Autor Tema: Calendario 2013  (Leído 5942 veces)

Desconectado Sergio

• Sin vida social
Re:Calendario 2013
« Respuesta #30 en: Septiembre 20, 2013, 18:06:44 »
Pues yo este finde no puedo al final pues estoy fuera. Espero que acudaiss  muchos y lo paseis bien . SaludsSaluds

Desconectado Fernando Albajar Buil

• Viciadill@
  • **
« Respuesta #31 en: Septiembre 26, 2013, 21:09:14 »
Ola a todos de nuevo, he vuelto!! hay intencion de participacion este sabado? yo me apunto

Desconectado xodena

• Sin vida social
« Respuesta #32 en: Septiembre 27, 2013, 12:56:23 »
A les 8:00 allà gent hi pasarà, encara que siguin alguns del Montjuic. Espero que entre uns i altres fem una colleta.

Desconectado escalador_HC

• Con domicilio en EC Sant Andreu
« Respuesta #33 en: Septiembre 27, 2013, 13:31:26 »
jo també m'hi afegeixo

Desconectado xodena

• Sin vida social
« Respuesta #34 en: Septiembre 28, 2013, 20:07:06 »
Al final del Sant Andreu ha estat l'escalador, però be, entre els 7 del montjuic i a la tornada que s'ens ha afegit el grup del julià que eren tres persones hem fet prou patxoca. Doncs res, espero que pogueu sortir del sotrac d'assistència i a pedalar.
Fins la propera. :)

Desconectado lluisf

• Sin vida social
« Respuesta #35 en: Noviembre 09, 2013, 19:52:05 »
Escric alguna cosa a la página per si la rescatem de l´oblit en que ha caigut

Ara surto poc amb vosaltres, pero les dues darreres vegades m´ho he passat molt bé  ha estat un plaer retrobar-se amb els companys de "tota la vida" i amb altres que gaire bé no conec.
S´ha retrobat l´esprit del que es una colla que comparteix una mateixa aficiò i que ve a divertir-se.

Per sort queda enrera les sortides amb retards, ( jo les trobava una falta de respecte); les megakilometrades; la competitivat desmesurada (no els piques, que s´han fet tota la vida), la manca de solidaritat, entre d´altres que han fet que el "grup A " com a tal hagi desparegut i em estat acollits pels companys del B.

Han retornat els esmorçars amb la colla , i les esperes al companys que es queden enrera,
En venen moltes ganes de seguir pasan-m´ho tant bé.
Felicitats a tots;  per aquest camí, segur que al club li queda una llarga vida.

Desconectado artemiro

• Master
« Respuesta #36 en: Noviembre 11, 2013, 18:10:58 »
Completament d'acord, Lluís.

Tal com ho vam comentar l'altre dia a la tornada, això és el que molts busquem en un club: fer una bona colla amb qui compartir la nostre afició preferida sense necessitat d'anar tot el dia amb el cor a punt de rebentar, ni de fer quilometrades que ens facin arribar a casa passades les tres de la tarda.

Celebro haver retrobat això un altre cop!