Autor Tema: PEDALIER N.19  (Leído 1805 veces)

Desconectado alfred

• Viciadill@
  • **
PEDALIER N.19
« en: Diciembre 20, 2007, 11:02:05 »
Fa uns dies vaig comprar la nova Pedalier. M'agradaria destacar l'excel·lent article del Claudi del circ de Navacelles que ja coneixíem pel foro, l'entrevista i foto del Tigero a la Diada Montserratina i una opinió de Jordi Escrihuela que es titula "Piques". Em recorda molt a un tema que fa un temps Josafe va obrir al foro com a "reflexió". Parla de que per una mala interpretada competitivitat es perden els valors de sempre de Club.

A partir d'ara treballararé els caps de setmana i només faré alguna marxa històrica (Remences, Bonaigua, QH...). Desgraciadament no podré compartir les sortides socials dels dissabtes. Estic disponible per fer sortides especials de dilluns a dimecres. Veient les fotos que penja Raul Ma Ca al foro val la pena fer aquest "esforç".
BON NADAL I QUE EL 2008 VINGUI CARREGAT DE FELICITAT, SALUT I ESPORT... I SI POT SER MOLTA BICICLETA

Desconectado tri49

• Vive aquí
Re: PEDALIER N.19
« Respuesta #1 en: Diciembre 20, 2007, 14:42:48 »
Alfred, es una pena que no et puguem tenir al nostre costat els dissabtes. Confio que aixó sigui per un curt temps, a no ser que sigui per una conveniència propia.
Una forta abraçada i que aquest 2007 sigui el mes bó per tots i es cumpleixin els somnis que ens motivan.

Desconectado Raul_Ma_Ca

• Master
    • RAMACABICI
« Respuesta #2 en: Diciembre 20, 2007, 14:59:10 »
Fa uns dies vaig comprar la nova Pedalier. M'agradaria destacar l'excel·lent article del Claudi del circ de Navacelles que ja coneixíem pel foro, l'entrevista i foto del Tigero a la Diada Montserratina i una opinió de Jordi Escrihuela que es titula "Piques". Em recorda molt a un tema que fa un temps Josafe va obrir al foro com a "reflexió". Parla de que per una mala interpretada competitivitat es perden els valors de sempre de Club.

A partir d'ara treballararé els caps de setmana i només faré alguna marxa històrica (Remences, Bonaigua, QH...). Desgraciadament no podré compartir les sortides socials dels dissabtes. Estic disponible per fer sortides especials de dilluns a dimecres. Veient les fotos que penja Raul Ma Ca al foro val la pena fer aquest "esforç".
BON NADAL I QUE EL 2008 VINGUI CARREGAT DE FELICITAT, SALUT I ESPORT... I SI POT SER MOLTA BICICLETA

Doncs benvingut al club dels "currantes de los finde" ..... quan arribi la Primavera ja anirem comentant i proposant dies per fer aquestes sortides entre setmana......que com ja hauràs vist, ens ho passem "en grande" !!!!
Ens veiem !!!!
http://www.ramacabici.com   -----ALTIMETRIES I FOTOS DE PORTS DE MUNTANYA

Desconectado Claudio

• Con domicilio en EC Sant Andreu
    • Bicicleta y puertos de montaña
« Respuesta #3 en: Diciembre 20, 2007, 21:58:51 »
Tinc a les meves mans el Pedalier 19 i també m'agradaria destacar l'entrevista a l'amic Latorre, que s'ho mereix tot aquest home, sempre treballant pel cicloturisme català!