Autor Tema: S'ha acabat la Barcelona-Puigcerda?  (Leído 1656 veces)

Desconectado escalador_HC

• Con domicilio en EC Sant Andreu
Re:S'ha acabat la Barcelona-Puigcerda?
« Respuesta #50 en: Febrero 03, 2012, 12:27:56 »
Hola,

Sobre la Barcelona - Puigcerdà, la idea és votar un nou recorregut per la impossibilitat de fer el tram d'autovia fins a Ripoll i jo crec que ja existeix un cert cansament de repetir cada any el mateix recorregut.

Es podrà triar una de les dues opcions proposades per la Junta, que aposta per mantenir l'arribada al poliesportiu de Puigcerdà alternant un any la Creueta i l'altre la Collada, o qualsevol altra presentada per qualsevol soci. Ens l'hauríeu de fer arribar per mail a mi o al president com a molt tard set dies abans de l'assemblea adjuntant un perfil i un mapa del recorregut i indicant el lloc on poder dutxar-se i fer el dinar amb el seu preu orientatiu.

L'esmorzar de cuberts només es mantindria si se surt de Barcelona en bici, si se surt en autocar al reduïr el quilometratge només es faria un bon avituallament a mig recorregut i després el reagrupament abans del tram competitiu. Així, s'aprofitaria per reduir una mica el preu.

Per cert, qualsevol de les propostes que no surti, si interessa a alguns dels grups del club es pot realitzar com a sortida especial i si conta amb almenys 10 socis està bonificada. El grup B n'organitza vàries a l'any.

Desconectado tri49

• Vive aquí
« Respuesta #51 en: Febrero 03, 2012, 12:59:57 »
Lluís Frontons, presenta la teva de Sant Pere de Rodes, la trobo molt atractiva. L'unic dubte que tinc es si no trobarem massa tránsit a la carretera per la zona de la Costa Brava?.

Desconectado lluisf

• Sin vida social
« Respuesta #52 en: Febrero 03, 2012, 16:12:04 »
Lluis

No hi ha problemes amb el trànsit; si es va per les carreteres secundaries de cicloturisme, ho conec bé per que l´estiu surto amb una colla de la zona.
Pero ja en parlarem quan ho presenti a la propera assemblea,
Espero comptar amb la vostra assistencia si n´ esteu interessats.

Desconectado claudi

• Novatill@
  • *
« Respuesta #53 en: Febrero 06, 2012, 22:39:21 »
hola,

doncs si algunes de les propostes del julia, chema, fonollosa, lluis-f...no serveixen com alternativa a a bcn-puigcerda... almenys q entrin com a etapes specials!! q xules ho son un rato!! jajaja

L' any passat volia venir a la bcn-P, pero quan vaig saber q era per autovia...s'em van passar les ganes...
NO li vaig trovar la gracia!! jaja  i  kms tb son bastants.

a veure q sortira al final?

per cert, el calendari grup-A , a partir del final de febrer: quin es?

saludos-claudi-2

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #54 en: Febrero 06, 2012, 23:13:46 »
per cert, el calendari grup-A , a partir del final de febrer: quin es?
És força curiós el que succeeix amb el calendari del grup A. Mentre que els del B ja van per la tercera proposta, ficada a la seva pàgina (només has de mirar el seu blog) per a potenciar la participació de la gent, aquí passa com cada any.
Em sap greu ficar-me en les vostres coses, cony, però és que encara fa molt poc que no soc ECSA i encara em tira una mica  :'(

Desconectado tri49

• Vive aquí
« Respuesta #55 en: Febrero 07, 2012, 07:44:36 »
Juliá, ets un fantas............. .....tic.

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #56 en: Febrero 07, 2012, 15:17:14 »
Juliá, ets un fantas............. .....tic.
Algú sap que vol dir tot això?  ;D ;D ;D
M'interessa, sobretot, saber quines lletres es poden posar a sobre dels puntets,  :2funny: :2funny: :2funny:
Havia pensat en fantasma... però no soc capaç de finalitzar en ...tic...
Tri49, si m'insultes ja veuràs tu  :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:   ;D ;D

Desconectado lluisf

• Sin vida social
« Respuesta #57 en: Febrero 13, 2012, 19:49:52 »
Us adjunto el perfil que m´ha fet l´escalador
del que pot ser la I BARCELONA-EL PORT DE LA SELVA
Serán 200 kms suaus, aptes per tothom que hi vulgui participar i una crono final durilla pels que vulguin cremar les forces.
Espero que us agradi i que la recolzeu a la propera assemblea.

Desconectado tri49

• Vive aquí
« Respuesta #58 en: Febrero 13, 2012, 20:30:00 »
Reitero que m'agrada, tindrás un fidel aliat, .......sempre que algú no em soborni. El que es cert es que comptava en uns 160 kms i s'allarga molt mès. La pujadeta es necessaria o es pot passar d'ella?, tant sols jo, s'enten.

Desconectado claudi

• Novatill@
  • *
« Respuesta #59 en: Febrero 17, 2012, 20:27:47 »
Hola,
Si no m'equivoco la pujada es minima!! 5kms com un vallvidrera...si es puja direccio cadaques.
Si es vol esquivar es pot, entran p llanca, pero fas algo mes d volta, i no tindries les vistes boniques!! Jeje...
Si es fa p stpere d rodes, pica mes, crec q son 8kms sostinguts, sense rampots! Jajaja
La resta es llevadero, un etapazo en linea!
Entenc q a llanca i vilajuiga hi ha tren, p si algu ja en te prou, tb a camallera(costat d l'escala-aprox al km 140)
Saludos
Cl-2
« última modificación: Febrero 17, 2012, 20:30:00 por claudi »