Autor Tema: Calendari de marxes temporada 2011  (Leído 1978 veces)

Desconectado Julià

• Con domicilio en EC Sant Andreu
  • Alps 2011
Calendari de marxes temporada 2011
« en: Enero 14, 2011, 02:16:15 »
Crec que encara ningú no ha dit res sobre aquest tema i si és així resulta que ara, mirant la pàgina de la federació, he trobat que ja s'ha publicat el calendari d'aquesta temporada. Si el voleu mirar el teniu a aquesta pàgina: http://www.ciclisme.cat/calendario_listado.php?modalidad=16&vista=calendari#calendario
Jo espero fer si fa no fa, les mateixes de la temporada passada i potser afegeixi alguna de les que encara no he fet, com la de les Goges o la de la Terra de Comtes.
Una que no és del nostre calendari i que sí que vull fer és la dels Ports de la Ribagorça, que es farà el dissabte 28 de maig
« última modificación: Enero 14, 2011, 02:22:42 por Julià »

Desconectado Malaltbike

Re: Calendari de marxes temporada 2011
« Respuesta #1 en: Enero 14, 2011, 22:33:07 »
Sembla que ja no son rumors La Bonaigua, pasara a ser la Super bonaigua.
Es fara amb el sentit tradicional i s´afageix un ultim port al entrar a Gerri de la Sal es gira a la dreta i es puja a  Montcortes
Dos recoreguts la curta de 180km i la llarga de 200km  ;D ;D ;D

Desconectado Jack

• Vive aquí
  • Allegro ma non troppo
« Respuesta #2 en: Enero 16, 2011, 13:21:29 »
Segons la pàgina de la federació, enguany al calendari de marxes catalanes del circuit ciclo pirineus esdevindran canvis significatius pel que fa a denominacions tant de marxes com de pobles:

L'antiga Volta al Cadí-Moixeró cel·lebrada a La Seu d'Urgell ara es diu VOLTYA CADI MOIXERO i el seu poble ha adoptat el nom de LA SEO D' URGELL

La Ruta de les Tres Nacions d'ara endavant es diurà TUTA DE LES TRES NACIONS

Al Ripollès, els comtes i les abadeses han canviat d'ofici i ara sembla ser que tots plegats van estudiar comptabilitat (...) Ara la marxa serà coneguda com TERRA DE COMPTES

:-X :-X :-X
« última modificación: Enero 16, 2011, 13:34:24 por Jack »
Honeste vivere, neminem laedere et suum cuique tribuere

Desconectado escalador_HC

« Respuesta #3 en: Enero 19, 2011, 17:41:26 »
I com és que molt caps de setmana es trepitgen les proves, i en canvi el cap de setmana del 2 i 3 d'abril no hi ha cap marxa ni de llarga distància ni dels Pirineus?

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #4 en: Enero 19, 2011, 18:11:50 »
I com és que molt caps de setmana es trepitgen les proves, i en canvi el cap de setmana del 2 i 3 d'abril no hi ha cap marxa ni de llarga distància ni dels Pirineus?
Encara no tens el definitiu? Aquell estava pendent d'aprovació i el definitiu va ser aprovat en la reunió del passat... dissabte?
O és que també hi ha trepitjades en el definitiu?

Desconectado escalador_HC

« Respuesta #5 en: Enero 20, 2011, 09:07:41 »
Doncs no ho sabia. Ara ho miro!

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #6 en: Enero 28, 2011, 18:57:46 »
 :D :D :D de moment ja tinc la reserva feta al camping lago Barasona per a la marxa dels Ports de la Ribagorça.
Em sembla que ja tinc més o menys clares les que faré: Remences, Ribagorça, Cadí-Moixeró.
Si la cosa va bé, igual faig alguna més, però no n'estic segur. Amb l'especial de Gredos i els Alps més les 3 marxes potser tindré més que suficient  :-\
Per cert, podeu anar mirant el calendari de la pàgina. La majoria de les marxes ja estan ficades

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #7 en: Mayo 18, 2011, 18:34:18 »
Acabo d'inscriure'm a la Cadí-Moixeró, en principi la tercera marxa que faré aquesta temporada. En les inscripcions a les anteriors sempre havia posat el nom del club. Aquesta vegada no ho he fet, he ficat sense club. No he pogut evitar-ho, el cap no em deixava ficar ECSA  :'( . Si algun dia som capaços de canviar de manera de dirigir el club, vull dir treure'ns de sobre aquest president, tornaré a ficar-ho, però de moment...