Autor Tema: Hivern 2009/10  (Leído 7177 veces)

Desconectado Julià

• Con domicilio en EC Sant Andreu
  • Alps 2011
Hivern 2009/10
« en: Diciembre 05, 2009, 21:36:34 »
Ara que ja podem dir que la temporada 2009 la tenim finalitzada, obro aquest nou tema per tal d'anar parlant de les coses que ens puguin interessar durant el llarg i dur hivern  :-X
Podem començar parlant de la primera sortida de ruta triciclo, costa a tope.
Abans de parlar de la sortida volia fer un petit comentari d'un fet que m'ha semblat totalment injustificable en un club ciclista i que, per a mi, només demostra que cada dia que passa això que es diu ECSA recorda menys a un club ciclista i es va convertint en una pura comunitat d'interessos individuals. Bé, prefereixo no seguir, cadascú que pensi el que vulgui.
El fet que em dóna arguments per dir això és que, davant d'una punxada d'un company, el Chema, de la gran quantitat de "companys" que participàvem en la sortida, només el triciclo, el kirck, el chema (per suposat), el LluísAndreu? i jo (no recordo ningú més, i no m'agradaria equivocar-me) ens hem esperat. Fins i tot el senyor President unicament ha fet que mirar una mica enrera, però també ha continuat. Quant portàvem uns minuts aturats, el triciclo m'ha dit que potser era millor que jo marxés, ja que sent el més lent del grup, potser em podria costar seguir el ritme.
No faré cap comentari més, però l'ECSA, com a club ciclista crec que té alguna mancança important, potser és la mateixa directiva la que falla.

Després, la sortida, com sempre, ràpida, maca i interessant. El mkgonoprestige, el chema i jo ens hem quedat a prendre un cafè abans d'arribar a l'habitual, únicament perquè com que només volien el cafè i tornar, no ens venia de gust entrar en un bar en què està permès fumar. Al final el resultat de la sortida és aquest:
« última modificación: Diciembre 05, 2009, 21:38:58 por Julia »

Desconectado Triciclo

Re: Hivern 2009/10
« Respuesta #1 en: Diciembre 05, 2009, 21:49:43 »
A mí me pareció, como mínimo, raro. Y menos mal que era Chema, uno de los tíos carismáticos del grup... que si llega a ser un "novato", no le espera ni su sombra.

Soy socio Junior. no me atrevo a hacer más valoraciones. Creo que los veteranos con galones pueden tomar la palabra con más propiedad.

Desconectado Triciclo

« Respuesta #2 en: Diciembre 05, 2009, 21:52:43 »
Y hablando de la salida

Gracias, Gracias Gracias…

9 meses de espera. Un embarazo. Pero ha merecido la pena. Un día de bici, un buen día y bici de la buena.
127kms y un media buena, sí señor.

Y todo empezó de forma extraña como Juliá ha comentado. Chema pinchó. Nos quedamos LluisA, Kirk y yo. Julià insistió en quedarse… pero al jefe de filas lo mandamos por delante, para controlar.

Trabajamos bien para acoplarnos los cuatro, resguardarnos del viento y tener una buena velocidad de crucero, alcanzado los grupos numerosos de ECSAs (hasta Víctor el chileno y Vicente estaban), apretón final con Kirk…  y hasta St.Pol.

Y ahí seguimos Jack, Kirk y yo hasta Palafolls (?), LluisA ya iba por delante… y terminamos por encontrarnos a los pros Uri y Víctor, en un regreso bastante rápido, con incorporación de unos CECOC o como se diga, que nos querían demostrar que van rápido, pero en el plano no hay miedo.

He visto bien a Víctor y muy bien a Uri. Están currando para el año exigente que les espera, al margen de las críticas y los críticos.

Yo me he encontrado bien y lo he disfrutado.

Tengo un riesgo importante por el curre de que hasta mediados de enero no vuelva a aparecer y con un mes sin bici. Espero que no sea así, sería una faena, sería amputarme media bici >:(. Veremos.

Desconectado escalador_HC

« Respuesta #3 en: Diciembre 06, 2009, 22:25:55 »
Julià, ho veig una mica exagerat el que comentes sobre la punxada del Chema.
Creuant Badalona el grup s'ha partit en dos. La gent més forta o amb més ganes ha tirat endavant i no ha esperat per creuar junts Badalona. Cap problema.
Després, algú del grup davanter ha punxat (Chema), i la gent del segon grup que anava a un ritme inferior quan hem arribat a la vostra alçada i veient que ningú es quedava sol a arreglar la punxada hem preferit seguir endavant suposant que a la que solucionéssiu el tema ens tornarieu a agafar com així ha sigut.

