Autor Tema: Quebrantahuesos 2006  (Leído 5186 veces)

Desconectado zatlor

• Viciadill@
  • **
Quebrantahuesos 2006
« en: Enero 04, 2006, 19:13:34 »
Hola a tots,

Pels més matiners només dir que la inscripció a la Quebrantahuesos 2006 ja està oberta...

Apa deuuuu...

ErosPoli

• Visitante
Re: Quebrantahuesos 2006
« Respuesta #1 en: Enero 04, 2006, 21:21:11 »
Jo ja estic inscrit!

Desconectado NIKABIKE

• Sin vida social
    • Nikabike
« Respuesta #2 en: Abril 09, 2006, 17:42:47 »
HOLA,
m'he apuntat a la Treparriscos i no trobo l'altimetria de Formigal. Algú la té?
Gracies.
Mònika

Desconectado Julià

• Con domicilio en EC Sant Andreu
  • Alps 2011
« Respuesta #3 en: Abril 09, 2006, 23:20:27 »
HOLA,
m'he apuntat a la Treparriscos i no trobo l'altimetria de Formigal. Algú la té?
Gracies.
Mònika
Déu n'hi do! He intentat trobar aquest perfil i no l'he trobat enlloc. Potser és normal perquè no sóc gaire aficionat a pujar ports, però segur que amb els escaladors qui hi ha per aquí algú et dirà alguna cosa  ;)

Desconectado Kirck

• Administrator
« Respuesta #4 en: Abril 10, 2006, 08:28:18 »
Bienvenida nikabike, esto es lo unico que he encontrado, si luego te sirven tb cronicas de gente de la treparriscos encontraras sin problemas.

Altimetrias.net

saludos

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #5 en: Junio 18, 2006, 23:58:28 »
A mena de crònica, però potser no arribarà a tant  :-[
Primer de tot, el temps: 7:47. Perfecte per a mi. És el mateix temps que vaig fer l'any passat però aquesta vegada estic més content. Això ho dic per dues raons:
  • L'any 2005 vaig comptar amb l'ajut de l'Adroit i del Claudi. L'Adroit ens va preparar un document en què ens fixàvem els temps que havíem d'anar fent per arribar a Sabiñánigo amb un bon temps
  • L'any 2005 vàrem formar grupeta el mateix Adroit, el Claudi i jo (potser algú més) i la cosa no va anar malament
Aquestes raons feien que aquest any la cosa no anés tan bé, ja que en el moment de la sortida i per arribar tard (com gairebé sempre), em vaig trobar sense grupeta i vaig haver de fer les coses com em pensava que havia de fer
Pel resultat final veig que vaig fer-ho tan bé com vaig saber i si estic tan satisfet de la meva participació és perquè va haver-hi una cosa que sí que em va faltar i que em va fer passar-ho bastant malament els darrers km. Parlo de la pluja i les "baixes" temperatures. Sóc un negat pel fred, no el soporto. No me molesten els 40º, però fer una baixada del Portalet amb una mica de pluja i amb temperatures no massa altes va fer que en els darrers km les cames no em responguessin com ho haurien d'haver fet. Per això dic que haver aconseguit el mateix temps de l'any passat amb temperatures relativament baixes em fa sentir-me bé.
Una altra cosa de la que volia parlar és de l'organització i de la massificació. No és seriós. Al final em vaig venir de la marxa sense diploma. Només faltaria que després de tot el muntatge t'hagis d'estar mirant una llista amb centenars de tios allà per anar a buscar un diploma. No jugo a això  >:(
Tampoc crec que un plat de pasta sigui el millor que ens puguin donar un cop acabada aquesta marxa...
I podria seguir, però potser no cal, només dic que l'any 2007 aniré a les 3 nacions. Ja que no puc fer les dues, triaré aquesta que no l'he feta mai  :P
També podríem parlar de les dutxes. Suposo que no és gaire fàcil muntar un sistema de dutxes per a milers de ciclistes, però alguna cosa haurien de fer. No és normal esperar a dutxar-te encara més temps que per anar a buscar el diploma.
Potser s'ha fet massa gran aquest esdeveniment i encara no han trobat la manera de fer-ho mé senzill.
L'excel·lent per a la recollida de dorsals. Si l'any passat vaig passar-me més d'una hora fent cua, aquest any ha sigut arribar i moldre: perfecte!
D'altra banda, també em va semblar bé això de la sortida pels temps de l'any anterior. Si no estic equivocat, el fet de pujar el Marie Blanque sense trobar-te gent aturant-se a cada coment és conseqüència d'això. Potser estic equivocat, però l'any passat vaig trobar molta més gent que s'aturava i que pujava caminant que no pas aquest i la raó la trobo en aquest sistema de sortida.
Enviaré un mail a l'organització a veure si hi ha alguna manera d'aconseguir que m'enviïn el diploma, però ja van dir que no. Ja veurem  :(
Una cosa que m'havia oblidat i que tampoc diu molt a favor de l'organització: Quan vaig arribar em vaig trobar a l'Urendez que havia patit una caiguda i que estava buscant un servei mèdic que el pugués guarir les ferides, no greus, que tenia. Gent de l'organització li va dir que es busqués una ambulància, perquè no havia res més. El problema és que no hi havia cap ambulància a l'arribada. Torno a dir-ho, no és seriós  :-X
« última modificación: Junio 19, 2006, 00:21:40 por Julià »

