Autor Tema: Pretemporada 2006  (Leído 5806 veces)

Desconectado Julià

• Con domicilio en EC Sant Andreu
  • Alps 2011
Pretemporada 2006
« en: Diciembre 26, 2005, 23:45:50 »
Veig que esteu fent sortidetes de pretemporada ara que jo estic descansant
No us penseu que això farà que aneu millor que jo durant tota la temporada  ;D
Com ja he dit alguna vegada, no penso tornar a sortir fins el dia 7 de gener, si és que no plou, és clar, però estaria bé que anéssiu dient que esteu fent i com va tot, així tindria clar a què m'enfrontaré quan torni. No m'agradaria trobar-me la trista sorpresa de quedar-me enrera després de gairebé un mes sense tocar la bici  :'(
Ei, que la realitat és que volia ficar un post en aquest nou foro i no sabia com fer-ho, però també és cert que ningú no diu res de les sortidetes aquestes nadalenques.  ::)

Desconectado Pujaremcomamics

• Master
Re: Pretemporada 2006
« Respuesta #1 en: Diciembre 27, 2005, 15:19:19 »
Docs tu taranquil!!
Descansa, descansa que les sortides aquestes hivernals d'anar  xino xano no et faran que tinguis problemes per seguir. Total no vol dir res que de tant ent tant a algú li agafi per fer-nos anar a 55 una estoneta.

Desconectado Kirck

• Administrator
« Respuesta #2 en: Diciembre 27, 2005, 16:08:56 »
sageraaao  ;D

Conectado Malaltbike

« Respuesta #3 en: Diciembre 27, 2005, 16:38:08 »
Jo com el Julia estic de vacances algu pot sortir?:  :D
Dijous 29 a partir de les 11.30 per fer unes 3 hores
Divendres 30 a partir de les 9 per fer unes 3 hores
Per soposat  el Disabte  ;D
La semana seguent posiblement dimecres i divendres i per soposat disabte
Ja descansarem quan polgi

Desconectado Pujaremcomamics

• Master
« Respuesta #4 en: Diciembre 28, 2005, 19:22:55 »
sageraaao  
Tienes razon, a 53,6

Per cert Malalt, no t'aniria bé a les 9,30 en lloc de les 11? ;D
« última modificación: Diciembre 28, 2005, 19:25:29 por Pujaremcomamics »

Conectado Malaltbike

« Respuesta #5 en: Diciembre 30, 2005, 18:50:38 »
Avui divendres sortideta amb el kirck sortida aprox 10,15 plaça Orfila --Canet- mitga volta- masnou- Alella- Vilanova del Valles - Sant Andreu  100Km chino china a 29 kmh de mitja ;D
Dema disabte a cola de peloton :o
Per Cert el proper Dimecres puc fer una sortideta de 4hores, algu s´apunta ;)

Desconectado Kirck

• Administrator
« Respuesta #6 en: Enero 15, 2006, 14:19:21 »
Esta noche pondre cronica de este finde q ahora me piroooooow

