Autor Tema: Étape du Tour  (Leído 4829 veces)

Desconectado Julià

• Con domicilio en EC Sant Andreu
  • Alps 2011
Étape du Tour
« en: Febrero 04, 2007, 16:22:31 »
Amb la Serre Che Luc Alphand, l'Etapa del Tour és una d'aquestes que m'agradaria fer alguna vegada. Ara ja és, potser, una mica tard, ja que normalment la inscripció per a aquesta marxa s'acostuma a fer a primers d'any, però no està de més fer el comentari i veure que el recorregut d'aquesta vegada el trobem bastant a prop.
Aquí teniu l'enllaç per mirar els detalls: http://www.letapedutour.com/
Aquest any es torna a fer al Pirineu i el recorregut és de 196 km, res. Els portets que s'haurien de pujar són:

Km 27     Col de Port de 11,4 km à 5,3%
Km 98    Col de Portet d’Aspet de 5,7 km à 6,9%
Km 114    Col de Menté de 7 km à 8,1%
Km 159    Port de Balès de 19,2 km à 6,2%
Km 184    Col de Peyresourde de 9,7 km à 7,8%

Com podeu veure, assequible per a qualsevol  :P
El perfil és prou bonic com per pensar-s'ho:
« última modificación: Febrero 04, 2007, 16:30:14 por Julià »

Desconectado Kirck

• Administrator
Re: Étape du Tour
« Respuesta #1 en: Febrero 04, 2007, 23:35:51 »
mmm tiene muy buena pinta julia, para q fechas es?

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #2 en: Febrero 05, 2007, 21:21:35 »
mmm tiene muy buena pinta julia, para q fechas es?
Es fa el 16 de juliol, que és dilluns  >:(
Nosaltres farem alguns d'aquests ports en la Barcelona-Tourmalet, que em sembla que serà cap a finals de juny, si no m'equivoco, o sigui que haurem d'esperar a un altre any  :P
Ara he mirat el calendari de la pàgina i tenim això del Tourmalet cap el 24 de juny  :D
« última modificación: Febrero 05, 2007, 21:23:58 por Julià »

Desconectado Julià

• Alps 2011
Étape du Tour 2008
« Respuesta #3 en: Noviembre 06, 2007, 00:57:20 »
Suposo que ja ho sabeu, però ja han publicat L'Etape du Tour 2008 http://www.letapedutour.com/
Aquest any el recorregut és de 165 km, entre Pau i Hautacan, passant pel Tourmalet  :-X . Tinc un problema i és que em coincideix amb la mítica Luc-Alphand, totes dues són el 6 de juliol  :( .
Bé, encara és aviat però potser no trigarem molt a començar a parlar d'aquestes marxetes. Recordeu que la Luc-Alphand puja, entre d'altres, Izoard, Galibier.
 :D Comenceu a pensar  :D
« última modificación: Noviembre 06, 2007, 01:20:57 por Julia »

Desconectado ernhotenav

« Respuesta #4 en: Noviembre 06, 2007, 02:19:50 »
Ambas son propuestas muy interesantes, es una dificil decicion :D

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #5 en: Noviembre 06, 2007, 18:12:16 »
Ambas son propuestas muy interesantes, es una dificil decicion :D
No et pensis, tampoc és tan difícil. Hi ha un parell de coses que et farien decidir-te per la segona, la Luc Alphand. Mentre la primera t'obliga a fer la inscripció a primers d'any, la segona et dóna més temps i també hi ha una altra, el Tourmalet ja l'has fet però el Galibier, jejeje, aquest no l'has fet i també és increïble, t'ho puc assegurar. Jo no l'he fet tampoc, bé, l'he fet en furgo, acompanyant la colla, però et puc assegurar que s'ho mereix i l'Izoard? també al·lucinant. Una altra cosa a favor de la Luc Alphan és que l'etapa del Tour exigeix una logística diferent, ja que el lloc d'inici i arribada són diferents, mentre que la Luc Alphand s'inicia i acaba al mateix lloc.
També hi ha una altra cosa i és que el cost de la primera és superior perquè la inscripció no és lliure, sinó que ha de ser mitjançant unes agències que ells et diuen i l'Alphand és més lliure, o sigui que si m'hagués de decidir aniria a la segona  :P

Desconectado ernhotenav

« Respuesta #6 en: Noviembre 06, 2007, 19:36:48 »
Pues si ya he hecho el Tourmalet, y segun recuerdo se esta proponiendo por parte de Luis Miguel "una etapa de para la Historia", y se subiria de nuevo el tourmalet, en lo personal no me importaria subir el tourmalet muchas veces  ;D ;D ;D ;D. la primera opcion incluye huatacam que tampoco he hecho, lo qeu dices de la lógistica tiene un gran peso, tendre que ir planeando hacer la "segunda" opción y asi tengo el Galibier y el Izoard  ;D ;D ;D Cuando em vaya no tendre el liston de Big's o CIMAS...en lo que estoy mas intersado es en subir puertos miticos.... a ver si se me hace darme una vuelta por los Alpes Franceces y Los Dolomitas  ;D ;D ;D

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #7 en: Noviembre 06, 2007, 19:55:44 »
ernhotenav, ja tinc la solució  ;D ;D ;D ens apuntem a la Maratona dles Dolomites, que és el diumenge 29 de juny i després anem amb la bici fins a Briançon, que és on comença la Luc-Alphand. La distància no arriba als 700 km, això vol dir que fent 100 km diaris arribariem més que de sobres i ja posats, podríem mirar recorreguts interessants, que segur que en trobaren per allà pels Alps  :o :o :o  ;D ;D . Això només te un problema i és que necessitaríem poder tenir una setmana de vacances, la primera setmana de juliol, que et sembla? D'aquesta manera coneixeries Dolomites i Alps francesos, qui dóna més?  :P

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #8 en: Noviembre 06, 2007, 23:30:36 »
Ara estava mirant els mapes i veig que, així per sobre, hi ha cosetes interessants en el recorregut entre Corvara i Briançon, com per exemple el Coll de Sestriere, el Coll d'Iseran, San Bernardino o el mateix Stelvio... bé, hi ha prou coses per divertir-se, ja veurem, potser si la gent s'anima faríem alguna cosa  :P

Desconectado Kirck

• Administrator
« Respuesta #9 en: Noviembre 07, 2007, 09:07:07 »
Solo recordar la palabra Stelvio ya me acojono! mama miedooo... Este lo tengo en el mismo cajon que Gavia, Galibier y Marmolada. Son puertos que por condiciones fisicas o de compañia "no grata" ;D ;D, he sufrido de mala manera. Tal vez pueda meter aqui tourmalet aunque en este ultimo no sufri tanto como los anteriores.