Autor Tema: Pontons  (Leído 982 veces)

Desconectado Julià

• Con domicilio en EC Sant Andreu
  • Alps 2011
Pontons
« en: Julio 24, 2011, 11:59:38 »
Aquest dissabte ha tornat a tocar "Especial". S'han ajuntat un parell de coses que l'han feta possible: La mort l'anterior dissabte a la carretera de la Roca d'en Toló, la nul·la participació del grup en les darreres sortides oficials i també, per a mi, el poquíssim atractiu que té això d'anar a pujar el Turó.
Bé, aquí us poso el resultat, els quilòmetres...
Les sensacions, bones, el recorregut dur. A banda de les dues pujades, tota la tornada és un trencacames que t'obliga a estar mínimamentnt bé si vols acabar més o menys en condicions.
La sortida també va comptar amb la seva part de turisme (per això del cicloturisme). Vàrem aconseguir passar des d'Avinyonet fins la carretera que ens portava a Pontons sense passar ni per la N-340, ni tampoc per Vilafranca, anant d'Avinyonet a St. Cugat Sesgarrigues - La Granada - Les Cabanyes - Pacs del Penedès.
Aquesta sortida em costarà repetir-la. És possible que sigui massa llarga i dura. Sobretot el que ho farà més difícil és l'antisuditis que pateix la majoria dels socis del club  ;D

Desconectado artemiro

• Master
Re: Pontons
« Respuesta #1 en: Julio 24, 2011, 13:18:18 »
Felicictats!!

Només veient la distancia ja em poso malalt.... ;D

Desconectado xodena

• Sin vida social
Re: Pontons
« Respuesta #2 en: Julio 25, 2011, 11:09:27 »
Molt maca la volta, la zona aquesta del penedes es molt xula, tant la pujada a Pontons, la pujada a les ventoses, la de guardiola de font rubí estan molt i molt be, aixó si, cau llunyot, jo aquestes les faig sobretot a les sortides de fons de principi de temporada