Autor Tema: Marmotte i Luc Alphand  (Leído 8486 veces)

Desconectado Julià

• Con domicilio en EC Sant Andreu
  • Alps 2011
Re:Marmotte i Luc Alphand
« Respuesta #60 en: Marzo 14, 2012, 15:40:42 »
Un cap de semana o pujaries 3 dies?? pressupots??
De pressupost, ni idea. Fins que sàpigues què vols fer no es pot fer cap càlcul
En un principi la meva idea era marxar de cap de setmana, com vàrem fer una vegada el varebike i jo. Arribar divendres a la nit, anar a pujar l'Alp d'Huez el dissabte al matí, amb l'avantatge de fer-ho sense quilòmetres, que vol dir que el puges amb una cama i, per fi, el diumenge fer la marxeta i cap a Barcelona, per arribar cap a les 2 de la matinada.
Aquest era el meu pla, però tot és negociable, fins i tot podem estar un parell de dies més, o abans o després de la marxa, i fer algun recorregut interessant. Si es veu que hi ha gent interessada -a banda del Claudi  :-*  , és clar- podríem parlar.

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #61 en: Marzo 14, 2012, 15:42:49 »
Julia podriamos quedarnos en el lugar de la otra vez, considero que nos han tratado muuuy bien!
Et refereixes a la casa rural aquella? D'acord, vosaltres allà i jo a l'hotel  :2funny:  . Quedarem en l'hora i el lloc de trobada  :coolsmiley:

Desconectado ernhotenav

« Respuesta #62 en: Marzo 14, 2012, 15:52:45 »
Et refereixes a la casa rural aquella? D'acord, vosaltres allà i jo a l'hotel  :2funny:  . Quedarem en l'hora i el lloc de trobada  :coolsmiley:

Yo solo decia XD

Desconectado Pujaremcomamics

• Master
« Respuesta #63 en: Marzo 14, 2012, 17:45:10 »
Jo per dates crec que m'ho podria muntar.
De fet es un dels caps de setmana que proposava al post de l'ultraraid de la Meije.
Som dos. Si no aconsegueixo convencer al company que abandoni un dia més el plaer de pujar dos marrecs i l'amor de la seva dona, pujariam el dijous tarde. Si s'emancipa seria millor el dimecres. D'aquesta manera podriem fer dijous i divendres les parts del utraraid. Descansar, o fer una mariconada com puijar l'Alpe d'Huez el dissabte i fer la ruta(o petar en el intent) el dimenge. Si la cosa pren cos començo a moure fils.
Quina putada només dos tios i haurem de carretejar 4 bicis...

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #64 en: Marzo 14, 2012, 18:41:01 »
Vinga, més morbo.
Aquestes son les paraules del Chiapucci al voltant de la marxa on és un dels participants:
« Je connais bien la Serre-Che, les parcours sont sécurisés, les paysages sont magnifiques, l’ambiance est super, et puis l’Izoard, c’est mythique. Deux mots clés pour décrire cette épreuve : des parcours de toute beauté et une organisation impressionnante »

Claudio Chiappucci

Ei, sapigueu que al calendari de la pàgina està ficada aquesta marxa i també està la pàgina web i tot plegat, però no la fico aquí per tal de què investigueu vosaltres  >:D   :tickedoff:
Només us diré una cosa: Si us fiqueu perruca i aneu ben depilats, només us cobraran 1€ per la inscripció  :2funny:
« última modificación: Marzo 14, 2012, 18:46:42 por Julià »

Desconectado Albert

• Sin vida social
« Respuesta #65 en: Marzo 14, 2012, 20:31:37 »
A mi me gustaria apuntarme pero seria solo finde, no puedo pedir dias xtras en el curro por esas fechas  :embarassed:

Desconectado ernhotenav

« Respuesta #66 en: Marzo 20, 2012, 14:04:34 »
Pues yo me apuntare hoy por la noche a la marcha. Será mi gran objetivo de la temporada