Autor Tema: hola!  (Leído 1594 veces)

ferran21

• Visitante
hola!
« en: Noviembre 15, 2009, 19:10:23 »
Hola, sóc en Ferran.

Porto temps sortint en bici però fins ara no m'he decidit a anar a cap club, i m'agradaria sortir amb vosaltres. Aviam, jo acostumo a fer entre 50 i 100 km, a mitjanes d'uns 23-25 km/h. A quin grup em recomaneu que vagi? Em fa por que els ritmes siguin molt forts...

Tots els grups surten de l'estació d'autobusos de Fabra i Puig?

Moltes gràcies!

Desconectado Triciclo

• Con domicilio en EC Sant Andreu
Re: hola!
« Respuesta #1 en: Noviembre 15, 2009, 20:10:56 »
Hola. Yo te diría que puedes empezar con el B. Son un grupo de gente fantástico. Y si quieres probar con el A, es una buena época, porque se hacen menos kilómetros y más despacio.

Las salidas son desde la estación normalmente, sí.

Encontrarás un link al Grup B en la barra superior horizontal gris, debajo de la foto, y encima del minichat, a tu derecha, podrás bajarte el calendario del A. En el A nos quedan un par de salidas oficiales y luego las informales de invierno con mucha NII y con horario y recorrido que se fija sobre la marcha.

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #2 en: Noviembre 15, 2009, 20:47:17 »
Ferran, no li facis cas al Triciclo, que aquest no vol que vingui més gent per tal de no veure més ciclistes davant seu  ;D ;D ;D
Ei, això era broma, ja el coneixeràs si és que pots seguir el seu ritme  :(
Veient la informació que dónes i les alçades de temporada en què ens trobem jo diria que podries venir amb l'A.
T'ho dic perquè si mires el perfil que he penjat de la sortida del dissabte, amb 120 km de recorregut i circulant en grup, la mitjana no arriba als 27 km/h. Tenint en compte que una part important del recorregut l'hem feta per l'N-II (també anomenada "Ruta Triciclo") és pot considerar una mitjana que pots assolir sense gaire problemes.
Aquest proper dissabte és una bona oportunitat, és un recorregut proper a Barcelona i segur que trobaràs gent que porti el teu ritme.
En uns minuts ja penjaré el recorregut d'anada i ja veuràs com pots fer-ho
« última modificación: Noviembre 15, 2009, 20:49:53 por Julia »

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #3 en: Noviembre 15, 2009, 21:02:43 »
Ferran, si mires el tema "Temporada 2009" podràs trobar el plànol del recorregut del proper dissabte

ferran21

• Visitante
« Respuesta #4 en: Noviembre 15, 2009, 23:14:18 »
Merci per la informació! Potser provo d'anar amb el grup A dissabte que ve!