La sortida d'avui ha sigut, per a mi, una sortida diferent a totes les anteriors.
En començar, la idea era fer una sortida com les anteriors, només de rodar i sense forçar la màquina, excepte en algun moment puntual. Fins i tot, una vegada iniciada la sortida, he comentat amb el zelko la idea d'aquesta sortida i tots dos hem convingut que la farien com fins ara i que si havia gent que volia anar ràpid, cap problema

Avui també hem vist un club, no sé el nom, que sortia a la mateixa hora que nosaltres. Em pensava que no n'hi havia més

Ja veurem si en el 2007 no s'afegeix algun més

Després de Montgat la gent ja ha començat a rodar ràpid. De seguida ha marxat un bon grupet de gairebé, crec, 10 ciclistes.
La força del principi em va fer anar a buscar-los, sense pensar que això signifiquès res més que això, un esprint per aconseguir agafar el grupet i després tornar-los a deixar marxar tranquil·lament. El resultat no ha estat aquest. Sí, he enganxat sense massa esforç però quan portava poca estona amb ells sento darrera meu la resta del grup que no volien quedar-se enrera només surtir

. Això ha fet que el zelko s'animés i als pocs minuts ja estava acompanyant les primeres unitats del grup. Hi ha hagut molts moments en que la velocitat ha estat interessant

. Ara no podria detallar aquesta qüestió, no sóc gaire bo per recordar aquests detalls

. I és clar, un cop et vas trobant bé i també tens ganes de provar els resultats provisionals del mètode d'entreno proposat pel zelko, la qüestió no plantejava cap dubte: Vinga, anem!!!

El recorregut, un clàssic

: Costa fins el desviament cap a St. Cebrià de Vallalta: En aquest tram no recordo cap problema de vent, però no sé si m'equivoco. Es rodava bastant ràpid i no s'ha produit cap trancament significatiu. Un cop a St. Cebrià, molts s'han aturat a fer el cafè. Zelko, zatlor, rominger

, el malalt i jo, en comptes d'aturar-nos hem preferit continuar rodant tranquils, però amb la idea de tornar a unir-nos al grup més tard. Pensàvem que ells trigarien un mínim de 15 m. en deixar les bicis i prendre's el cafè i hem acordat continuar fins que potéssim 7 m. recorreguts. En aquell moment giraríem i tornaríem fins a St. Cebrià. Ens ha sortit bé. Hem arrubat fins la gasolinera que hi ha poc abans de St. Iscle i després d'omplir els dipòsit i menjar una barreta hem tornat per a reunir-nos amb els companys. Un cop entrant a St. Cebrià, ja començaven ells la pujada pel poble des del restaurant (aturada de 20 m). Apa, a girar cua i novament cap amunt

Aquí crec que s'ha notat que la gent que havia parat estava més descansada i a poc a poc s'anaven distanciant. Al final els trobo a dalt

Després, des de St Vicençs de Montalt cap a Mataró. Aquest ha sigut l'únic tram en que recordo haver tingut vent de cara, però tampoc un vent fort. En aquesta part del recorregut, suposo que perquè la gent anava pensant en tot allò que ens estava esperant uns km més endavant. Ha sigut la part del recorregut en que s'ha rodat a menys velocitat. Recordo que rodant a uns 33 km/h he mirat enrera quan el rominger m'ha fet un relleu i m'he adonat que tot el grup venia lluny

. Hem reduit la velocitat fins que ens hem tornat a unir i llavors ja hem anat junts. Poc a poc s'ha anat animant la cosa, però mai hem arribat als 40 km/h.
Des de Mataró un altre cop cap a l'interior per veure si Parpers ens estava esperant

Ha estat bé la pujadeta.
Finalment carretera de la Roca cap a Barna. Aquí sí que s'ha rodat un altre cop

Ei, després de 135 km (de porta a porta, jejeje i amb només una aturadeta de menys de 5 m) encara em trobava molt bé i amb ganes d'anar tant fort com pogués. Això sí, evitant en tot moment sobrepassar "l'umbral"

Ei, entràvem a Barna a les 14:00

Es pot demanar més?

Aquella idea d'inici, de provar els primers resultats d'aquesta manera d'entrenar durant la pretemporada m'ha semblat interessant i els resultats crec que són prou bons. No he parlat gaire amb el zelko sobre això d'avui però les poques paraules que hem creuat han sigut de satisfacció per com ens havíem sentit durant tot el recorregut.

Serà difícil, suposo, tornar a fer sortides tranquil·letes, rodant a uns 36/37 km/h