Autor Tema: Información EC Sant Andreu  (Leído 7801 veces)

Desconectado Sergio

• Sin vida social
Información EC Sant Andreu
« en: Octubre 30, 2007, 00:24:44 »
Hola,

Me gustaria hacerme socio del club, me podriais informar que tendria que hacer?
He visto que hay varios grupos, de que depende estar en un grupo u otro?

Gracias de antemano.

Un saludo

Desconectado Julià

• Con domicilio en EC Sant Andreu
  • Alps 2011
Re: Información EC Sant Andreu
« Respuesta #1 en: Octubre 30, 2007, 01:15:47 »
Serra, t'explico una mica. En el club hi ha 3 grups, l'A, B i C. A cada grup va la gent que pensa que pot sentir-se millor, vull dir que amb el C va la gent que fa menys km, acostuma a ser gent gran i algun jovenet que comença, després tens el grup B, on ja es fan més quilòmetres, però encara a un ritme relativament tranquil i després està l'A, aquest és un punt i apart, vull dir qui hi ha de tot, gent que guanya l'escalada a Montjuïc, com el kirck i també gent, com jo, que anem més a poc a poc i que sempre ens quedem despenjats en els grans ports. La diferència entre els grups també és de distància, pensa que l'A acostuma a fer sortides que estan per sobre dels 130 km, el B pot arribar com a màxim a aquesta distància i el C no arriba als 100, això més o menys és així, tot i que pertànyer a un grup o un altre depèn de l'estat de forma i dels objectius de cadascú.
Ara és un bon moment per començar a sortir, és el final de la temporada i la gent ja pensa més en preparar-se per al 2008 que assolir grans objectius el 2007, o sigui que tu mateix, mira el calendari dels diferents grups i presenta't al lloc de sortida a l'hora indicada i que són per al proper dissabte:
Del grup C no puc dir-te res, no ho sé.
Grup B: Sortida a les 8:30 i recorregut de 100 km per La Roca, St. Celoni, Vallgorguines i Arenys. Suposo que la tornada la faran per la carretera de la costa.
Grup A: Sortida dura per començar, si és el teu cas, si cliques a sota del Minichat i del Calendari, on fica Rocafort, tindràs tota l'explicació del recorregut, una mica duret si no estàs prou entrenat  :o
Si ens dones alguna dada més com els quilòmetres que acostumes a fer, et podrem aconsellar allò que pensem que sigui el millor per a tu.
Apa, anima't, que falta gent per intentar deixar enrere el kirck  ;D ;D ;D

Desconectado Kirck

• Administrator
« Respuesta #2 en: Octubre 30, 2007, 10:30:43 »
Oye, que no soy ningun ogro :D. Serra dinos mas o menos cuantos km haces y a que velocidad mas o menos, de esa forma podamos decirte donde creemos que podras sentirte comodo o si por el contrario vas por encima de nosotros mejor para mi ;D

Desconectado alfred

• Viciadill@
  • **
« Respuesta #3 en: Octubre 30, 2007, 11:37:50 »
Otra posibidad es pasar por alguna de las tiendas colaboradoras, pe Ciclosport Mota, pg.Valldaura 243 y pides un boletín del Club. Ahí tienes toda la información para un futuro o presente.
También los martes de 20:00 a 21:00 el Centro Cívic de Sant Andreu, Gran de Sant Andreu 111. Podrás hacer todas las preguntas que quieras al Presidente de la entidad.
Hasta pronto.

Desconectado Sergio

• Sin vida social
« Respuesta #4 en: Octubre 31, 2007, 00:06:47 »
Gracias por ayudarme, podría probar un sabado y si me gusta despues hacerme socio?
Si es asi cual es el punto de salida?
La verdad es que quilometros de bicicleta hago pocos, 40 el domingo con amigos, es decir tranquilo en llano por rio besos, carretera roca, 31 o 33 km/h, pero luego subimos la conrería a lo maximo cada uno, la verdad nos divertimos mucho, pero me gustaría provar con vosotros, pues soy del barrio, y me gustaria hacer mas kilometros. Tambien practico spinning dos dias a la semana e intento ir muy fuerte esa hora.
No se que dato daros más, a si he subido montserrat varias veces pero desde alli abajo no desde aqui, tambien el turó de l'home varias veces, este año participe en la carrera del sant celoni, era la primera que hacia nunca y disfruté muchisimo, como eran pocos "km".
Bueno, gracias, y un saludo, espero conoceros.