Jo abans hem queixaria de que hauriem de decidir a on anem. Si algú es despenja o arriba tard no sap on trobar els companys. No pot ser que sobre la marxa alguns decidim que anem a St. Cebrià, altres no saben ni on van i quan arriben a les cruïlles ens aturem en un voral estret i es produeixin situacions de perill. Després al mateix poble estem en dos bars diferents esmorzant, etc.

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #4 en: Diciembre 06, 2009, 23:19:45 »
Julià, ho veig una mica exagerat el que comentes sobre la punxada del Chema.
Creuant Badalona el grup s'ha partit en dos. La gent més forta o amb més ganes ha tirat endavant i no ha esperat per creuar junts Badalona. Cap problema.
Després, algú del grup davanter ha punxat (Chema), i la gent del segon grup que anava a un ritme inferior quan hem arribat a la vostra alçada i veient que ningú es quedava sol a arreglar la punxada hem preferit seguir endavant suposant que a la que solucionéssiu el tema ens tornarieu a agafar com així ha sigut.

Jo abans hem queixaria de que hauriem de decidir a on anem. Si algú es despenja o arriba tard no sap on trobar els companys. No pot ser que sobre la marxa alguns decidim que anem a St. Cebrià, altres no saben ni on van i quan arriben a les cruïlles ens aturem en un voral estret i es produeixin situacions de perill. Després al mateix poble estem en dos bars diferents esmorzant, etc.
És la millor definició de club que havia sentit mai. Perfecte escalador_HC  ;)
De totes maneres, això de Badalona i els semàfors ha passat sempre, és cert, què hi farem!

Desconectado JOSAFE

• Sin vida social
  • BRACONS 2006
« Respuesta #5 en: Diciembre 07, 2009, 11:29:16 »
Julià no creo que en esto tengas razón. Os parasteis 5 ciclistas para ayudar a cambiar la rueda ¿hace falta que se pare todo el pelotón?. De todas las maneras los que continuamos lo hicimos a una marcha muy contenida (íbamos a 32 / 34 Km por hora), sinó porqué te crees que nos cogisteis en Mataró. Creo que no es la primera vez que alguien pincha y no se espera todo el pelotón; máxime sabiendo que todos vamos al mismo restaurante.

Lo que no me parece que es hacer club es que cada uno vaya al restaurante que le de la gana. Lo del humo del restaurante es una escusa, ya que donde vamos nosotros es la zona de NO FUMADORES, la de fumadores está apartada y separada por una cristalera. Particularmente a mi no me molesta pero sí que hay gente que en el restaurante lo comentó y pareció molestarle.

Estimo que cada uno tiene una idea de club pero al final tiene que prevalecer la de la mayoría y, al menos yo, intento adaptarme, aunque la idea en concreto no me guste.

Siguiendo en lo de la idea de club / actividades, etc.., es importante dar ideas y opiniones para que el club esté dinámico. Ahora bien hay que entender que las actividades, y el presupuesto para las mismas, cuestan dinero y que la principal fuente de ingresos del club no es la cuota de socio sinó la venta de la lotería. Lo digo al hilo de lo que he escuchado sobre que "este año no toca la venta de la lotería". Pensar que hay gente, entre las que no me encuentro porque mi aportación en la venta de la lotería se limita a los dos talonarios de rigor, que en la venta de la lotería aportan mucho al presupuesto del club. Otra cosa en que no guste en lo que se gasta, pero entonces entra lo dicho anteriormente sobre la mayoría.

No creo que sea justo que critiques a la Directiva. Andrés se mueve, gestiona y aporta cosas para el club  que nadie hace, ni lo hará, seguramente. Creo que lo que se merece son agracedimientos.

Insisto, aportar ideas, discutirlas, aprobarlas por mayoría y ayudar en lo posible. No conozco otra fórmula para mantener el dinamismo del club.

