Autor Tema: Quebrantahuesos 2006  (Leído 5189 veces)

Desconectado Pep_e

• Viciadill@
  • **
Re: Quebrantahuesos 2006
« Respuesta #50 en: Junio 28, 2006, 15:33:46 »
Como marxa Ok con bluesbiker, como ambiente si que tiene algo especial  :'(.

Desconectado Julià

• Con domicilio en EC Sant Andreu
  • Alps 2011
« Respuesta #51 en: Junio 28, 2006, 16:46:19 »
Como marxa Ok con bluesbiker, como ambiente si que tiene algo especial  :'(.
Tens raó, la gent animant la pujada del Portalet només la puc comparar amb tot el públic dels ports de la Maratona dels Dolomites, tot i que allà la cosa és encara més impressionant, no per la quantitat de gent, sinó per l'espectacle que són capaços de muntar els italians, música, teatre, grups escolars... tot a dalt dels ports, increïble.
A banda d'això, els darrers km del Portalet és potser una de les millors experiència en una marxa

Desconectado artemiro

• Master
« Respuesta #52 en: Junio 28, 2006, 17:08:15 »
Tens raó, la gent animant la pujada del Portalet només la puc comparar amb tot el públic dels ports de la Maratona dels Dolomites, tot i que allà la cosa és encara més impressionant, no per la quantitat de gent, sinó per l'espectacle que són capaços de muntar els italians, música, teatre, grups escolars... tot a dalt dels ports, increïble.
A banda d'això, els darrers km del Portalet és potser una de les millors experiència en una marxa

Doncs jo crec que l'ambient de la QH no pot comparar-se amb res. La Maratona és impresionant pel recurregut de la marxa i per la parafernàlia que monten els organitzadors a dalt dels ports, peró en cap moment es viu l'ambient ciclista de la QH, és més, la participació del públic és pràcticament nula.
Probablement la Quebrantahuesos no sigui la marxa més maca ni la més dura, però jo crec que l'ambient que es viu i et fan viure als ports està a anys llum de qualsevol marxa que conegui.

Desconectado BLUESBIKER

• Master
  • fot-li fort!!!
« Respuesta #53 en: Junio 29, 2006, 07:18:16 »
potser és l'únic que no acabo de veure clar, que aquesta sigui la preparació, res més  :P :P

bé és que jo no la vaig preparar,aquesta és la veritat, podria haber fety més fons  a costa de perdre'm curses de BTT,i no ho volia...
de fet més que entrenar per a QH, QH ha estat un bon entrenament pel que he de fer... ;)

ja veig que quan es toquen alguns temes, la resposta és ràpida! ;)
« última modificación: Junio 29, 2006, 07:25:27 por BLUESBIKER »
l' asfalt està bé però estic millor allà on desapareix!!

Nello69

• Visitante
« Respuesta #54 en: Junio 29, 2006, 08:33:42 »

preparación? 3 marchas de 145 km de abril a junio...

[/i]
Home, seria més indicatiu els kms que portes des de gener, per dir algo... Més que res perqué qualsevol que no et conegui es pensarà que la preparació és una mica curta, no?  :-X

Desconectado BLUESBIKER

• Master
  • fot-li fort!!!
« Respuesta #55 en: Junio 29, 2006, 09:56:30 »
Home, seria més indicatiu els kms que portes des de gener, per dir algo... Més que res perqué qualsevol que no et conegui es pensarà que la preparació és una mica curta, no?  :-X

si jo no estic "fardant" de res, al contrari...
dic que no n' hi ha per tant amb QH...

"a vore"...
el que he fet des de gener: 5900 km entre MTB,ciclocross i ctra. aquí van,en negreta les proves de ctra. com pots veure no gaire preparació específica... ;) per ex. el santandreu amb el nonstop si heu fet preparació específica, i sembla que ha donat resultats ;)

prova                             
2006

ciclocross sabadell                  
senders Navarcles BTT                     
vila olímpica                     
montjuïc  copa catalana BTT   
banyoles copa catalana    BTT   
corro  d' amunt  copa catalanaBTT   
prats lluçanès provincial BTT   
avinyó provincia lBTT      
campionat catalunya ruta      
BCN  copa catalana BTT      
racons de la conca         
terra  de aigua         
Castellterçol provincial   BTT            
Val d' aran  copa catalana BTT         
rutes del montseny   
QH                  
anbaso sant pere sallavinera      

« última modificación: Junio 29, 2006, 10:09:04 por BLUESBIKER »
l' asfalt està bé però estic millor allà on desapareix!!