Autor Tema: Prueba de esfuerzo  (Leído 4303 veces)

Desconectado Kirck

• Administrator
  • Con domicilio en EC Sant Andreu
Prueba de esfuerzo
« en: Enero 23, 2007, 18:45:43 »
buenaaas, oh gurus de los entrenos aconsejadme que centros poseen las 3B (Bueno, Bonito, Barato).
Pues eso, me podeis aconsejar sobre algun centro en especial para hacerme una prueba de esfuerzo?  :)

Desconectado escalador_HC

Re: Prueba de esfuerzo
« Respuesta #1 en: Enero 24, 2007, 10:13:35 »
 :D Ja poden reforçar la màquina de l'esforç aquesta. No saben quin motor els hi arriba  :D

Desconectado Kirck

• Administrator
« Respuesta #2 en: Enero 24, 2007, 20:51:07 »
Yo? pobrecito de mi, en todo caso pobre la maquina que le tocara al xodena, ahi si que iba a quemar la rueda, jajaja.

Y tu!!!! desaparecido a ver cuanto te dignas a venir mamonazo  :)

Desconectado Fanatik

• Viciadill@
  • **
« Respuesta #3 en: Enero 24, 2007, 21:19:24 »
buenaaas, oh gurus de los entrenos aconsejadme que centros poseen las 3B (Bueno, Bonito, Barato).
Pues eso, me podeis aconsejar sobre algun centro en especial para hacerme una prueba de esfuerzo?  :)

Jo fa temps que també me la vull fer però per el sistema d’ergospirometria (gasos), ja que d’aquesta manera et delimiten el teu consum màxim d’oxigen, llindar aeròbic, anaeròbic... i t’aconsellen les zones que has d’entrenar per millorar el teu rendiment.

Les proves que jo havia fet abans no eren pel sistema de gasos i només et delimiten el teu llindar anaeròbic d’una manera teòrica i sota el meu punt de vista no valen la pena si el que vols és millorar i rendibilitzar el teu rendiment esportiu. El que si et determinen és el teu estat de salut més les pulsacions màximes, watts desenvolupats, capacitat de recuperació, estructuració de la teva massa corporal i alguna cosa més que ara no recordo. Aquesta tipus de prova la fan a molts llocs, val entre 40 i 60 euros aproximadament. Les proves per el sistema de gasos també et determinen tot això que t’he comentat i valen sobre 100 i 120 euros aproximadament. Després de buscar durant temps he trobat dos llocs però encara no hi he pogut anar:

A Barcelona;

ICATME
Dr. José Luis Doreste
Iradier, 3
932.054.362
www.icatme.com/unidad/ver.php?id_unid=8

A Manresa;

Centre de Medicina de l’Esport
No recordo el telèfon. Demà te’l dono, el tinc a la feina.

També fan aquest tipus de prova al CAR de Sant Cugat, però només la poden fer els professionals o aquelles persones que competeixin a un cert nivell, i sinó pertanys a aquest tipus de persones no te la fan. Com em sembla que tu competeixes, t’hauries de posar en contacte amb la FCC per veure si te la poden fer.

Desconectado lluisf

• Sin vida social
« Respuesta #4 en: Enero 24, 2007, 21:38:47 »
Kirk,

Yo conozco  Sports Medicine de Barcelona www.sportsmedicineb cn.com. A mí me curaron unos dolores lumbares producidos por una hernia discal hace 3 ó 4 años. Alli trataron las lesiones de Freire, Dueñas etc.
pídeles un presupuesto. ::)

« Respuesta #5 en: Enero 25, 2007, 09:49:09 »
Y tu!!!! desaparecido a ver cuanto te dignas a venir mamonazo  :)
Este sábado, salvo imprevisto.
Nos vemos.

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #6 en: Enero 25, 2007, 19:35:40 »
Este sábado, salvo imprevisto.
Nos vemos.
Suposo que parles de l'assemblea del club, oi?  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Desconectado ernhotenav

« Respuesta #7 en: Enero 25, 2007, 21:55:19 »
Respecto del sabado en la tarde , donde esta el auditorio, no le conozco, alguien me podría dar instrucciones de como llegar. ??? ??? y a k hora es ???

Desconectado Fanatik

• Viciadill@
  • **
« Respuesta #8 en: Enero 25, 2007, 22:30:06 »
Jo fa temps que també me la vull fer però per el sistema d’ergospirometria (gasos), ja que d’aquesta manera et delimiten el teu consum màxim d’oxigen, llindar aeròbic, anaeròbic... i t’aconsellen les zones que has d’entrenar per millorar el teu rendiment.

Les proves que jo havia fet abans no eren pel sistema de gasos i només et delimiten el teu llindar anaeròbic d’una manera teòrica i sota el meu punt de vista no valen la pena si el que vols és millorar i rendibilitzar el teu rendiment esportiu. El que si et determinen és el teu estat de salut més les pulsacions màximes, watts desenvolupats, capacitat de recuperació, estructuració de la teva massa corporal i alguna cosa més que ara no recordo. Aquesta tipus de prova la fan a molts llocs, val entre 40 i 60 euros aproximadament. Les proves per el sistema de gasos també et determinen tot això que t’he comentat i valen sobre 100 i 120 euros aproximadament. Després de buscar durant temps he trobat dos llocs però encara no hi he pogut anar:

A Barcelona;

ICATME
Dr. José Luis Doreste
Iradier, 3
932.054.362
www.icatme.com/unidad/ver.php?id_unid=8

A Manresa;

No recordo el telèfon. Demà te’l dono, el tinc a la feina.

També fan aquest tipus de prova al CAR de Sant Cugat, però només la poden fer els professionals o aquelles persones que competeixin a un cert nivell, i sinó pertanys a aquest tipus de persones no te la fan. Com em sembla que tu competeixes, t’hauries de posar en contacte amb la FCC per veure si te la poden fer.

938724931

« Respuesta #9 en: Enero 26, 2007, 11:50:57 »
Suposo que parles de l'assemblea del club, oi?  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

:)
Amb que ens veiem el dissabte al matí ja em conformo. Encara que potser no us puc veure gaire estona perqué tinc entés que últimament per la costa aneu més ràpids que el Cercanías.
:)