembre 18, 2011, 09:18:59 »
Julià. Frota la Bola

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #593 en: Noviembre 18, 2011, 10:23:30 »
Julià. Frota la Bola

;D ;D ;D No està la bola per frotar-la molt  ;D ;D ;D
A veure, la previsió que he trobat és que... no està la cosa com per a llençar cohets, però és possible que a primera hora estiguin les carreteres humides. Com que la sortida oficial és tan llarga no hi ha possibilitat de sortir més tard, però si jo hagués de sortir ho faria una hora més tard.
Sembla que fins i tot farà solet, malgrat que a primera hora no hauria de pintar massa bé. O sigui que a sortir i arribar fins Canyamars a tope!
Aquest és el recorregut: http://www.ecsantandreu.com/galerias/main.php/planols_sortides/2011/20111119-Canyamars.jpg.html
« última modificación: Noviembre 18, 2011, 10:26:43 por Julià »

Desconectado escalador_HC

« Respuesta #594 en: Noviembre 18, 2011, 14:16:04 »
Qué dius, Julià! Ara pronostiquen pluja a partir del migdia aixì que com més aviat millor.

Desconectado chema

• Vive aquí
« Respuesta #595 en: Noviembre 18, 2011, 15:54:29 »
Pues yo no sé dónde lo miráis, pero el de TV3 lo acaba de poner chungo a cualquier hora.

Desconectado Varebike

• Sin vida social
« Respuesta #596 en: Noviembre 18, 2011, 16:18:32 »
Chema,eso no se mira en tv3.Ahí se mira el Fungol !!!!! Jaja

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #597 en: Noviembre 18, 2011, 16:25:31 »
Pues yo no sé dónde lo miráis, pero el de TV3 lo acaba de poner chungo a cualquier hora.
No és cap secret. Quan miro això per als dissabte, acostumo a mirar 4 pàgines diferents. Saps quin és el problema? Doncs senzill, que a vegades són CONTRADICTÒRIES!!! Per això és tan complicat. Els de tele3 tindran les seves i intentaran arrodonir, els d'altres mitjans, el mateix i així van fent.
A més, és curiós: Tenen especialitats; n'hi ha que l'encerten en les temperatures, les que les encerten en els núvols, en els vents... cadascuna té la seva especialitat. Quan coincideixen és l'hòstia, però no acostuma a passar sovint.
Doncs això, com deia abans, les meves pàgines continuen dient que al matí cap problema  ;D . Que s'equivoquen? Fàcil, amb la irregularitat d'aquests darrers dies és més fàcil equivocar-se que encertar-la  :'(

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #598 en: Noviembre 18, 2011, 16:26:02 »
Chema,eso no se mira en tv3.Ahí se mira el Fungol !!!!! Jaja
Surt l'apanyol a la tele3?

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #599 en: Noviembre 18, 2011, 16:46:17 »
Mira Chema, 3 pàgines i tres previsions diferents a la mateixa hora, a les 13 de demà dissabte
La de l'AEMET que diu que plourà força, la del meteored que res de res, ni núvols i l'altra, que depèn de com ho miris, plourà o no plourà. Això és pura ciència!!!  ;D ;D