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #6 en: Diciembre 07, 2009, 12:16:06 »
Això està bé, que cadascú digui la seva, perfecte.
De moment, sense haver tingut temps per llegir tranquil·lament la resposta del JOSAFE, ara només volia dir un parell de coses:
  • escalador_HC i JOSAFE, no té res a veure que uns vulguin anar més ràpids i d'altres més lents quan es tracta d'una avaria d'un company, ahí tothom s'ha d'aturar i llavors qui, per la seva forma o pel que sigui, vulgui anar més lent, que marxi, cap problema amb això. I aquí també parlo dels semàfors, els de davant també ens vàrem aturar en algun
  • JOSAFE, està bé també això de treure el tema dels diners i de la loteria. Jo sóc un dels que aquest any no he venut ni una butlleta. Estic d'acord amb que per fer activitats calen diners, el problema és que després, a banda de la cosa aquesta de Puigcerdà, no recordo més activitats on les arques del club s'hagin vist molt afectades, potser m'equivoco, però no m'estranyaria gaire que aquest any acabem encara amb més diners que l'anterior. Seria curiós si més no.
  • JOSAFE, oi que pot acceptar-se que algun company no vulgui "perdre" més d'una hora esmorzant?. Company, per només prendre un cafè i un vichy, que és el vàrem fer, vàrem preferit anar a un bar de no fumadors, al costat del vostre, no veig el problema, però això no acostumo a fer-ho i t'asseguro que la propera vegada, encara que m'empassi el fum (no em prendré el cafè assegut a la zona de no fumadors, es tracta d'estar el mínim temps possible) aniré allà, cap problema.

Desconectado Malaltbike

« Respuesta #7 en: Diciembre 07, 2009, 13:38:10 »
Esta clar que hi han uns quans grupets amb el tema de la velocitat
Jo particularment procuro convinaro, pero si puc escollir prefereixo anar una mica mes tranquil, aquesta epoca del any.
Semblar absurt para tot el grup per una punxada quan se sap del segur que en 2 o 3 km mes endevant es faran els grupets
I jo tambe vaig fer nomes un cafe, possiblement l´ambient no es el millor, pero esta clar que si la majoria vol esmorça a aquell local, jo pendre el cafe a on ho fan ells, aprofitant els 10 min per xerar amb els companys

Desconectado Jack

• Vive aquí
  • Allegro ma non troppo
« Respuesta #8 en: Diciembre 07, 2009, 16:24:17 »
Aquest dissabte en princicpi tenía pensat parar a fer un cafè i una pasta a Sant Cebrià, però a la cruïlla de Sant Pol vaig decidir anar amb el Kirck i el Triciclo a fer més Kms. Finalment de tornada a l'alçada de Vilassar o Premià em vaig despenjar: més de dues setmanes sense agafar la bici m'han deixat fet un cadàver :(

I ja que estem parlant del tema "bar on es permet fumar", jo particularment prefereixo anar a aquell on NO es respira substàncies cancerígenes. Es cert que com club i com companys que hi som, si fem un cafè (o el que sigui) el més llògic és que tothom vagi al mateix lloc, però d'altre banda aquell que no vulgui respirar el fum tòxic que altres exhalen, està en tot el seu dret d'escollir altre lloc. Jo particularment em defineixo com un radical antitabac simplement perquè no em dóna la gana respirar gratuïtament: Amoníac, arsènic, butà, cianur, formaldehid, metà, cadmi, monóxid de carboni, alquitrà, benzè, radó, altres escombraries i nicotina :-\ Aquí Julià, estic amb tu.

Pel que fa al tema de la punxada, estic d'acord amb el que diu l'escalador_HC. I dels altres temes en discussió prefereixo no dir res. Crec que el tema dels diners del club s'haruia de discutir més minuciosament en persona i amb una presència considerable de socis.
« última modificación: Diciembre 07, 2009, 19:41:05 por Jack »
Honeste vivere, neminem laedere et suum cuique tribuere

Desconectado Julià

• Alps 2011
« Respuesta #9 en: Diciembre 07, 2009, 16:51:35 »
Semblar absurt para tot el grup per una punxada quan se sap del segur que en 2 o 3 km mes endevant es faran els grupets
Malalt, ningú no discuteix això, és aixi, depenent de la forma i les ganes de la gent es formen grups, és clar que sí, sempre ha passat i així ha de continuar. Jo només dic que per companyerisme i perquè som un club, si un té una avaria, tothom ha d'aturar-se i un cop aturats que es decideixi que es fa, però com a club, no d'aquella manera tan poc seriosa de què com que ningú s'atura doncs jo tampoc. No és això, no estic d'acord amb aquesta manera d'actuar i ja està, cap problema més. Podem estar discutint això tota la vida, és igual, només es tracta de companyerisme i de comprovar que realment només és una punxada. Després ja s'organitzaran els grups que facin falta, però no es pot passar de llarg quan tenim un company amb problemes. Sort que aquesta vegada els que es varen quedar van amb motor, però si no hagués estat així, haurien arribat a St. Cebrià quan la resta ja hagués esmorzat. Només demano companyerisme, no demano més. I ja està bé de justificar-ho tot com si així fos com s'ha d'actuar. Cal ser un club i no només per quedar els dissabtes o per vendre loteria, cony!