Autor Tema: GPSA 2009  (Leído 7099 veces)

Desconectado escalador_HC

• Con domicilio en EC Sant Andreu
GPSA 2009
« en: Febrero 28, 2009, 19:42:49 »
Avui hem començat el GPSA 2009 i ha tornat la polèmica.

El tram competitiu era la pujada a la Conreria desde St. Fost. Desde Sant Andreu a l'inici de la pujada el grup de davant sense anar a tope ha obert una mica de forat respecte als de darrera i a la primera rotanda que es troba a la carretera han entrat al poble i l'han creuat sense aturar-se a esperar a la resta que ha arribat fins al semàfor de la carretera de la Conreria i han vist que no hi havia ningú. Sempre s'havia reagrupat abans de les pujades GPSA però avui els de davant han considerat que ningú s'havia de tallar per anar de St. Andreu al principi de la Conreria i al final ha resultat que sí. Quant els tallats han arribat a dalt del port, alguns d'ells han demanat que s'anuli la prova.

L'ordre d'arribada ha estat el següent:
Oriol
Dani
Victor
Lluis Andreu
Jordi
Chema
Jack
Dan
Xavi
Sayas
Manel
Pedro
Frontons
Molina
Arteaga
Solans
Tigero
Navarro
Luis
Sergio
Agustin
Julià
Quim

Destacar la victòria de l'Oriol. Feia molt de temps que el Dani no guanyava una prova en linea (no CRI) en que participava. Així de memòria potser estem parlant de 2004. Sembla que aquest any hi haurà més emoció que en les edicions anteriors.
« última modificación: Marzo 01, 2009, 21:18:08 por escalador_HC »

Re: GPSA 2009
« Respuesta #1 en: Febrero 28, 2009, 19:55:22 »
Sobre els temes polèmics:
* Jo crec que la prova sí ha de computar i de moment així ho faig perqué estic convençut que no hi ha hagut mala fe en els que no han esperat i l'ordre d'arribada hagués estat practicament el mateix si haguessim sortit tots junts.
* Per la pròxima prova s'ha de tornar a l'àntic bon costum d'esperar i qui no ho faci el computarem com si hagués arribat darrere de l´últim ciclista que ha sortit un cop fet el reagrupament.
* També es demana que si us plau, quant hi ha GPSA la gent no faci el tram pre-port amb la reductora guardant les forces i provocant una espera molt llarga amb els primers que han arribat a peu de port i que al começar el tram competitiu a sobre pugin com a cavalls desbocats.
* També hi han queixes de la gent aprofitant que el port de la Conreria era tant aprop de Sant Andreu han vingut exclusivament a fer el port GPSA i han girat cua. Es veu que hi ha la norma de que per puntuar al GPSA s'ha de fer la major part de la sortida. El que viu a la Roca o a Sabadell no fa falta que surti desde la estació, pero que no es faci tant descarat com avui perque en altres ocasions com a pujades a la Collada de Toses en que algú s'ha afegit a Vic no ha puntuat pel GPSA. Per la prova de la Conreria tothom puntua però per a les properes la gent hauria de completar un tram significatiu de la sortida (p.e. arribar a l'esmorzar)

Espero que ningú s'ho prengui malament ni s'emprenyi amb mi que només he recullo les queixes (ja que porto la puntuació) apelant a normes (jo cerc que han de ser una mica flexibles) que es veu que estan desde el principi del GPSA quan jo no estava en el tema.
« última modificación: Febrero 28, 2009, 19:58:49 por escalador_HC »

Desconectado Triciclo

« Respuesta #2 en: Febrero 28, 2009, 20:25:18 »
Vaya hombre, ¡con lo que me gustan a mí las polémicas!
Lástima que me haya perdido esta batalla... que también tengo mis opiniones (y he sido de los que se han quejado), jua-jua....
Ya me da menos lástima no haber subido con la lengua fuera la cuesta GPSA... pero perderme la bronca, no me lo perdono.
Será a la siguiente  :D  :D  ;D  ;D

Desconectado Carlos

• Viciadill@
  • **
« Respuesta #3 en: Febrero 28, 2009, 21:05:29 »
Hola, Soy Carlos (BH blanca, casco catlike....):

Aver este año es el primero que estoy en el ECSA, hasta ayer no tenia ni idea de lo que era un GPSA y hasta hace medio año tampoco sabia lo que era un compac o un triple por lo tanto lo que explico abajo la gente que ya lleve tiempo aquí es posible que lo considere una gran tonteria:

En lineas generales entiendo perfectamente a los dos grupos:

Los de delante normalmente son los que mejor estan fisicamente y por consiguiente los que deberian haber ocupado las primeras posiciones del GPSA asi que entiendo que no hayan esperado ya que tampoco se llevaba un ritmo excesivo.

Los del grupo de detras hemos ido a 25-30km/h hasta el inicio del puerto ya que teniamos la idea de reagruparnos alli. Decir que NO hemos ido guardando y dosificando como se ha ido comentando esta mañana. Ibamos a un buen ritmo para llegar abajo del puerto y reagruparnos alli. La indignación de los socios que ibamos detras no es por no ganar o acabar entre los 3 primeros en la conreria, me juego el cuadro a que los que ibamos detras no ubieramos quedado entre los 5-10 primeros, la gente estaba enfadada por que no se le ha dado la oportunidad de competir en las mismas condiciones que los demas.

Me parece perfecto que exista la clasificación del GPSA para colmar las necesidades competitivas de los socios, lo que veo una autentica tonteria propia de niños de 10 años es estar los siguientes 80 kilometros discutiendo y vociferando sobre si vale o no vale o lo que esta bien o lo que esta mal. Creo que la gente que salimos los sabados por la mañana vamos a hacer kilometros entre amigos y a disfrutar pedaleando en la bici, no a discutir encima de ella, la verdad hoy me quedado un poco alucinado.

