Autor Tema: VI Cursa Social Interclubs - IV Premi Inauguració Veterans  (Leído 576 veces)

Desconectado escalador_HC

• Con domicilio en EC Sant Andreu
Ahir diumenge 28 de febre es va correr aquesta cursa que ademés és la prova social del club protagonitzada pel vent que aquest cap de setmana ha castigat la península.
Entre els socis que van participar hi havia el Dani, Xavi, Jordi, Andrés, Vicente, Zelko, Lluís Andreu i d'altres que no conexia com el Pablo López, l'únic soci amb llicència cicloturista que va acabar la cursa. Entre el públic, vam gaudir de la presència de Dan el Sueco que està de visita a Barcelona i no perd l'oportunitat de visitar els vells àmics.

En la Interclubs, aquest cop el Dani no va poder colar-se en la escapada bona i va arribar amb el pilot on també hi havia el Pablo López. Andrés, Jordi i jo vam anant sent eliminats en aquest ordre. Jo crec que vaig resistir uns 35 minuts, però ho he confirmar mirant-ho al Ciclotour. Només van completar la prova 25 ciclistes i les 3 fémines. A més, la prova es va veure retallada al haver d'intervenir l'ambulància per un accident de gent que anava doblada.

En la prova de veterans, Vicente i Lluís Andreu van resisitir el ritme infernal i van entrar amb el pilot. Zelko es va despenjar en les darreres voltes, però va aconseguir acabar la prova sense ser doblat.

Desconectado Julià

• Alps 2011
Re: VI Cursa Social Interclubs - IV Premi Inauguració Veterans
« Respuesta #1 en: Marzo 01, 2010, 17:53:40 »
Què? Cada any menys corredors del clu? Ja sé, us vau desgastar massa en el GPSA del dissabte i ahir ja no vau poder.
Jo em vaig acostar però anava tard a la meva quedada i només vaig estar un moment, però alguna cosa s'ha de fer, si això continua així ens trobarem un any d'aquests amb només el sr. president allà.

« Respuesta #2 en: Marzo 01, 2010, 22:50:46 »
Què? Cada any menys corredors del clu? Ja sé, us vau desgastar massa en el GPSA del dissabte i ahir ja no vau poder.
Érem algún més que no es va esperar a fer la foto, però poquets. Jo crec que el tema aquest de la autorització mèdica resta molta participació, perque no pots decidir-te a darrera hora. I després que entre els socis ECSA hi ha el grupet que corre amb la llicència Cariñena a la cursa de veterans que tampoc surt a la foto.

Desconectado Victor

• Vive aquí
« Respuesta #3 en: Marzo 02, 2010, 09:52:30 »
El problema es que sempre coincideix amb altres curses i aixo perjudica la participacio.

« Respuesta #4 en: Marzo 02, 2010, 14:55:21 »
El problema es que sempre coincideix amb altres curses i aixo perjudica la participacio.

El Julià es refereix a participació de socis del club. A cicloturistes que s'atreveixin a fer la cursa.

Desconectado Dan El Sueco

• Novatill@
  • *
« Respuesta #5 en: Marzo 08, 2010, 08:02:14 »
Muchas gracias por la ultima vez amigos. Fue maravilloso el visito que hicé y no puedo esperar hasta la proxima, cuando traeré mi bici. Mucha suerte por todos!

« última modificación: Marzo 08, 2010, 08:04:14 por Dan El Sueco »
"Hacerce el sueco"

Desconectado JOSE DE LA FUENTE

• Novatill@
  • *
« Respuesta #6 en: Marzo 12, 2010, 18:25:59 »
Yo digo lo mismo había mas socios pero con el tema del certificado medico pues no han podido inscribirse lo que el próximo años es de suponer que cambien las normas.
 Si hacemos cicloturismo es de suponer que estamos en  forma para hacer estas marchas sociales cada uno aguanta lo que puede ya que es por eliminación cuando te doblan.