Autor Tema: Sant Joan Despi - Montserrat  (Leído 2164 veces)

Desconectado Malaltbike

• Master
Sant Joan Despi - Montserrat
« en: Octubre 05, 2009, 08:14:30 »
Per un motio o per un altre feia unes semanes uqe tenia un repte una ¨travesa¨de BTT.
Duran dues semanes he sortit gaireve en esclusiva amb la meva vella Btt una Coluer de 14 Kg, jejeje.
Per sort he pogut aconsegir una nova Scott escale 50, pero la estreno el mateix dia de la prova, quina por.
No se ven ve qom me liat aquestes alsades de la temporada, pero el dimunge estem a les 6 del mati ( negre nit) a la botiga del Cariñena, jordi Cariñena, Uri, i altres socis del Cariñena team.
Agafem el tren per anar a Sant Joan, ideal, a les 7 ja estem recollin els dorsals i som els 1º en colocarnos en la sortida, Super nervios, el meu 1º objectiu es no caure.
Pocs conegut , entre ells Blusbaiker.
Sortida a les 8 en put 1200 participans, 76km i uns 1900m de desnivell
Nomes sorti ya tinc una engantxada de manillar , comenso malament, GINYAT, entrem el riu i despres de que passi la marabunta, 200 baikes, carego el plat gran i començo a pedalar, poc a poc recuparo possicons a la llera del riu Llobregat
Sortin del riu comensa un puja i baixa contant amb dures rampes de plat petit, recopero pujant lo que perdo baixan, demano perdo a la gent que faig frenar, a molts,  ;D ;D
Apreto a els trams d¨asfaltats i segeixo recuperant possicons. Despres de 3h i 56km arribem a Monistrol he possat el peu al terra unes quantes vegades, paro al avituallament amb el Jordi Cariñena , a molts ja els i pessa el culot, ¨nomes queden 20km¨pero tos de pujada
Amb caiguda inclosa, hem salta la cadena , comenso a pujar,  hem trovo molt senser pero no tinc ni idea de qom es la pujada, trams de plat petit, algun descans i els ultims 7km constants capa a dalt, recupero unes 30 possicions
Arribo euforic, amb 4h25min en la possico 76 de la general, aixo si a 30 min del Uri, i a 15de bluesbaiker, pero m´animen alguns que comenten lo malament que baixaba i lo be que pujava,  ;D ;D ;D
Posiblement guardarem aquesta data al calendari pel proper any, potser baixare una mica millor

Desconectado BLUESBIKER

• Master
  • fot-li fort!!!
Re: Sant Joan Despi - Montserrat
« Respuesta #1 en: Octubre 05, 2009, 10:09:59 »
Per a ser el teu debut en la BTT, ho vas fer molt bé, 4:25 és un bon temps, i entrar dels cent primers està molt bé... ;)

per la meva part, vaig clavar 4:10 com l' any pasat, però 14 llocs més enrera  >:(

i com no hi ha classificació per categories, doncs no em puc consolar...

Jo vaig fer la meva tàctica de sempre, anar al davant fins on pugui +/- 18 km, i anar fort, però reservant un punt per la pujada des de Monistrol.
Comentar que vaig fer la marxa "non stop" no vaig parar a cap avituallament.
l' asfalt està bé però estic millor allà on desapareix!!

Desconectado Uri

• Viciadill@
  • **
« Respuesta #2 en: Octubre 05, 2009, 14:45:46 »
Malaltbike. Si vols les fotos, estan aquí penjades:

http://caribenyos.blogspot.com/

Desconectado Julià

• Con domicilio en EC Sant Andreu
  • Alps 2011
« Respuesta #3 en: Octubre 05, 2009, 16:02:36 »
Malalt, ja que estàs animat podries inscriure't a aquesta:
http://www.artec.cat/BTT_html/index_btt.html
El termini acaba demà dimarts  :o

ccbp xtrem

• Visitante
« Respuesta #4 en: Octubre 10, 2009, 20:59:13 »
Hola,

sóc nou al foro. Només dir-vos que aquest proper cap de setmana es disputa una prova a Pineda de Mar. És la primera vegada que es fa aquesta cursa popular a Pineda.
Jo sóc del club ciclista bon pastor però acostumo a sortir de tant en tant pel Montnegre i us asseguro que el paissatge és espectacular.

Us deixo el link: http://www.opennatura.com/pedalada.php?p=6

Salut