Avui, amb una temperatura no tan baixa com s'esperava, sortida "normal" d'hivern. Si la proposta de l'escalador era anar a St Cebrià i després tornada pel pollastre fins Mataró i després anar a fer Òrrius, la realitat ha estat una mica diferent. Prop de St. Pol s'ha començat a parlar de fer una altra cosa i el resultat és l'habitual: Uns cap endavant, no sé fins on, i 5, l'escalador, Josafe, Chema, ernhotenav i jo cap a St. Cebrià. Jo ja tenia molt clar que faria això i així ho vaig comentar. Tenia pressa per tornar a Barcelona. Havia d'estar a les 13 i he arribat perfecte, a les 12:55. Al bar de St. Cebrià he deixat els altres, menys l'escalador, que ja en el desviament cap a St. Cebrià ha girat cap a Barcelona. Els que han quedat a St. Cebrià no sé què hauran fet. Tenien la idea d'agafar el pollastre i segons estigués la carretera continuarien o no.
La tornada, maca. Als pocs quilòmetres he agafat l'escalador, que s'havia aturat, suposo que a fer un cafè, no sé on. Després s'ha anat sumant personal i crec que hem arribat a l'entrada de Badalona més de 20 ciclistes. Això sí, em sembla que mai els he deixat fer un relleu

. Només en algun semàfor m'ha avançat algú però poc després els tornava a tenir enrere.
Demà toca tornar a sortir. Haver fet aquest recorregut i haver arribat a l'hora em dóna via per tornar a sortir. Demà toca costa sud