Encuesta

A quina hora t'agradaria que fos la sortida durant l'hivern 2010/11?

a les 8:30
a les 9
a les 9:30
a les 10

Autor Tema: Hivern 2010/2011  (Leído 29674 veces)

Desconectado Albert

• Sin vida social
Re: Hivern 2010/2011
« Respuesta #320 en: Febrero 22, 2011, 10:40:23 »
Hi cap altre forma de fer-me soci? No sé si teniu cap local social on poder anar i fer-ho tot.
La sortida ja em sembla bé fer-la, però pel que es veu l'aturada per esmorzar serà llargueta i no vull estar-me gaire estona parat (sempre tinc les hores justes per entrenar i paro el mínim possible)
A més, com Caldes està relativament a prop de St Cugat, quan vosaltres pareu per esmorzar jo anirè directe cap a casa, així puc aprofitar per fer kilòmetres i no arribo tan tard.

Desconectado artemiro

• Master
« Respuesta #321 en: Febrero 22, 2011, 11:20:14 »
Hi cap altre forma de fer-me soci? No sé si teniu cap local social on poder anar i fer-ho tot.
La sortida ja em sembla bé fer-la, però pel que es veu l'aturada per esmorzar serà llargueta i no vull estar-me gaire estona parat (sempre tinc les hores justes per entrenar i paro el mínim possible)
A més, com Caldes està relativament a prop de St Cugat, quan vosaltres pareu per esmorzar jo anirè directe cap a casa, així puc aprofitar per fer kilòmetres i no arribo tan tard.

Albert,

Crec que si li envies un mail directament al president dient-li que et vols fer soci i posant les teves dades, ja tramitarà la teva alta.
T'enviarà un compte corrent per ingressar la quota i ja et farà arribar el carnet.

Si no és així que em corregeixi algún membre de la junta.

I si, a la sortida d'aquest dissabte fem una aturada molt llarga. És l'inici oficial de la temporada i esmorzem tots els grups junts, així que amb tanta gent la cosa s'acostuma a allargar molt...

Desconectado escalador_HC

• Con domicilio en EC Sant Andreu
« Respuesta #322 en: Febrero 22, 2011, 11:39:44 »
Mail a andrestigero arroba hotmail punt com i ell t'indicarà. T'he enviat també un missatge privat.
« última modificación: Febrero 22, 2011, 12:32:26 por escalador_HC »

Desconectado artemiro

• Master
« Respuesta #323 en: Febrero 22, 2011, 11:50:41 »
Mail a andrestigero@hotmail.com i ell t'indicarà. T'he enviat també un missatge privat.

Quin lapsus no posar el mail!! :-[ :-[

Desconectado Kirck

• Administrator
« Respuesta #324 en: Febrero 22, 2011, 12:15:28 »
Hola Albert,

jo baixo per la N150, Sabadell - Barbera - Cerdanyola - Montcada - Meridiana i baixo per la riera del besos fins al pont. El problema es que sempre m'aixeco amb el temps just o tard, i després toca tirar fort per intentar agafar el grup. Si dius de quedar faré l'esforç jeje i podríem quedar a la cruïlla de Cerdanyola amb Ripollet, al costat del pont.

Jo ara he començat a córrer els caps de setmana a les socials, aquest mateix dissabte tinc una calçotada però intentaré venir una estona si vols podem quedar.

PD: Intenteu no posar mails personals a domini public, millor un missatge privat. A ningú li agrada que qualsevol pugui agafar el seu mail per enviar publicitat/spam.

Desconectado Albert

• Sin vida social
« Respuesta #325 en: Febrero 22, 2011, 12:43:40 »
Artemiro, Escalador_HC, muchas gracias por la info: ahora le mando un mail. Soy muy perro para los trámites burocráticos...

Kirck, yo tb soy de los que apuran, así que te entiendo; lo bueno es que si algún día hay que apretar y vamos juntos, a relevos los cogeremos antes y el calentón no será tan fuerte.
Ok a lo de quedar este sábado, ya me dirás la hora a la que estamos en el puente (tú conoces el tiempo que tardamos desde Cerdanyola hasta BCN mejor que yo, así que apura la hora, que el viernes tengo ocio nocturno y clandestino y apuraré hasta el último segundo de sueño)
Vas por la Riera del Besós-territorio mosquitero!! Yo hasta hace 3 meses vivía en la Maquinista, la riera era mi segunda casa, sobretodo entre semana por la noche.

La idea, según como me vea los ánimos, es ir con vosotros hasta el Farell y luego dar media vuelta sin parar a desayunar.

A ver si en la próxima salida os saludo personalmente a todos. Soy un poco tronco para los nombres, así que perdonadme...además, sois ciento y la madre!

Desconectado Triciclo

« Respuesta #326 en: Febrero 22, 2011, 20:44:51 »
i després toca tirar fort per intentar agafar el grup.

Vamos, que si quieres llegar calentito a la salida y más coloraouuu que un tomate, no dudes en bajar con Kirk.

i després toca tirar fort per intentar agafar el grup.
 Intenteu no posar mails personals a domini public, millor un missatge privat. A ningú li agrada que qualsevol pugui agafar el seu mail per enviar publicitat/spam.

Como Albert ya ha tomado nota... los mensajes se pueden editar y quitar la direccción

Desconectado Albert

• Sin vida social
« Respuesta #327 en: Febrero 23, 2011, 11:17:16 »
tomo nota Triciclo!
apretaré bien el culete y si aún así no aguanto el ritmo, me convertiré en liendre y chuparé rueda hasta desgastarla.