Desconectado Julià

• Alps 2011
Re: Pretemporada 2006 (21 de gener)
« Respuesta #7 en: Enero 22, 2006, 02:31:35 »
 :D La sortida d'avui ha sigut, per a mi, una sortida diferent a totes les anteriors.
En començar, la idea era fer una sortida com les anteriors, només de rodar i sense forçar la màquina, excepte en algun moment puntual. Fins i tot, una vegada iniciada la sortida, he comentat amb el zelko la idea d'aquesta sortida i tots dos hem convingut que la farien com fins ara i que si havia gent que volia anar ràpid, cap problema  ;D
Avui també hem vist un club, no sé el nom, que sortia a la mateixa hora que nosaltres. Em pensava que no n'hi havia més  ;D
Ja veurem si en el 2007 no s'afegeix algun més  :)
Després de Montgat la gent ja ha començat a rodar ràpid. De seguida ha marxat un bon grupet de gairebé, crec, 10 ciclistes.
La força del principi em va fer anar a buscar-los, sense pensar que això signifiquès res més que això, un esprint per aconseguir agafar el grupet i després tornar-los a deixar marxar tranquil·lament. El resultat no ha estat aquest. Sí, he enganxat sense massa esforç però quan portava poca estona amb ells sento darrera meu la resta del grup que no volien quedar-se enrera només surtir  ;D . Això ha fet que el zelko s'animés i als pocs minuts ja estava acompanyant les primeres unitats del grup. Hi ha hagut molts moments en que la velocitat ha estat interessant  ;) . Ara no podria detallar aquesta qüestió, no sóc gaire bo per recordar aquests detalls  :-X . I és clar, un cop et vas trobant bé i també tens ganes de provar els resultats provisionals del mètode d'entreno proposat pel zelko, la qüestió no plantejava cap dubte: Vinga, anem!!!   :D
El recorregut, un clàssic  ::) : Costa fins el desviament cap a St. Cebrià de Vallalta: En aquest tram no recordo cap problema de vent, però no sé si m'equivoco. Es rodava bastant ràpid i no s'ha produit cap trancament significatiu. Un cop a St. Cebrià, molts s'han aturat a fer el cafè. Zelko, zatlor, rominger  :o , el malalt i jo, en comptes d'aturar-nos hem preferit continuar rodant tranquils, però amb la idea de tornar a unir-nos al grup més tard. Pensàvem que ells trigarien un mínim de 15 m. en deixar les bicis i prendre's el cafè i hem acordat continuar fins que potéssim 7 m. recorreguts. En aquell moment giraríem i tornaríem fins a St. Cebrià. Ens ha sortit bé. Hem arrubat fins la gasolinera que hi ha poc abans de St. Iscle i després d'omplir els dipòsit i menjar una barreta hem tornat per a reunir-nos amb els companys. Un cop entrant a St. Cebrià, ja començaven ells la pujada pel poble des del restaurant (aturada de 20 m). Apa, a girar cua i novament cap amunt  ;D
 :P Aquí crec que s'ha notat que la gent que havia parat estava més descansada i a poc a poc s'anaven distanciant. Al final els trobo a dalt  :P
Després, des de St Vicençs de Montalt cap a Mataró. Aquest ha sigut l'únic tram en que recordo haver tingut vent de cara, però tampoc un vent fort. En aquesta part del recorregut, suposo que perquè la gent anava pensant en tot allò que ens estava esperant uns km més endavant. Ha sigut la part del recorregut en que s'ha rodat a menys velocitat. Recordo que rodant a uns 33 km/h he mirat enrera quan el rominger m'ha fet un relleu i m'he adonat que tot el grup venia lluny  :o :o :o . Hem reduit la velocitat fins que ens hem tornat a unir i llavors ja hem anat junts. Poc a poc s'ha anat animant la cosa, però mai hem arribat als 40 km/h.
Des de Mataró un altre cop cap a l'interior per veure si Parpers ens estava esperant  ;D Ha estat bé la pujadeta.
Finalment carretera de la Roca cap a Barna. Aquí sí que s'ha rodat un altre cop  :D
Ei, després de 135 km (de porta a porta, jejeje i amb només una aturadeta de menys de 5 m) encara em trobava molt bé i amb ganes d'anar tant fort com pogués. Això sí,  evitant en tot moment sobrepassar "l'umbral"  :D
Ei, entràvem a Barna a les 14:00  ;) Es pot demanar més?  ;D
Aquella idea d'inici, de provar els primers resultats d'aquesta manera d'entrenar durant la pretemporada m'ha semblat interessant i els resultats crec que són prou bons. No he parlat gaire amb el zelko sobre això d'avui però les poques paraules que hem creuat han sigut de satisfacció per com ens havíem sentit durant tot el recorregut.
 :D Serà difícil, suposo, tornar a fer sortides tranquil·letes, rodant a uns 36/37 km/h  ???

