Ara que ja podem dir que la temporada 2009 la tenim finalitzada, obro aquest nou tema per tal d'anar parlant de les coses que ens puguin interessar durant el llarg i dur hivern

Podem començar parlant de la primera sortida de ruta triciclo, costa a tope.
Abans de parlar de la sortida volia fer un petit comentari d'un fet que m'ha semblat totalment injustificable en un club ciclista i que, per a mi, només demostra que cada dia que passa això que es diu ECSA recorda menys a un club ciclista i es va convertint en una pura comunitat d'interessos individuals. Bé, prefereixo no seguir, cadascú que pensi el que vulgui.
El fet que em dóna arguments per dir això és que, davant d'una punxada d'un company, el Chema, de la gran quantitat de "companys" que participàvem en la sortida, només el triciclo, el kirck, el chema (per suposat), el LluísAndreu? i jo (no recordo ningú més, i no m'agradaria equivocar-me) ens hem esperat. Fins i tot el senyor President unicament ha fet que mirar una mica enrera, però també ha continuat. Quant portàvem uns minuts aturats, el triciclo m'ha dit que potser era millor que jo marxés, ja que sent el més lent del grup, potser em podria costar seguir el ritme.
No faré cap comentari més, però l'ECSA, com a club ciclista crec que té alguna mancança important, potser és la mateixa directiva la que falla.
Després, la sortida, com sempre, ràpida, maca i interessant. El mkgonoprestige, el chema i jo ens hem quedat a prendre un cafè abans d'arribar a l'habitual, únicament perquè com que només volien el cafè i tornar, no ens venia de gust entrar en un bar en què està permès fumar. Al final el resultat de la sortida és aquest: