Autor Tema: GPSA 2009  (Leído 7099 veces)

Desconectado Uri

• Viciadill@
  • **
Re: GPSA 2009
« Respuesta #90 en: Octubre 20, 2009, 16:59:05 »
aquí va la classificació del Farell:

1- Uri (20' 57")
2- Dani
3- Lluís A.
4- Jack
5- Vicente
6- Victor
7- Fonollosa
8- Sergio
9- Alberto
10- Octavi
11- Chema
12- Varela
13- Sayas
14- Julià
15- Frontons
16- Angel
17- Eduardo
18- Agustin

Desconectado escalador_HC

• Con domicilio en EC Sant Andreu
« Respuesta #91 en: Octubre 20, 2009, 17:04:55 »
aquí va la classificació del Farell:

1- Uri (20' 57")
2- Dani
3- Lluís A.
4- Jack
5- Vicente
6- Victor
7- Fonollosa
8- Sergio
9- Alberto
10- Octavi
11- Chema
12- Varela
13- Sayas
14- Julià
15- Frontons
16- Angel
17- Eduardo
18- Agustin

Gràcies  ;)

Desconectado artemiro

• Master
« Respuesta #92 en: Octubre 20, 2009, 17:25:42 »
Veig que el Lluís Florensa i jo finalment vam arribar fora de control.  :D :D

Desconectado Victor

• Vive aquí
« Respuesta #93 en: Octubre 20, 2009, 18:33:22 »
La gente pide una cronica, pues ai va la mia.
En el cami d'anada em vaig notar bastant malament i desitjava que al començar a pujar sem tragues la tonteria de sobre, em poso els cascos per motivar-me. Com molts m'han vist flaquejar a l'anada desideixo apretar al principi a veure si algu s'ho repensa(vicente, lluis A) al veure que no pateixen gaire desideixo parar, es fa un grup de sis dani, uri, jack, vicente, lluis i jo mateix. l'uri em passa al relleu i comença a marcar un ritme que a mi no hem va gens be, deixo passar al dani i els deixo marxar a veure que fan els altres tres, ningu intenta anar a per ells i sescapen, el jack es possa a tirar i quan porta 500metres tirant sescapa el lluis.
El vixcente s'havia despenjat un pel pero estava dins del grup coneixent-lo. Jo deixo tota la responsabilitat al jack no li dono relleus, anava realment fotut, quan arribem al km 7 ens atrapa el vicente i baixem mes el ritme, el lluis a desaparegut davant nostre i el vicente tot i anar molt foçat fa un canvi de ritme, el jack el segueix jo tambe pero quan arribo a roda hem trobo incomode i no respiro be, reflexiono i dic portes tot l'any fent el burro per quedar el sise no passa res pujo pinyons fins el 25 hem posso a rodar a 13 esperant que ningu hem doni caça per darrera perque no tinc ganes d'augmentar el ritme mes.. I eso es todo amigos.

Desconectado Jack

• Vive aquí
  • Allegro ma non troppo
« Respuesta #94 en: Octubre 21, 2009, 12:43:16 »
Veig que el Lluís Florensa i jo finalment vam arribar fora de control.  :D :D

I el Zeljko. Tot i que va arribar tard; va fer la sortida completa; va pujar El Farell, i com no, va fer l'esmorzar amb nosaltres, no apareix a la classificació.

Encara que sigui merament anecdòtic, suposo que també ha de puntuar.
Honeste vivere, neminem laedere et suum cuique tribuere

Desconectado escalador_HC

« Respuesta #95 en: Octubre 21, 2009, 16:56:11 »
Amb els resultats de la darrera jornada i a falta de la darrera prova al Coll d'Alella desde Vilanova podem treure dos notícies:
  • El Dani ho té tot de cara per ser campió. Només necessita participar en la próxima prova per completar la seva sisena prova. En canvi pel Jordi seria la setena i n'hauria de descartar una així que pràcticament no sumaria. Si plou i la prova no és pot disputar, el Jordi seria el campió.
  • El Sayas ja és matemàticament campió del mallot Master50 revalidant el títol guanyat la temporada anterior. L'únic que li podia disputar la classificació era el Tigero, i dissabte no va poder venir perqué crec que tenia un acte a Madrid amb la comissió de cicloturisme de la FEC.

Desconectado Kirck

• Administrator
« Respuesta #96 en: Octubre 23, 2009, 19:57:06 »
Hoy he temido por mi vida, he salido con la btt junto con arnau fonollosa y Mr. F
Yo veia que Mr. F me miraba con una sonrisa algo distinta a la normal, asi que para prevenir cualquier ataque de este energumeno, le vigilaba de reojo y mirando por donde se me acercaba, siempre intentando evitar los acantilados cerca de el.

Al final en el ultimo descenso ha mandado a Arnau que me llevara por un sendero que ni el mismo se atrevia a bajar, ya no sabe que hacer para que no pueda correr la semana que viene.

Primero la danza de la lluvia, pero se ve que ha tenido un efecto prematuro y ha afectado a los pobres de la marcha de los GUB ;D

Ya queda poco para revalidar titulo jiji

Desconectado Triciclo

« Respuesta #97 en: Octubre 23, 2009, 21:06:54 »
GUB??
Se ve que he estado a muchos Kms
GUB??? Y eso que es????

Desconectado Kirck

• Administrator
« Respuesta #98 en: Octubre 23, 2009, 22:37:27 »
Guardia Urbana de Barcelona, uno de nuestros socios Alfredo pertenece a la organizacion, almenos otros años supongo que este tambien.

Desconectado Malaltbike

« Respuesta #99 en: Octubre 24, 2009, 12:23:15 »
No cantes victoria

Tengo un As en la manga... he contratado al Brujo que lesiono a Cristiano Ronaldo  ;D ;D ;D