Desconectado Sergio

• Sin vida social
« Respuesta #5 en: Octubre 31, 2007, 00:24:01 »
Otra pregunta si no os sabe mal, en los recoridos que haceis, se para a almorzar en algun bar?, lo pregunto porque yo siempre hago salidas cortas por el tiempo de vuelta a casa, asi sabre a que hora mas o menos se vuelve si por ejemplo se sale a las 8 Y 30 min.
Otro dato mio que no os he dado es la edad, tengo 31, deporte he echo desde los 6 años, pero no bicicleta, ahora es cuando me quiero dedicar a la bici, me gusta, estoy saturado de futbol, toda la vida practicandolo a nivel bastante competitivo...Horta, Plobe Sec, Montañesa, Barceloneta, Cerdanyola Mataro,Jupiter, Marianao Poblet.....Fin ahora toca LA BICI.

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #6 en: Octubre 31, 2007, 01:07:53 »
Això de provar i després, si t'agrada, fer-te soci, cap problema, és la manera de saber si t'agrada sortir amb nosaltres o no, seria ridícul que et fessis soci i després que no t'agradés l'ambient  :(
Pel que dius, i veient els km que fas, no sé què dir-te, en principi una sortida amb el grup A no crec que t'anés massa bé, però això depèn de tu, si et veus amb forces i amb ganes, pots provar-ho aquest dissabte en què tant el grup A com el B sortiran a les 8:30. Pel que dius jo t'aconsellaria sortir aquest dissabte amb el B i a veure quines sensacions tens, potser per començar ja t'aniria bé i si veus que és poc, doncs cap problema, a sortir amb l'A.
Ja et vaig dir que ara era un bon moment per començar, a partir del mes de desembre començarem a fer sortides per la carretera de la costa i tot i que potser no podràs seguir als de davant, segur que quedarà gent enrere que sí que podràs seguir, tot i que t'hauràs d'acostumar a fer més km, uns 100 aproximadament, però això només és començar  ;D .
Com et dic abans, tot és qüestió de provar.
D'això de l'esmorzar, acostumem a dividir la temporada en dues parts, en la primera part, a partir del gener, no ens aturem, només uns minuts per menjar alguna barreta i veure una coca-cola, però ara sí que el fem i el grup B el fa sempre.
Sobre això del temps de les sortides, depèn, fes un càlcul, si les sortides són d'uns 125 km i fem una mitjana d'entre 25 i 30 km/h, en funció del recorregut i si a més sumes el temps de l'esmorzar... normalment mai arribaràs abans de les 2 a casa.
D'això de l'edat, en el grup A hi ha de tot, iaios com jo o jovenets com el Víctor, que no arriba ni als 20, o sigui que hi ha de tot, cap problema.
Una altra cosa, el punt de sortida és l'estació de Fabra i Puig, d'on surten els autobusos, allà ens veiem els tres grups, per això et deia que allà mateix pots triar en funció de la teva situació de forma, el problema el tindràs el primer dia, que no sabràs amb qui anar, jo et diria que fessis com vaig fer jo quan vaig arribar, vaig estar sortint amb el B durant un mes, més o menys i després amb l'A, tu mateix.

Desconectado tri49

• Vive aquí
« Respuesta #7 en: Octubre 31, 2007, 09:54:06 »
Serra,
vigila, que els de l'A, fan o fem, jo molt, molt justet, una mitjana de 25 a 30 quilometres hora, però fen entre 1.500 i 2.000 metres de desnivell, si es en pla, dels 40 difícilment baixen, ni que diguin que estan de pretemporada, aquí no existeix. De totes maneres sempre estem els xino xano que quan no podem , canviem el ritme i ja arribarem. Així i tot, potser d'entrada el B, que tampoc son cap angelets, et poden ser mes vàlids.

Desconectado neo

• Novatill@
  • *
« Respuesta #8 en: Octubre 31, 2007, 12:27:33 »
Com a membre del grup B et puc dir que les nostres mitjanes últimament oscilen sobre els 26km/h.  En quan a l'edat dels membres hi ha una mica de tot, tot i q la majoria no son els mes joves com jo (23). Però compte, algun dels +60 et pot donar més caña del que penses.  ::)

Donat que no estas habituat a sortides llargues jo et recomanaria que comencesiss a probar-ho en el B, i si veus que vas sobrat, doncs la propera setmanes proves fortuna en el A. Com molt bé diu en tri49, aquest nois en pla de mitjana de 40 no baixen. (ho se per exepriència tmb)  8)
« última modificación: Octubre 31, 2007, 15:55:57 por neo »

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #9 en: Octubre 31, 2007, 15:38:50 »
sageraos  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D