Autor Tema: Marmotte i Luc Alphand  (Leído 8754 veces)

Desconectado Julià

• Con domicilio en EC Sant Andreu
  • Alps 2011
Re: Marmotte i Luc Alphand
« Respuesta #20 en: Marzo 04, 2009, 14:51:44 »
Però al final es de debo que tu hi anirás?
I tant! era un dels meus objectius per a aquesta temporada  :P

A més si has deixat d'entrenar entre setmana. Total només perque t'hagin fet una mica de trampa amb el GPSA no n'hi ha per tant...
Només ho he deixat aquesta setmana perquè el temps estava molt capullo, però res de deixar-ho, tot endavant. Això del GPSA, ja se sap, quan existeix la por sempre s'intenta posar els majors obstacles als més forts, què hi farem!  ;D >:( :( 8) :-X :'(

Desconectado Pujaremcomamics

• Master

• Master
« Respuesta #22 en: Marzo 05, 2009, 22:08:45 »
Julia: ja som un més també vindrá en Dani un company de sortides de muntanya es un veterá amb molta classe.

De moment que jo sapiga som:

Julia
Ernesto
Bluesbiker (no se si ho ha comfirmat, o no)
Dani
Jordi

Es posible que s'apuntin un o dos més del grup de muntanya d'un ens en podem oblidar perque sera mes ritme Ernesto o Blues. Amb en Dani no crec que hi hagin gaires diferencies si no es posa a entrenar com un boig. Si arriva a pasar això per mentalitat es molt competitiu...

Si et sembla bé jo proposaria que la gent que s'ho esta pensant es decideixi durant la setmana vinent per resevar hotel l'altra setmana i poder despreocupar-nos del tema.

Tambe s'hauria de aclari el trema del diumenge, de moment no hi ha gaires interesats en la Luc d'Alphan, proposaben fer una sortida d'un port. Es clar que si conve el diumenge es poden fer dos grups. No seria un problema. Pero depenent si s'ha de fer o no podria variar la ubicació del hotel.

"Julian manifiéstate"

« última modificación: Marzo 05, 2009, 22:14:27 por Pujaremcomamics »

Desconectado ernhotenav

« Respuesta #23 en: Marzo 05, 2009, 23:11:40 »
Ya tengo dorsal  :D :D :D

3356

Julia: ja som un més també vindrá en Dani un company de sortides de muntanya es un veterá amb molta classe.

Si et sembla bé jo proposaria que la gent que s'ho esta pensant es decideixi durant la setmana vinent per resevar hotel l'altra setmana i poder despreocupar-nos del tema.

Tambe s'hauria de aclari el trema del diumenge, de moment no hi ha gaires interesats en la Luc d'Alphan, proposaben fer una sortida d'un port. Es clar que si conve el diumenge es poden fer dos grups. No seria un problema. Pero depenent si s'ha de fer o no podria variar la ubicació del hotel.

"Julian manifiéstate"

Estoy de acuerdo, se habría de ver lo del hotel, y quienes harán la Luc.

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #24 en: Marzo 05, 2009, 23:29:35 »

"Julian manifiéstate"
El diumenge no hi ha cap problema, la Luc Alphand  ;D ;D ;D . Aquesta prova té tres recorreguts, el curt, de només 60 km i que va per una altra zona, el mitjà és de 110 km i el port important que es puja és l'Izoard i després està la llarga, de 170 km, que puja el Galibier. Ja que en la Marmotte pugem el Galibier, encara que sigui per la vesant llarga i dura, potser el diumenge podríem fer la mitjana i així arribaríem aviat a les dutxes i el dinar. Això és el que vàrem fer l'any passat el mkgonoprestige i jo, encara que va ser per qüestions climàtiques. Aquest any ho podríem fer per així fer tots el mateix.
A mi em va agradar molt el muntatge de l'Alphand, això de ser un heroi local afavoreix molt la situació, trànsit tallat en molts trams, per exemple per pujar i baixar l'Izoard. Per aquestes coses crec que l'hem de fer. Fins i tot ens podríem fer una foto amb l'Alphand. L'any passat va estar dinant a una taula molt a prop a la que estàvem nosaltres.
Pujarem, em sembla bé posar la data límit en aquesta setmana perquè qui encara no s'ha decidit ho faci, però a partir de dilluns ja estem buscant gites  ;)
« última modificación: Marzo 06, 2009, 00:18:58 por Julia »

Desconectado BLUESBIKER

• Master
  • fot-li fort!!!
« Respuesta #25 en: Marzo 06, 2009, 13:09:58 »
De moment no se si estic inscrit o no... :-X

Vaig arribar a fer el pagament,dilluns o dimarts, de moment no l' han cobrat i tampoc ningu diu res...

L' Izoard es puja per Briançon?
l' asfalt està bé però estic millor allà on desapareix!!

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #26 en: Marzo 06, 2009, 13:43:34 »
No, baixant arribem a Briançon

Desconectado BLUESBIKER

• Master
  • fot-li fort!!!
« Respuesta #27 en: Marzo 06, 2009, 13:52:35 »
No, baixant arribem a Briançon

O sigui que es puja per la casse desserte, el vessant sud.

Es normal que no diguin res de la inscripció? ???
l' asfalt està bé però estic millor allà on desapareix!!

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #28 en: Marzo 06, 2009, 14:33:39 »
O sigui que es puja per la casse desserte, el vessant sud.
Exacte, casse desserte, em sembla que és la vessant dura, oi?

Es normal que no diguin res de la inscripció? ???
Depén dels dies que faci que l'has feta. Em sembla que jo vaig trigar a rebre el correu de confirmació un parell de dies després de fer la inscripció. Et refereixes a la inscripció de la marmotte,oi?

• Master
« Respuesta #29 en: Marzo 06, 2009, 16:17:12 »
De moment no se si estic inscrit o no... :-X

Vaig arribar a fer el pagament,dilluns o dimarts, de moment no l' han cobrat i tampoc ningu diu res...

A mi en va pasar el mateix, van trigar 4 o 5 dies en confirmar l'incripció, als movimets de la visa no m'ho havian cobrat pero sortia com "pendent de confirmar".