Autor Tema: Aviso marchas  (Leído 5183 veces)

Desconectado Julià

• Con domicilio en EC Sant Andreu
  • Alps 2011
Re: Aviso marchas
« Respuesta #10 en: Abril 29, 2011, 18:29:11 »
Hoy Lunes ultimo dia para inscribirse barato en la pallaresa
Què cony passa amb les marxes? Com és que aquest any s'inscriu tan poca gent? On és el vostre sentit de la competitivitat? Ara miro la llista d'inscrits a la Pallaresa i dels habituals del club només trobo al malaltbike. N'hi ha un altre però va inscrit amb el nom de l'altre club  ;D .
Parlant d'això i aprofitant allò que diu el Triciclo, que el Pisuerga passa per Valladolid, estic pensant muntar un club el proper any  ;D ;D ;D ;D i em dissenyaré el meu propi mallot però sempre amb la participació de tots els socis. Com que només seré jo, cap problema  ;D . El meu serà un club únicament virtual, no com aquest nostre que té les dues vessants  ???
Ahir pensava que, fins i tot, tenim un president virtual, només el veiem quan hi ha GPSA i a les marxes. Els professionals es veu que estan fets d'una altra pasta  ;D

Desconectado escalador_HC

« Respuesta #11 en: Abril 30, 2011, 19:23:44 »
A la pallaresa hi anaven el malalt, el kirck i el Pablo.
Demà a Racons hi anem uns quants més.

No tothom es pren les marxes com algo competitiu. Per exemple, diria que tu.

Sí que és cert, hi ho comentava avui amb el Frontons que aquesta temporada la gent habitual del grup A sembla una mica més aturada que en altres anys en quant a assistència a les marxes, activitat del foro en quant a cròniques de marxes i surtides, participació en el gpsa, etc...

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #12 en: Mayo 02, 2011, 00:53:24 »
Demà a Racons hi anem uns quants més.
Això mateix, uns quants, poquets, i a més molt coneguts per tothom, em sembla  ;D ;D ;D ;D

Desconectado chema

• Vive aquí
« Respuesta #13 en: Mayo 02, 2011, 14:41:15 »
Yo voy a levantar el pie un poco. Es un pastizal entre gasolina, algunas peajes, otras la habitación, las inscripciones...Y todo para ver el mismo paisaje año tras año. Para bajar los tiempos también se me pasó el arroz, así que...¡ah!, y se me olvidaba lo peor: los madrugones

Desconectado Carlos

• Viciadill@
  • **
« Respuesta #14 en: Mayo 07, 2011, 00:32:48 »
Hola!

Mi hermano Fer tiene un problema, aver si podeis ayudarle:

Se ha quedado sin medio de transporte para ir a Remences el domingo, hay alguna alma caritativa que acceda a llevarlo el domingo?

Muchas gracias, dejo mi mail para contacto: carlosbcn87@gmail.com

Desconectado Kirck

• Administrator
« Respuesta #15 en: Mayo 17, 2011, 13:36:07 »
Se me ha pasado avisar de Terra de l'aigua, ahora mismo está ya por 32€ en el mejor de los casos.

Desconectado Albert

• Sin vida social
« Respuesta #16 en: Mayo 17, 2011, 14:24:29 »
Se me ha pasado avisar de Terra de l'aigua, ahora mismo está ya por 32€ en el mejor de los casos.

Yo pude apuntarme por pelos ayer mismo, tenía un post-it en la pantalla del ordenador para avisarme (última tecnología en avisos)

Desconectado Kirck

• Administrator
« Respuesta #17 en: Mayo 17, 2011, 14:45:17 »

Yo pude apuntarme por pelos ayer mismo, tenía un post-it en la pantalla del ordenador para avisarme (última tecnología en avisos)
Coñe, podias haber avisado...

Desconectado escalador_HC

« Respuesta #18 en: Mayo 17, 2011, 15:49:18 »
Yo también me apunté ayer in extremis. Los lunes se cierra el plazo reducido de la marcha de la semana siguiente aunque en la marcha de Tortosa apuntaban a gente el mismo día.

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #19 en: Mayo 17, 2011, 16:16:51 »
Ports de la Ribagorça també està tancat  :-[ , però encara està obert el de la Cadí-Moixeró  :o
« última modificación: Mayo 17, 2011, 18:54:14 por Julià »