Autor Tema: Marmotte i Luc Alphand  (Leído 8389 veces)

Desconectado Julià

• Con domicilio en EC Sant Andreu
  • Alps 2011
Marmotte i Luc Alphand
« en: Febrero 22, 2009, 20:09:58 »
Ja hi tornem a ser  :) i de nou proposo això, anar a fer la Luc Alphand, però aquest any no vull quedar-me només amb això. Aquest any coincideixen en el mateix cap de setmana (4 i 5 de juliol) dues marxes que surten a 60 km de distància la una de l'altra. Això fa possible pensar a fer-ne les dues, només es tracta de dues marxetes no massa dures  ;D , la Marmotte i la Luc Alphand.
Totes dues ja han obert les inscripcions.
Qui s'anima? Farem grup?  :-X

Desconectado BLUESBIKER

• Master
  • fot-li fort!!!
Re: Marmotte i Luc Alphand
« Respuesta #1 en: Febrero 22, 2009, 20:41:47 »
sortir de BCN divendres 3 i tornar dilluns 6 ?
l' asfalt està bé però estic millor allà on desapareix!!

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #2 en: Febrero 22, 2009, 22:43:46 »
sortir de BCN divendres 3 i tornar dilluns 6 ?
Aquesta és una bona idea però té l'inconvenient de què hauríem de pagar una nit més d'hotel. Jo preferiria sortir el divendres al matí i en arribar anar a buscar els dorsals de les dues marxes, dissabte fer La Marmotte i diumenge la Luc Alphand. Un cop acabada aquesta i sense presses, tornar per arribar diumenge a la nit, a l'hora que sigui, a Barna.

Desconectado Pujaremcomamics

• Master
« Respuesta #3 en: Febrero 23, 2009, 15:33:27 »
Aquesta és una bona idea però té l'inconvenient de què hauríem de pagar una nit més d'hotel. Jo preferiria sortir el divendres al matí i en arribar anar a buscar els dorsals de les dues marxes, dissabte fer La Marmotte i diumenge la Luc Alphand. Un cop acabada aquesta i sense presses, tornar per arribar diumenge a la nit, a l'hora que sigui, a Barna.

Quin pressupost per barba calcules? I qui estaria en condicions de conduir 700km amb garanties després de dos dies a marxa fàcil diària

Desconectado JOSAFE

• Sin vida social
  • BRACONS 2006
« Respuesta #4 en: Febrero 23, 2009, 16:46:18 »
Amic Julià,

Jo he fet la Marmotte i t'asseguro que quedes destrossat, encara que sigui només fer-la. Dues marches  ??????

Pensa que per a la teva categoria són nou hores per conseguir l'or.

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #5 en: Febrero 23, 2009, 18:24:07 »
Quin pressupost per barba calcules? I qui estaria en condicions de conduir 700km amb garanties després de dos dies a marxa fàcil diària
Això dependria de les barbes, si s'ha de llogar una furgo o no, del tipus d'hotel que busquem... és massa aviat per dir-ho, un cop es vegi si hi ha gent interessada ja veuríem que podríem trobar.
Pujarem... la satisfació i la felicitat de tornar havent fet les dues marxes no només ens permetrà conduir de collons, sinó que fins i tot ens sentirem capaços de tornar en bici, només faltaria!!!  ;D
Ei, que 670 km amb un parell d'aturades per prendre un cafè i descansar no suposa un esforç enorme, segur.

Amic Julià,
Jo he fet la Marmotte i t'asseguro que quedes destrossat, encara que sigui només fer-la. Dues marches  ??????
Pensa que per a la teva categoria són nou hores per conseguir l'or.
Sí JOSAFE, sé que és una bestiesa plantejar-se fer això, però és un repte i m'atrau. Què passaria si no pogués fer la Luc Alphand per arribar destrossat de La Marmotte? Doncs res, que hauria perdut 30 i no se quants euros, res més.
Malgrat això, espero poder fer les dues i després, sortir el dimarts, com fins ara  ;D ;D
Per cert, tu no em vas comentar que volies fer-la de nou?

Desconectado BLUESBIKER

• Master
  • fot-li fort!!!
« Respuesta #6 en: Febrero 23, 2009, 20:38:41 »
Briançon-BCN són 7 hores de cotxe, ho vaig fer aquest estiu passat...

aquell dia només vaig pujar l' Izoard i se'm va fer pesadot el conduir...

a mi en principi m' interessaria el tema... :)

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #7 en: Febrero 24, 2009, 17:22:51 »
Briançon-BCN són 7 hores de cotxe, ho vaig fer aquest estiu passat...

aquell dia només vaig pujar l' Izoard i se'm va fer pesadot el conduir...

a mi en principi m' interessaria el tema... :)
Doncs compta gairebé una hora menys, pensa que sortiríem de Le Bourg d'Oisans, a baix de l'Alp d'Huez i això està a poc més de 60 km de Briançon, però cap aquí  ;)
Un dia d'aquest quedarem i em parlarem de com ens ho muntem

Desconectado BLUESBIKER

• Master
  • fot-li fort!!!
« Respuesta #8 en: Febrero 25, 2009, 08:59:26 »
Doncs compta gairebé una hora menys, pensa que sortiríem de Le Bourg d'Oisans, a baix de l'Alp d'Huez i això està a poc més de 60 km de Briançon, però cap aquí  ;)
Un dia d'aquest quedarem i em parlarem de com ens ho muntem

Sí, sí, ja se on és Bourg d' Oissans, hi vaig fer nit i vaig pujar l' Alpe d' Huez  :)quan anava cap a Suïssa l' estiu passat,i de tornada vaig fer nit a Briançon...i Izoard... :D

Quan són les inscripcions?

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #9 en: Febrero 25, 2009, 15:00:35 »
Quan són les inscripcions?
Ja es poden fer, jo només esperava que hi hagués algú que estigués interessat, si tu continues tenint-ho clar, la faré molt aviat  ;)