Desconectado Julià

• Alps 2011
Re: Pretemporada 2006 (4 de febrer)
« Respuesta #8 en: Febrero 05, 2006, 23:52:30 »
Després de no haver sortit el passat cap de setmana pels problemes meteorològics, aquest dissabte he fet la sortida amb més quilòmetres de l'actual pretemporada. El comptaquilòmetres em diu que he fet 150 km, quan fins ara la màxima havien sigut 135.
De la mitjana ja ni parlo. O m'ha fallat alguna cosa o estem agafant un nivell que ens diu que potser farem una temporada com mai. A l'arribada a Barcelona, el rellotge em diu que hem anat a 30 km/h!!! Espero que algú em digui que alguna cosa ha fallat, perquè fer una sortida de pretemporada a aquesta velocitat em sembla una passada.
Algú que no va dir qui era i que s'anomenava "impaciente", demanava l'altre dia, al minichat de la pàgina, que potser hauríem de començar a anar més ràpids. Espero que ara hagi perdut els arguments per demanar més, o no.
D'aquesta sortida vull destacar la participació d'un nou company, el Carlos. Aquest noi brasiler mai havia anat amb una bici de carretera. Tota la seva experiència s'havia quedat en la BTT. Doncs bé, malgrat que desconeixia què significa fer una sortida llarga amb una bici de carretera, va demostrar que quan tingui una poca més d'experiència, serà dels destacats del grup. Fins a Tordera va anar sempre amb el grup, rodant fort i deixant-se veure a vegades en les posicions davanteres del grup. El fet de no tenir l'experiència que tenim els altres va fer que gastés massa energies en la primera meitat del recorregut i això es va traduir en una manca de força per poder acabar la sortida amb el grup de davant. Cap problema, segons m'ha explicat després, està molt content de la sortida i entén això que l'ha passat i espera que per a les properes sortides sigui capaç de guardar per la darrera part del recorregut.
També vull destacar que s'ha vist un grup compacte que em molt poques ocasions ha deixat algú endarrerit. Mireu, jo vaig deixar el gran grup per esperar el Carlos i que no fes sol el recorregut des de St. Celoni cap a Barna. Doncs bé, durant tot el recorregut de tornada només vàrem trobar l'Alex. La resta del grup els anava veient com anaven marxant tots juntets. No sé com hauran arribat, però això no treu que cregui que s'ha fet una bona sortida.
La qüestió de l'Alex també és normal, ja que no ha fet moltes de les sortides de la pretemporada. Això dona aquest resultat, però estic segur de que te la suficient capacitat com per a incorporar-se al grup i poder rodar, com a mínim, al meteix ritme que la resta, segur.  ;)
Voldria destacar que malgrat que hem augmentat la quilometrada, l'hora de tornada a Barcelona no ha patit. Jo, que em vaig quedar endarrerit, arribava a casa a les 14:40. Si tenim en compte que diferents situacions ens varen fer perdre minuts, crec que l'actual hora de sortida continua sent positiva.
Les aturades varen ser:
A Pineda. Allà vàrem estar uns 15 minuts esperant uns companys que s'havien aturat per una punxada.
A Hostalric: Esperant un company que s'havia endarrerit per unes fortes rampes que després, amb les miraculoses pastilles del Lalarri, suposo que no va tornar a patir.
A la benzinera del Ventdelplà (Bigues i Riells), on també vàrem estar una bona estona xerrant amb la noia, que ens va parlar de les filmacions de la sèrie  :o
Una nova puntxada en el camí de tornada. Aquesta vegada del nou, del Carlos.
Totes les aturades aquestes  van sumar uns 45 minuts.
Torno a dir, per a mi molt bona aquesta sortida. Ara ja ens queda poc per començar la temporada i el GPSA i tot plegat i em sembla que no anem malament. Fins i tot, algú m'ho deia en alguna d'aquestes miniaturades: la gent està molt forta!
Ara ja no es parla d'algú en concret, es parla del grup i això és important, crec.  :D
« última modificación: Febrero 05, 2006, 23:56:36 por Julià »

Desconectado Claudio

• Bicicleta y puertos de montaña
« Respuesta #9 en: Febrero 06, 2006, 09:41:10 »
Hola a tots, només dir que jo també estic força content de la sortisda de dissabte. A mi em van sortir alguns kilometres menys per raons obvies, però els 120 km sí els vaig fer. Demanar excuses per no haver passat al relleu, però en tenia prou amb aguantar a roda. Jo també tinc la sensació que el grup s'ha mostrat compacte i s'ha donat una sensació fantàstica, però no us enganyeu, això és fruit que el dani ens dona peixet i fa kilometrades al capdevant del grup... Les incorporacions d'enguany penso que donen un plus de joventut i de qualitat, parlo de Raul, zatlor, carlos en pocs dies segur... Estic segur que a les marxes notarem aquestes tirades sense parar (casi).