Inicio arrow Foro arrow Ciclisme Generalarrow Multiesport: Duatlon, Triatlon...arrow Marato de Barcelona 2010

*
Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate. Marzo 14, 2010, 22:43:43

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión

« anterior próximo »
Páginas: [1] 2 3 4 Ir Abajo Imprimir
Autor Tema: Marato de Barcelona 2010  (Leído 847 veces)
Claudio
Con domicilio en EC Sant Andreu
Desconectado Desconectado

« : Febrero 07, 2010, 20:36:05 »

Com que aquest hivern em dedico a còrrer a peu, estic preparant la Marato de Barcelona, la primera que faré a la meva vida. De moment com a preparació he corregut la Mitja Marato de Terrassa, en 1:32:40, i avui he corregut la mitja Marato de Granollers, amb 1:30:59, récord personal. He corregut tota l'estona amb el Jose Luis, que a falta de 4 km m'ha dit que apretéssim, però no l'he pogut seguir, i m'ha tret mig minut.
M'ho he passat genial. Més de 6000 personaes incrites, impressionant.
Ara només em queda la Mitja de Gavà el 21 de febrer, on espero tornar a batre record personal (és molt ràpida), i seguir entrenant 3 dies a la setmana i acabar amb dignitat la meva primera Marató, si puc a la vora de les 3:30.

artemiro
Vive aquí

« Respuesta #1 : Febrero 07, 2010, 21:06:29 »

Claudi, segurament no podré acompanyar-te a Gavà, però no tinc cap dubte que a la marató baixes de 3.30. De tota manera, deixa'm que marqui el ritme els primers 30 qms. (desprès fes el que vulguis).
Ja veuràs com disfrutarem.
lluisf
Viciadill@
**

« Respuesta #2 : Febrero 07, 2010, 22:35:08 »

Claudi compta amb mi si et cal , per acompanyar-te en els darrers 12 Kms, si es que puc aguantar el teu ritme clar!
Jo correré el proper diumenge la meva primera mitja, ja us diré com m´ha anat. L´Objectiu es 1:50h
tri49
Sin vida social

« Respuesta #3 : Febrero 08, 2010, 16:58:32 »

Claudi, enhorabona, igualment que al Josep Lluís. Amb aquest temps, de la mitja jo crec que podeu tenir les 3 hores 15 minuts, sens gàire dubte, tot està que aquestes 2 properes setmanes os dediqueu a l'entrenament de correr especificament, i, descanseu suficient, clar i tot, tenint en compte que cal haber fet alguna tirada llarga per acostumar les cames. El que si estic segur es que a les vostres cames teniu per sota de les 3 hores, si ho preparèssiu amb temps. Vinga ànims i el dia 7 os estarè seguint i aplaudint. El correr no o crec.
ispanoargenti

« Respuesta #4 : Febrero 08, 2010, 21:48:25 »

Com que aquest hivern em dedico a còrrer a peu, estic preparant la Marato de Barcelona, la primera que faré a la meva vida. De moment com a preparació he corregut la Mitja Marato de Terrassa, en 1:32:40, i avui he corregut la mitja Marato de Granollers, amb 1:30:59, récord personal. He corregut tota l'estona amb el Jose Luis, que a falta de 4 km m'ha dit que apretéssim, però no l'he pogut seguir, i m'ha tret mig minut.
M'ho he passat genial. Més de 6000 personaes incrites, impressionant.
Ara només em queda la Mitja de Gavà el 21 de febrer, on espero tornar a batre record personal (és molt ràpida), i seguir entrenant 3 dies a la setmana i acabar amb dignitat la meva primera Marató, si puc a la vora de les 3:30.
te deceo lo que decearia para mi !!!!,lamento no poder estar , este año sera muy duro ,aunque sin entrenar todo lo que pueda competir lo hare ,sin ningun miedo ni complejos , vamos!!!, como siempre, a bajar de las 3:30 company!!!
ispanoargenti

« Respuesta #5 : Febrero 09, 2010, 12:02:49 »

un pequeño consejo , en los ultimos años el C.N.PRAT TRIATLO es el encargado de las "liebres" de la marato de barcelona, tendran este año desde 2:45:00,de 15 en 15 minutos ,si quieres hacer 3:30 ya sabes ,te  pones lo mas cerca del blobo de 3:30 y esta gente que sabe correr ,te haria este trabajo y no tendrias que preocuparte de como vas, ok. suerte maestro!!!!.
lluisf
Viciadill@
**

« Respuesta #6 : Febrero 14, 2010, 22:54:34 »

Doncs per ser la meva primera mitja no ha estat malament. he fet 1:51, com tenia previst.
Petits flocs de neu a la sortida, bastant fred; molts participants,i una mica cansat a l´arribada. Aixó de correr es més dur que la bici!

ispanoargenti

« Respuesta #7 : Febrero 15, 2010, 05:35:43 »

Doncs per ser la meva primera mitja no ha estat malament. he fet 1:51, com tenia previst.
Petits flocs de neu a la sortida, bastant fred; molts participants,i una mica cansat a l´arribada. Aixó de correr es més dur que la bici!

Me alegro lluis que te haya gustado la experiencia,FELICIDADES!!!!
si es mas duro correr?
yo solo digo, "si no te gusta sufrir de verdad, solo tienes que practicar el deporte que la mayoria piensa que si.
hablo a nivel popular, por supuesto ...
Claudio

« Respuesta #8 : Febrero 15, 2010, 10:19:23 »

Moltes felicitats Lluis!!! Ja et vaig veure ahir a les classificacions!!!
Ja tenim un altre adepte a còrrer a peu!!!
Per cert, t'agraeixo moltissim el teu oferiment de còrrer amb mi els ultims kilometres de la Marató. Segur que això m'ajudarà en els moments de debilitat, que ja estaré a les últimes.
I tu quan la faras, 2011?Huh?

tri49
Sin vida social

« Respuesta #9 : Febrero 15, 2010, 20:50:35 »

LLuís, felicitats. I nomès una mica cansat a l'arrivada?. Ja voldria jo estar en condicions de fer aquest temps.
Claudi, jo m'ofereixo per acompanyarte uns 200 metros, mes no podrè, sempre que tingui tacs de sortida llançada. Diguens, quan ho sapigues, el numero i si pot ser com aniràs vestit per la carrera, doncs, ja saps que desprès es molt dificil veure a la gent.
Páginas: [1] 2 3 4 Ir Arriba Imprimir 
« anterior próximo »
Ir a: