Autor Tema: S'ha acabat la Barcelona-Puigcerda?  (Leído 7000 veces)

Desconectado Julià

• Con domicilio en EC Sant Andreu
  • Alps 2011
Re: S'ha acabat la Barcelona-Puigcerda?
« Respuesta #20 en: Noviembre 17, 2011, 02:25:24 »
Jo faria una modificació total de la diada del club. Fins i tot podriem fer una diada diferent cada any.
Crec que ara ho estic embolicant masssa....
Embolica que fa fort!  ;D
Era una idea que jo tenia i que seria molt interessant, però suposaria molta més feina, ja que cada any s'hauria de muntar tot de nou. Fins i tot havia pensat fer com les marxes, un recorregut més curt i el llarg, per així fer que participés el màxim de gent, però seria una opció més a ficar en la votació final. Jo la votaria  :P
« última modificación: Noviembre 17, 2011, 02:28:32 por Julià »

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #21 en: Noviembre 18, 2011, 02:19:45 »
Al final, jo també he fet la feina. Tot i que per iniciar el tema faig proposar aquella ruta per la curiositat tant del restaurant del Sean Fowler com per la pujada més ciclista de La Creueta, ara, després de pensar una mica més i per tal de fer un recorregut en què poguessin participar els tres grups del club, us presento una proposta més acurada i, podríem dir, trencadora.
En comptes d'anar cap el nord, us proposo anar cap el sud, per unes carreteres més que tranquil·les i uns paisatges que podria qualificar només de "diferents" als que esteu acostumats.
Estic parlant de la serra de la Mussara, amb el Mont-Ral allà mateix.
He fet, com us deia, tres recorreguts. Tots tres coincidirien en el lloc de sortida i també en els primers 25 km. Després els del recorregut curt es desviarien i només quedaríem junts els del mitjà i el llarg fins el quilòmetre 69. El final, el tram puntuable seria la pujada a Rojals. Aquest tram el poden fer tots els que vulguin, ja que es troba al final del recorregut. Seria pujar i baixar per establir el millor temps.
Com podeu veure, els quilòmetres dels tres recorreguts serien:
  • Curta: 58 km
  • Mitjana: 88 km
  • Llarga: 136
La llarga porta inclosos els 20 km de pujada i baixada a Rojals. Els altres grups els haurien de sumar o no, igual que els de la llarga el podrien fer o no.
Com a punt d'inici i final del recorregut, per dutxar-se i dinar hauríem de parlar amb aquest establiment: http://www.montblancpark.com/accueil-CA.html
A vegades, quan fem una sortida especial, hem aconseguit que pel fet de dinar al lloc, tinguem gratis les dutxes. Tot això s'hauria de concretar amb els amos de l'establiment si es decideix seguir aquesta opció.
Us puc assegurar que els primers 25 km, la pujada a Farena, és molt interessant i bonic, com passa amb la pujada des d'Alcover, que només faríen els de la llarga.
El mateix succeeix amb la pujada a Rojals. Per ser una carretera que s'acaba al cim, és poc transitada i amb unes vistes molt interessants. Un port perfecte per fer una prova per establir els millors temps.
El recorregut en autocar serien 118 km per autopista, poc més d'una hora.
Aquí us fico els diferents recorreguts
« última modificación: Noviembre 18, 2011, 02:51:57 por Julià »

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #22 en: Noviembre 20, 2011, 01:50:16 »
Apa! Aquesta és l'última  ;D (per ara). Amb aquesta ja són 3 les propostes que he fet, més les d'alguns companys. Ara ja, si ningú no proposa res més... ui que malament està això  ;D
Bé, la meva tercera proposta té com punt culminant l'ascens a Rassos de Peguera. Sí, ja sé que és un port dels durs, però els recorreguts no són llargs i per tant crec que, per ser el dia del club, es podria fer.
Aquesta vegada, com l'anterior, he fet 3 recorreguts, el curt, el mitjà i el llarg, amb la mateixa idea d'intentar la màxima participació amb quilometrades assequibles per a tothom:
  • Llarga: 132 km
  • Mitjana: 79 km
  • Curta: 69 km
La diferència entre la mitjana i la curta és de només 10 km, però son quilòmetres de pujada que, malgrat no ser durs, suposen un major esforç i potser no tothom vol fer-ho.
Una cosa a tenir en compte és que circularíeu per carreteres bastant desconegudes i tranquil·les, excepte els trams propers a Berga, més coneguts per a tothom.
Com a l'anterior proposta, el lloc triat per a les dutxes i el dinar seria aquest: http://www.campinggironella.cat/index.php/catalan/Serveis.php
El recorregut en autocar seria de 90 km, aproximadament 1 hora, res.
Bé, aquí teniu les dades:
« última modificación: Noviembre 20, 2011, 01:52:09 por Julià »