Sobre si se ha de repetir o no: la verdad no lo se, llevo menos de 1 año aqui y no soy la persona que debe decidir esto, sinceramente tampoco me quita el sueño, no creo que a nadie de este foro le vaya la vida en esto, ¿o es que arriba de la conreria habian 1000 euros para el ganador?

PS: bueno perdón por el rollo, la salida de hoy muy chula y por favor apuntarme en el segundo grupo del GPSA que despues de todo esto soy el unico que no sale en el primer post.

Desconectado ispanoargenti

« Respuesta #4 en: Febrero 28, 2009, 21:45:33 »
Primero me sorprendi :o :o :o
y despues  me digo ,de que?
tambien me da cosa ajena esto :-[ :-[
y despues me digo, pero ya nos conocemos!!! , o no?
perdon, algunos!!!
iva a decir algo , y despues me arrepenti ,
lo que pongo arriba es solo lo que pense al ver los comentarios que se animaron a poner algunos de los que fueron.
 felicito al que supuestamente quedo 1º
doy animos a los que supuestamente quedaron ultimos.

y pienso que todo tampoco esta tan mal!!
estas cronicas me parecieron estupendas y muy serias, aunque con algunos matices , y que los nuevos tambien se atrevan a opinar y a ver si entre todos volvemos a la "normalidad :)
bueno ,volver a la normalidad no!!, dejar de hacer trampas coi11 >:(

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #5 en: Marzo 01, 2009, 03:47:39 »
Hola, Soy Carlos (BH blanca, casco catlike....):
... y por favor apuntarme en el segundo grupo del GPSA que despues de todo esto soy el unico que no sale en el primer post.
;D ;D ;D ;D i jo què?  ;D ;D ;D Porto un hivern sencer entrenant per La Conreria per arribar a la primera prova i guanar-vos a tots i ja veieu, ni en la llista, com el Carlos.
La meva història és diferent. Jo anava davant de tots amb el Tri49 i quan va arribar la resta del grup (era el que jo pensava) vàrem començar la pujada pensant que ens aturaríem a St. Fost i començaríem el GPSA. Llavors passa el poble i la gent continua pujant, miro enrere i veig que falta moltíssima gent, què faig? Penso que hi ha gent que no vol participar en la prova i són els que van davant, només em queda una opció, girar cua i tornar al creuament a buscar la resta de companys, giro, arriba a baix de tot i no veig ningú  :-X . No entén res, què ha passat? on són els altres?  :-X Doncs res, penso que han continuat, que no s'han anat cap a un altre lloc, que han continuat la carretera de La Roca. Vinga, una altra pujada a La Conreria, aquesta vegada sol  :'( .
Collonut, arribo a dalt i HI SÓN TOTS!!!
Doncs això, que pensava deixar enrere al kirck i a l'Uri i al final he arribat l'últim  ;D ;D ;D ;D
 :'( :'( :'( :'(

Desconectado Pujaremcomamics

• Master
« Respuesta #6 en: Marzo 01, 2009, 15:38:10 »
A ver que conste en acta. El primero he sido yo; no he esperado abajo, ni arriba tampoco. A las 8 de la mañana ya estaba en lo alto y con una montainbike. ;) ;) ;)

« Respuesta #7 en: Marzo 01, 2009, 21:17:30 »
Totalmente de acuerdo con lo explicas.

PS: bueno perdón por el rollo, la salida de hoy muy chula y por favor apuntarme en el segundo grupo del GPSA que despues de todo esto soy el unico que no sale en el primer post.
Indicame entre quienes quedastes i tu nombre y año de nacimiento (si lo prefieres por correo) y lo solucionamos  ;) Creo que ya me lo dijiste, pero no lo apunté.

« Respuesta #8 en: Marzo 01, 2009, 21:19:03 »
;D ;D ;D ;D i jo què?  ;D ;D ;D Porto un hivern sencer entrenant per La Conreria per arribar a la primera prova i guanar-vos a tots i ja veieu, ni en la llista, com el Carlos.
La meva història és diferent. Jo anava davant de tots amb el Tri49 i quan va arribar la resta del grup (era el que jo pensava) vàrem començar la pujada pensant que ens aturaríem a St. Fost i començaríem el GPSA. Llavors passa el poble i la gent continua pujant, miro enrere i veig que falta moltíssima gent, què faig? Penso que hi ha gent que no vol participar en la prova i són els que van davant, només em queda una opció, girar cua i tornar al creuament a buscar la resta de companys, giro, arriba a baix de tot i no veig ningú  :-X . No entén res, què ha passat? on són els altres?  :-X Doncs res, penso que han continuat, que no s'han anat cap a un altre lloc, que han continuat la carretera de La Roca. Vinga, una altra pujada a La Conreria, aquesta vegada sol  :'( .
Collonut, arribo a dalt i HI SÓN TOTS!!!
Doncs això, que pensava deixar enrere al kirck i a l'Uri i al final he arribat l'últim  ;D ;D ;D ;D
 :'( :'( :'( :'(
Ho sento, al applet de la web si que t'havia apuntat. He corregit la classificació.

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #9 en: Marzo 01, 2009, 21:27:21 »
Ho sento, al applet de la web si que t'havia apuntat. He corregit la classificació.
Perfecte  ;)
I no podria ser que em puntuessis més havent fet una pujada i un quart?  ;D
Una cosa sí que ha quedat bastant evident: quan hi ha GPSA millor no anar davant fins al lloc d'inici, que després els que van més endarrerits canvien el recorregut i els primers, si s'esperen, ni els veuen  ;D . Això de "los últimos serán los primeros" s'ha complert