A mena de crònica, però potser no arribarà a tant

Primer de tot, el temps: 7:47. Perfecte per a mi. És el mateix temps que vaig fer l'any passat però aquesta vegada estic més content. Això ho dic per dues raons:
- L'any 2005 vaig comptar amb l'ajut de l'Adroit i del Claudi. L'Adroit ens va preparar un document en què ens fixàvem els temps que havíem d'anar fent per arribar a Sabiñánigo amb un bon temps
- L'any 2005 vàrem formar grupeta el mateix Adroit, el Claudi i jo (potser algú més) i la cosa no va anar malament
Aquestes raons feien que aquest any la cosa no anés tan bé, ja que en el moment de la sortida i per arribar tard (com gairebé sempre), em vaig trobar sense grupeta i vaig haver de fer les coses com em pensava que havia de fer
Pel resultat final veig que vaig fer-ho tan bé com vaig saber i si estic tan satisfet de la meva participació és perquè va haver-hi una cosa que sí que em va faltar i que em va fer passar-ho bastant malament els darrers km. Parlo de la pluja i les "baixes" temperatures. Sóc un negat pel fred, no el soporto. No me molesten els 40º, però fer una baixada del Portalet amb una mica de pluja i amb temperatures no massa altes va fer que en els darrers km les cames no em responguessin com ho haurien d'haver fet. Per això dic que haver aconseguit el mateix temps de l'any passat amb temperatures relativament baixes em fa sentir-me bé.
Una altra cosa de la que volia parlar és de l'organització i de la massificació. No és seriós. Al final em vaig venir de la marxa sense diploma. Només faltaria que després de tot el muntatge t'hagis d'estar mirant una llista amb centenars de tios allà per anar a buscar un diploma. No jugo a això

Tampoc crec que un plat de pasta sigui el millor que ens puguin donar un cop acabada aquesta marxa...
I podria seguir, però potser no cal, només dic que l'any 2007 aniré a les 3 nacions. Ja que no puc fer les dues, triaré aquesta que no l'he feta mai

També podríem parlar de les dutxes. Suposo que no és gaire fàcil muntar un sistema de dutxes per a milers de ciclistes, però alguna cosa haurien de fer. No és normal esperar a dutxar-te encara més temps que per anar a buscar el diploma.
Potser s'ha fet massa gran aquest esdeveniment i encara no han trobat la manera de fer-ho mé senzill.
L'excel·lent per a la recollida de dorsals. Si l'any passat vaig passar-me més d'una hora fent cua, aquest any ha sigut arribar i moldre: perfecte!
D'altra banda, també em va semblar bé això de la sortida pels temps de l'any anterior. Si no estic equivocat, el fet de pujar el Marie Blanque sense trobar-te gent aturant-se a cada coment és conseqüència d'això. Potser estic equivocat, però l'any passat vaig trobar molta més gent que s'aturava i que pujava caminant que no pas aquest i la raó la trobo en aquest sistema de sortida.
Enviaré un mail a l'organització a veure si hi ha alguna manera d'aconseguir que m'enviïn el diploma, però ja van dir que no. Ja veurem

Una cosa que m'havia oblidat i que tampoc diu molt a favor de l'organització: Quan vaig arribar em vaig trobar a l'Urendez que havia patit una caiguda i que estava buscant un servei mèdic que el pugués guarir les ferides, no greus, que tenia. Gent de l'organització li va dir que es busqués una ambulància, perquè no havia res més. El problema és que no hi havia cap ambulància a l'arribada. Torno a dir-ho, no és seriós