Autor Tema: Hola  (Leído 1841 veces)

Desconectado miwi

• Sin vida social
Hola
« en: Enero 28, 2007, 18:59:41 »

Hola!!! em dic Guillem, sóc de Badalona i fa uns mesos que llegeixo les vostres aventures i en Raül m'ha animat des del fòrum d'altimetries a intervenir en aquest...

Només fa 1 any que vaig en bicicleta o sigui que sóc del grup globerillos... tot just la setmana passada vaig fer la meva primera sortida de més de 100 km jeje

Us segueixo llegint per aquí i aportant el que pugui

Desconectado ispanoargenti

• Con domicilio en EC Sant Andreu
Re: Hola
« Respuesta #1 en: Enero 28, 2007, 20:31:48 »
Hola!!! em dic Guillem, sóc de Badalona i fa uns mesos que llegeixo les vostres aventures i en Raül m'ha animat des del fòrum d'altimetries a intervenir en aquest...

Només fa 1 any que vaig en bicicleta o sigui que sóc del grup globerillos... tot just la setmana passada vaig fer la meva primera sortida de més de 100 km jeje

hola y biemvenido guillem,aqui somos todos globerillos solo que algunos disimulamos mas que otros,o sea que no te cortes,un saludo.

Desconectado Raul_Ma_Ca

• Master
    • RAMACABICI
Re: Hola
« Respuesta #2 en: Enero 28, 2007, 21:10:56 »

Hola Guillem.....m´agrada  "llegir-te" també per aquí.  Benvingut i salutacions d´un altre "globerillo" com dius tu  ::) ::) ::) ::) ::)
Com diu el Ricardo la majòria de nosaltres no deixem de ser-ho això de globerillo....i  "a mucha honra"  ;D ;D ;D ;D ;D
http://www.ramacabici.com   -----ALTIMETRIES I FOTOS DE PORTS DE MUNTANYA