Desconectado lluisf

• Sin vida social
« Respuesta #23 en: Noviembre 20, 2011, 17:34:57 »
Jo també us volia presentar un altra proposta:
Barcelona- El Port de La Selva. (175 Kms)
L´intineri surtiria  de L Estació - La Roca- St Celoni-Hostalric-Les Mallorquines-Caldes de Malavella-Cassà de La Selva (pujada Sta. Pelaia) Bisbal d´Empordá-Verges-St. Pere Pescador-Marzà- Vilajuïga (pujada a St Pere de Rodes i GP Muntanya) i baixada fins al Port de La Selva.
Bany a la Platja -Paella i autocar cap a Casa.
Que us sembla?

Desconectado tri49

• Vive aquí
« Respuesta #24 en: Noviembre 20, 2011, 17:41:30 »
Lluís la teva proposta m'agrada, el que passa es que els que necessiten posar plat petit es trovaran fustrats, a no ser que la pujada a Sant Pere de Rodas sigui important, que no en tinc ni idea. A mi particularment m'agradaria mes fer la sortida de Barcelona en la bici, tal com tu proposes.

Desconectado lluisf

• Sin vida social
« Respuesta #25 en: Noviembre 20, 2011, 18:06:21 »
l´alimetria de St Pere de Rodes es pot veure a:

http://www.altimetrias.net/aspbk/verPuerto.asp?id=433.

Es veritat que es un recorregut asequible, pero s´ha de pensar en tothom i aquesta pujada es durilla  son 8 Kms. Amb 150 kms a les cames molts patiriem de debó! i 175 Kms es una bona pallissa.

També em sembla bé muntar un sol avituallament tipus "Aiguafreda" i prou. Així podriem sortir a les 7 i arribarem cap a les dues aprox (la majoria)
Els que estiguin en bona forma ho fan en 6 de sobres: Poden pendre el sol mentre esperen a que arribi tota la colla.
La baixada al Port de la Selva te unes vistes espectaulars de la zona del Cap de Creus

Desconectado artemiro

• Master
« Respuesta #26 en: Noviembre 20, 2011, 20:18:19 »
El meu vot incondicional per la proposta del Lluís.

Coneixo la sortida, val molt la pena i és bastant assequible per a tothom. I al mes de juliol què millor final de festa que un banyet i un arrosset a la Costa Brava.

Opino igual que el Tri49 que és molt millor sortir en bici des de Bcn.

Desconectado tri49

• Vive aquí
« Respuesta #27 en: Noviembre 20, 2011, 20:23:50 »
Lluís, tens el meu vot. Ja m'ho estic imaginant. No caldrà ni vestit de bany, tal com anem vestits i els mes potents, que no es el meu cas, en ...., com vulguin.

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #28 en: Noviembre 20, 2011, 20:57:06 »
Aquí teniu, fixat en el plànol, el recorregut i perfil proposat pel LluisF

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #29 en: Noviembre 20, 2011, 21:03:37 »
Em sap greu, però soc la veu discordant amb la proposta LluisF  :(
No trobo massa oportú deixar l'autovia per agafar la carretera de St. Celoni i tampoc veig massa ben pensat anar per les carreteres que acosten a la costa brava un dissabte de la primera setmana de juliol.
Torno amb la idea que ja tinc des de fa anys: no entenc per què hem de sortir de Barcelona en bici quan tenim un bus llogat per a tot el dia i podem aprofitar-ho per circular per carreteres molt més agradables. No ho puc entendre i, torno a dir, em sap greu de veritat.
« última modificación: Noviembre 21, 2011, 03:18:27 por Julià »