Desconectado Kirck

• Administrator
« Respuesta #6 en: Junio 19, 2006, 08:30:01 »
Reportatge fotografic Quebrantahuesos 2006 (encara no ha sortit)
www.actionphoto.net/ap.aspx

Desconectado NIKABIKE

• Sin vida social
    • Nikabike
« Respuesta #7 en: Junio 19, 2006, 08:57:41 »
Hola,
jo no us explicaré cap "aventura" personal perquè possiblement la trobeu avorrida; només vull dir que  he fet la Treparriscos, que m'ho he passat molt bé i que si tot va bé, l'any que ve hi tornaré.
Aprofito per recordar que és una "marxa cicloturista" i no una carrera. Jo no vaig veure cap accident peò vaig veure ciclistes fotent cops a cotxes i cridant : "Que esto es una carrera!" doncs no senyors, qui vulgui fer una carrera perquè està més fort i les seves possiblitas li permeten, que competeixi i que no s'apunti a una marxa que pel seu nivell és una "pedalejada".
Entenc que a tots ens interessen els temps, a mi també, però jo començo a dubtar que algú s'ho passi bé no aixecant la mirada del rellotge ni parant a beure una Coca-cola. No us oblideu que el ciclisme no deixa de ser un hobby, una diversió o, fins i tot, una passió, però que el dilluns qui més qui menys ha d'anar a treballar i no val la pena jugar-se la vida per fer mig minut menys.
No vull que sembli que dono a ningú una lliçó de moralitat, ni molt menys, però m'agradaria llegir més correus explicant "aventuretes",  i no tants temps, classificacions i marques que, no sé fins a quin punt, t'ajuden a ser més feliç. Potser jo ho miro desde una distància anys llum del vostre nivell, però espero que mai em deixi perdre un paisatge o una xerrada amb algun ciclista x poder "fer temps". Aquell dia deixaré de disfrutar.
Gràcies.
Mònika

Desconectado BLUESBIKER

• Master
  • fot-li fort!!!
« Respuesta #8 en: Junio 19, 2006, 09:17:08 »
Hola,
jo no us explicaré cap "aventura" personal perquè possiblement la trobeu avorrida; només vull dir que  he fet la Treparriscos, que m'ho he passat molt bé i que si tot va bé, l'any que ve hi tornaré.
Aprofito per recordar que és una "marxa cicloturista" i no una carrera. Jo no vaig veure cap accident peò vaig veure ciclistes fotent cops a cotxes i cridant : "Que esto es una carrera!" doncs no senyors, qui vulgui fer una carrera perquè està més fort i les seves possiblitas li permeten, que competeixi i que no s'apunti a una marxa que pel seu nivell és una "pedalejada".
Entenc que a tots ens interessen els temps, a mi també, però jo començo a dubtar que algú s'ho passi bé no aixecant la mirada del rellotge ni parant a beure una Coca-cola. No us oblideu que el ciclisme no deixa de ser un hobby, una diversió o, fins i tot, una passió, però que el dilluns qui més qui menys ha d'anar a treballar i no val la pena jugar-se la vida per fer mig minut menys.
No vull que sembli que dono a ningú una lliçó de moralitat, ni molt menys, però m'agradaria llegir més correus explicant "aventuretes",  i no tants temps, classificacions i marques que, no sé fins a quin punt, t'ajuden a ser més feliç. Potser jo ho miro desde una distància anys llum del vostre nivell, però espero que mai em deixi perdre un paisatge o una xerrada amb algun ciclista x poder "fer temps". Aquell dia deixaré de disfrutar.
Gràcies.
Mònika

abans de res, felicitar-te per haber fet la marxa...
 et diré que fa anys jo m' aturava a fer fotos i a gaudir del paisatge,però ara sóc feliç mirant el rellotge i fent la CH sense parar als avituallaments.que pateixo? si, és clar com no ho hauria de fer...però després em sento molt content ,perque la competició és amb  mi mateix, els altres no deixen de ser "referències".xerrar, si que vaig xerrar amb algun ciclista...als 4 km "xungos" del Marie Blanche no gaire... :-X
l' asfalt està bé però estic millor allà on desapareix!!

jacardfa

• Visitante
« Respuesta #9 en: Junio 19, 2006, 09:20:25 »
Si senyora!!! Molt ben parlat!!! (més ben dit: molt ben escrit).
Penso de la mateixa manera.

Gràcies.
Mònika