Autor Tema: Per fi  (Leído 3867 veces)

morgar

• Visitante
Per fi
« en: Febrero 24, 2006, 10:06:27 »
Hola a tothom, desprès de solucionar uns petits problemes amb la connexió a internet, per fi m’he pogut enregistrar al nou foro. Be ja hem coneixeu, soc  l’àngel de La Pobla de Lillet i de mica en mica ja aniré posant coses al foro.
Salutacions.

Desconectado Claudio

• Con domicilio en EC Sant Andreu
    • Bicicleta y puertos de montaña
Re: Per fi
« Respuesta #1 en: Febrero 24, 2006, 13:40:46 »
Hola Angel! Benvingut de nou per aqui! Es un luxe tenir-te per aqui, ja ho saps. Passa si us plau pel "teu" subforo de Ports de muntanya i pujades interessants, que interessarà saber el teu punt de vista d'alguns temes....

Desconectado Raul_Ma_Ca

• Master
    • RAMACABICI
« Respuesta #2 en: Febrero 24, 2006, 15:27:47 »
Be ja hem coneixeu, soc  l’àngel de La Pobla de Lillet i de mica en mica ja aniré posant coses al foro.
Salutacions.

Tu ves posant, que els demes anirem apuntant.... benvingut. Es nota que arriba el Març, i comences a despetar del teu "letargo invernal". A veure si arriba el bon temps i podem tornar a coincidir.
http://www.ramacabici.com   -----ALTIMETRIES I FOTOS DE PORTS DE MUNTANYA

morgar

• Visitante
« Respuesta #3 en: Febrero 24, 2006, 23:26:33 »
Si, si estic al corrent del que poseu.
Tinc moltes coses a posar (sobre tot amb el tema BIG) i quant tingui temps i estudií com va això de les fotos, vull posar els 6 BIG de Mallorca que vaig fer l’any passat.
Aviat començaré la temporada Raul, ja tornarem a fer alguna sortida.

Desconectado BLUESBIKER

• Master
  • fot-li fort!!!
« Respuesta #4 en: Febrero 24, 2006, 23:34:46 »
hola mestre!!  :D
au que has de fer uns quants BIG's, que 153 no són res...
l' asfalt està bé però estic millor allà on desapareix!!

Desconectado Raul_Ma_Ca

• Master
    • RAMACABICI
« Respuesta #5 en: Febrero 25, 2006, 07:06:43 »
Si, si estic al corrent del que poseu.
Tinc moltes coses a posar (sobre tot amb el tema BIG) i quant tingui temps i estudií com va això de les fotos, vull posar els 6 BIG de Mallorca que vaig fer l’any passat.
Aviat començaré la temporada Raul, ja tornarem a fer alguna sortida.

Quins BIG vas fer a Mallorca? Jo el Maig hi vaig 3 dies (quina dona més bona que tinc  :-* :-* :-* :-* ho ha muntat tot ella, perque ja va veure que l´any passat em vaig quedar amb les ganes de fer aquelles pujades tan guapes) i com a minim vull fer Sa Calobra, Puigmajor(no fins dalt perque no es pot) i Coll de Soller per les dues bandes (això si només agafo bici un dia) però si al final puc agafar la bici un parell de dies ja et preguntaré per més pujades per allà.
« última modificación: Febrero 25, 2006, 07:14:30 por Raul_Ma_Ca »
http://www.ramacabici.com   -----ALTIMETRIES I FOTOS DE PORTS DE MUNTANYA

Desconectado zepfondriest

• Sin vida social
« Respuesta #6 en: Febrero 27, 2006, 22:52:38 »
Hola Àngel, i a tota la gran família del fòrum com diu el sirhcar, jo  tbé he estat absent del nou foro des de finals d`any passat. Em falten hores als dies, i no trobava mai el moment de registrar-me de nou. Bé, ara ja hi tornem a ser, escalfant motors per quan toqui disfrutar pujant Pailheres, Ordinos, i altres ports com Fumanyà i/o Barraques.
Per cert Àngel, com està la carretera de La Pobla a Guardiola? Ja deuen haver començat les obres? Es transitable amb la bici? suposo q sí. Aquest finde per poc q pugui m`acosto fins a Guardiola in situ a comprovar-ho.A reveure

morgar

• Visitante
« Respuesta #7 en: Febrero 28, 2006, 10:09:47 »
Hola Pep, quant de temps, ja comences a agafar la bicicleta?. Desgraciadament ja van començar les obres de Guardiola a la Pobla  >:( i actualment no recomano a ningú que passi per aquest tram de carretera, esta molt destrossat i el pitjor de tot es que hi ha una capa de fang acollonant, vaja que quedes fet una merda tu i la bici, la cosa sembla que va per llarg i la unica esperança es que a l’estiu el fang se sequi i es pugui passar relativament be, sinó s’haurà de voltar per la collada sobirana i es un pal.
La bona noticia es que aquesta setmana estaven asfaltant el coll de merolla  :) i sembla que ho deixaran en perfectes condicions, ja era hora.
Salutacions i ens veiem aviat.

• Sin vida social
« Respuesta #8 en: Febrero 28, 2006, 14:17:41 »
Respecte al coll de Merolla, fa dos dissabtes estaven posant parxes fins allà al desvio de Montgrony, pero al tros de dalt i fins l`Arija ho haurienn de fer tot nou, diria jo. Si ho deixen en condicions, q així sembla ara serà una llàstima q  quedem tallats a La Pobla per culpa d`unes obres bastant desaprofitades. Si volen millorar la connexio amb Ripoll, q fagin un tunel a l`altura de Gombrèn , o q treguin algunes curves, pero llavors seria dificil passar amb tants de cotxes. Jo vaig sentir l`alcalde de Gombrèn dient q està aprovat el plà  , però q no hi ha data per a l`execució. Mentrestant s`està molt bé sense pràcticament cap cotxe, i si ens arreglen l`asfalt, O.K.

• Sin vida social
« Respuesta #9 en: Marzo 06, 2006, 15:41:02 »
Hola de nou, aquest dissabte em vaig acostar fins al Km 7 de la carretera q va a Guardiola.No vaig baixar més avall pqè eren les 4 i encara havia de dinar. Bé, fins a on vaig arribar em va semblar a mi q es podia passar perfectament amb la de ctera (dssabtes i festius no deuen treballar i de fang no n`hi havia, pols sí). A veure si em puc escapar un altre dbte o millor dge fins a Guardiola, i ho comprovo. No passava per La Pobla des de l´últim dia d`intent fallit a Fumanyà (encara pendent, sembla maleit). Angel, si te`ns una estona lliure el cap de setmana i em vols acompanyar un rato, ja diries algo, fa temps q no ens veiem. I, si no un altre cap de setmana. O dia festiu. Ja en parlarem.

I, respecte a merolla, dir q han posat un gran parxe a dalt el coll, i baixant cap a l`Arija n`han posat uns quants més. Lo q hi sobra és l`excés de gravilla q hi ha . Tot, i això ara els retorns del berguedà cap a casa seran més amens, (i menys boturuts sobretot). Apa siau.