Inicio arrow Foro arrow Esport Ciclista Sant Andreuarrow Cicloturismo en Sant Andreuarrow Entrega de trofejos i coloqui 2010

*
Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate. Marzo 15, 2010, 07:25:41

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión

« anterior próximo »
Páginas: 1 2 [3] Ir Abajo Imprimir
Autor Tema: Entrega de trofejos i coloqui 2010  (Leído 487 veces)
BLUESBIKER
Master
Desconectado Desconectado

fot-li fort!!!

« Respuesta #20 : Febrero 08, 2010, 17:31:37 »

El sr Soms tambe va destacar que molts dels accidents o hi ha implicat un ciclista es per culpa d´aquestsos.
Y va recalcar que es un esport de risc.

en la línia del que aquest senyor em va dir quan un cotxe em va atropellar fa molts anys...  Impresionado

em vaig quedar adolorit, sense bicicleta i encara havia de donar gràcies perquè el tio del cotxe no em denunciés...

per circular en MTB per una pista de terra a Collserola i que et surti un cotxe al mig del camí (ocupant-lo tot, és clar)... Indeciso Indeciso Indeciso

l' asfalt està bé però estic millor allà on desapareix!!
Julià
Con domicilio en EC Sant Andreu
Desconectado Desconectado

Jau

« Respuesta #21 : Febrero 08, 2010, 19:15:42 »

en la línia del que aquest senyor em va dir quan un cotxe em va atropellar fa molts anys...  Impresionado

em vaig quedar adolorit, sense bicicleta i encara havia de donar gràcies perquè el tio del cotxe no em denunciés...

per circular en MTB per una pista de terra a Collserola i que et surti un cotxe al mig del camí (ocupant-lo tot, és clar)... Indeciso Indeciso Indeciso
Blues, tenim la Federació que ens mereixem. Els clubs haurien de fer alguna cosa, però ja saps, la gran majoria de la gent no està per aquestes punyetes. Només en pensem quan ens trobem amb el problema.
Teniu coneixement d'algun club que la seva directiva s'hagi plantejat això?
No tenim solució
Páginas: 1 2 [3] Ir Arriba Imprimir 
« anterior próximo »
Ir a: