Autor Tema: Problemas con la rodilla  (Leído 6925 veces)

Desconectado NIKABIKE

• Sin vida social
    • Nikabike
Re: Problemas con la rodilla
« Respuesta #20 en: Enero 10, 2008, 10:51:17 »

Moltes gràcies Nika!!!!!

Seguiré els teus consells, el millor seria no anar-hi però és una ruta que em fa força il·lusió de fer (mussara-escaladei-siurana-arbolí) i, de fet, la vaig proposar jo o sigui que no m'hi puc estar...

Per cert que aquestes sortides són obertes a tothom o sigui que si alguna et fes gràcia de venir, no t'ho pensis dos cops!!! Hi ha gent de tots els nivells i a les pujades cadascú va al ritme que vol, però això sí, no es deixa mai tirat a ningú i es van fent reagrupaments  :D :D

El del Puymorens no era jo... no hi he estat mai  :( :( he estat a poquets llocs encara, sóc molt "novatillo"  ;D

Guillem

Ostres, doncs sí que m'agradaria apuntar-me a alguna sortida xula. De cara al bon temps, compta amb mi x algun dia. ja informaràs.
Per cert, on posa "estirada" ha de posar "estirava"... lapsus lingue  ::)
Nika  ;)
Merci.

Carles

• Visitante
« Respuesta #21 en: Enero 11, 2008, 02:00:52 »
Hola Guillem, com va el genoll?
Et recomano molta paciència. Pel que comentàves al fòrum d'APM, tot sembla venir d'una sobrecàrrega, així que confío en que millorarà.
Jo pateixo d'aquests dolors moltes vegades, i sempre els resolc intentant arribar a l'equilibri entre la musculació i la sobrecàrrega tendinosa.
Fa anys que convisc amb el dolor als genolls, l'esquerre me l'han operat 3 vegades, i el dret me'l vaig fractura en una caiguda.
Com diu la Nika, cada lesió és un món, i cadasú percep el dolor de manera molt personal. Els dintells de dolor són diferents, i s'ha de considerar també el component psicològic de la seva percepció.
Els antiinflamatòris són una bona opció, així com el gel. Mai de la vida prenguis opiacis, una cosa és tractar una lesió amb crioteràpia o AINES (aniinflamatòris no esteroidals) del tipus ibuprofè, diclofenac, piroxicam, etc. I una altra, enganyar a l'organisme inhibint un dels seus principals mecanismes de defensa, el dolor, és el signe d'alarma del dany corporal.
Ara mateix, i des que vaig tornar a la bici al Setembre, em fa mal el genoll esquerre. Al Desembre vaig parar un mes i mig, però res. Fa 3 dies que torno a sortir, i Dilluns començaré a muscular al gimnàs, a veure que tal, però sempre amb molta cura, càrregues lleugeres, més isomètrics que res. I al pedalar, cadències altes, i pujar al tran-tran.
En el meu cas, parar és el pitjor que puc fer, em vénen tots els mals.
En fi, ja t'explicaré com va.
Ànim i paciència, segur que anirà be, i si no... Al metge!
Però jo apostaria pel ciclista, segur que t'entendrà a la perfecció, i et tractarà correctament.

Salutacions a tothom.

Carles.

Desconectado miwi

• Sin vida social
« Respuesta #22 en: Enero 11, 2008, 09:30:16 »
Gràcies miguelon i Carles per les vostres respostes.

Tinc clar que es lesió per sobrecàrrega i, per tant, l'única solució que té és "descarregar" o sigui descansar. Ja m'he plantejat el mes de febrer de descans i rehabilitació, a veure com respon. Demà a la quedada segur que patiré una mica però bé aniré al ritme mhaureu-desperar-team ... ::)

Si que tens els genolls fotuts, així encara té més mèrit sortir en bici!! A veure si coincidim un dia d'aquests..

Carles

• Visitante
« Respuesta #23 en: Enero 11, 2008, 10:32:14 »

Si que tens els genolls fotuts, així encara té més mèrit sortir en bici!! A veure si coincidim un dia d'aquests..

Sí que els tinc tocadillos, però quan sóc sobre la bici, no hi penso i la veritat és que quan estic be de pes i amb alguns kilòmetres acumulats, ni me'n recordo. Només em fan la gitza els dies humits d'hivern (no tots), jejejeje...
Ah, i si la cosa es posa xungui, canvio bici per piscina, la qüestió és no parar.

D'altra banda, ja m'agradaria poder quedar, tant amb vosaltres, com els foreros (APM), o els meus compis de l'ACM, però noi... Els caps de setmana els tinc complicadets, i mira que en tinc de ganes...

En fi, cuida't i que ho passeu força be a la qdd d'APM.
Els dones records, malgrat personalment només conec en Senyalaire, tot i que només vam coincidir un momentet a Castelldefels un dia.
A veure si a la propera puc anar.

Salutacions a tothom.

Carles.

Desconectado Cetonic

• Viciadill@
  • **
« Respuesta #24 en: Enero 12, 2008, 18:45:00 »
Añadir uno más a la lista de afectados de rodilla, yo he determinado descansar entre 4 y 6 días. No saldré hasta que no sienta ni el más minimo dolor.  :'(

Desconectado NIKABIKE

• Sin vida social
    • Nikabike
« Respuesta #25 en: Enero 12, 2008, 21:05:12 »
Hola a tothom,
com que el tema és bastant "compartit", us poso un link a una web que parla del genoll del ciclista. Imagino que no us explicarà res de nou, però pels que no patiu de genolls, us pot servir per entendren's una mica més... :-[
http://bicicleta.galeon.com/rodilla.html
Dew!!
Nika  ;)