Autor Tema: Blanca Trenas  (Leído 1781 veces)

Desconectado Claudio

• Con domicilio en EC Sant Andreu
    • Bicicleta y puertos de montaña
Blanca Trenas
« en: Enero 25, 2008, 21:07:25 »
Acabo de comprar-me el Ciclismo a Fondo del mes de Febrer, després de casi un any sense comprar-me'l. A veure si m'agafen més ganes de seguir el ciclisme professional...

Em trobo amb la sorpresa d'un reportatge de l'amiga del David, la Blanca Trenas, de la qual es veu una foto amb el maillot del Sant Andreu coronant el Pico de las Nieves, de la Vuelta a Maspalomas. Una petita entrevista amb ella permet que la coneguem una mica millor.
Per cert, que el Ricardo em va comentar que també la va trobar a la mitja de Terrassa, o sigui que, com va dir el Lluis, una multiesportista que Deu n'ho do...

Ara el repte és portar-la a les sortides de club...

Desconectado ispanoargenti

Re: Blanca Trenas
« Respuesta #1 en: Enero 25, 2008, 22:49:57 »
Acabo de comprar-me el Ciclismo a Fondo del mes de Febrer, després de casi un any sense comprar-me'l. A veure si m'agafen més ganes de seguir el ciclisme professional...

Em trobo amb la sorpresa d'un reportatge de l'amiga del David, la Blanca Trenas, de la qual es veu una foto amb el maillot del Sant Andreu coronant el Pico de las Nieves, de la Vuelta a Maspalomas. Una petita entrevista amb ella permet que la coneguem una mica millor.
Per cert, que el Ricardo em va comentar que també la va trobar a la mitja de Terrassa, o sigui que, com va dir el Lluis, una multiesportista que Deu n'ho do...

Ara el repte és portar-la a les sortides de club...
por cierto ,esta inscripta en el ironman de niza 2008,maraton de barcelona,etc,etc :o :o :o
quien se atreve a atarle los zapatos??? por que mas que eso,hummm, ;D

Desconectado Julià

• Alps 2011
Re: Blanca Trenas
« Respuesta #2 en: Enero 25, 2008, 22:53:37 »
Claudi, com que treballa els dissabtes, igual te la trobes en alguna sortida de diumenge