Inicio
Historia
Noticias
Calendario
GPSA
Foro
Grup B
Grup C
Descargas
Enlaces
Contactar
Inicio
Foro
Esport Ciclista Sant Andreu
Cicloturismo en Sant Andreu
Hivern 2009/10
Inicio
Ayuda
Ingresar
Registrarse
Bienvenido(a),
Visitante
. Por favor,
ingresa
o
regístrate
.
Marzo 12, 2010, 18:06:21
1 Hora
1 Día
1 Semana
1 Mes
Siempre
Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión
EC Sant Andreu
>
>
Cicloturismo en Sant Andreu
>
Hivern 2009/10
« anterior
próximo »
Páginas:
1
...
8
9
[
10
]
11
12
...
15
Autor
Tema: Hivern 2009/10 (Leído 4365 veces)
Julià
Con domicilio en EC Sant Andreu
Jau
Re: Hivern 2009/10
«
Respuesta #90 :
Febrero 01, 2010, 15:34:06 »
Cita de: Triciclo en Enero 30, 2010, 19:59:33
A estas alturas la memoria funciona a medio gas, pero yo apostaría a que he visto a la gente, al grupo, con más ganas, más empeño y más velocidad que hace un año, en el final de enero de 2009. Hasta Julià va rápido sin haber tocado bici en enero. Siguió por la costa con Pujarem y Solans, me los crucé.
Has pensat que potser no es tracta de què els altres vagin més ràpids?
Potser el grup s'ha accelerat durant uns quilòmetres, però ja per la zona d'Arenys, més o menys, la cosa ha baixat força. Només són sensacions meves, res més. A més poc demostrables, ja que el cronòmetre no em funciona
Jo he anat tota l'estona per la part del darrera del grup i aixó també és molt fàcil seguir el ritme encara que no estiguis fort. Al final m'he quedat per no deixar ningú sol
Victor
Sin vida social
«
Respuesta #91 :
Febrero 01, 2010, 22:02:23 »
Eso, eso com diu Mr F dema a les 9:30 a fabra i puig convocatoria para todo aquel que quiera encontrar-se con el mazo me toca mi primer entreno de carga y espero encontrar la puerta de mi casa
Uri
Novatill@
«
Respuesta #92 :
Febrero 01, 2010, 23:51:30 »
A la guerra hay que ir preparao!!!
Malaltbike
Vive aquí
«
Respuesta #93 :
Febrero 02, 2010, 17:12:38 »
Mes fred i menys soleiat de lo esperat, sortir a les 9.30 ayuda a pasar menys fred.
Menys als ports el ritme a sigut tranquil. Aquest nens del Cariñena savem qom fer una sortida de fons al mes de Febrer.
Al final L´Obac- Montserrat i Vacarises, a on ja començava a veure estrelletes, 125km amb 4h 40 min. nomes a faltat un Forat per rematar
Intentarem repetir la sortida la semana vinen.
Victor
Sin vida social
«
Respuesta #94 :
Febrero 02, 2010, 18:12:35 »
Be jordi be te has portao
Julià
Con domicilio en EC Sant Andreu
Jau
«
Respuesta #95 :
Febrero 02, 2010, 19:39:02 »
Cita de: Malaltbike en Febrero 02, 2010, 17:12:38
Al final L´Obac- Montserrat i Vacarises,
Vigila que no et senti malament l'Obac. Després no el voldràs fer si toca en alguna sortida del club
Uri
Novatill@
«
Respuesta #96 :
Febrero 03, 2010, 18:13:22 »
Malaltbike REACCIONA! volem la crònica d'ahir
escalador_HC
Master
«
Respuesta #97 :
Febrero 06, 2010, 21:42:00 »
Penúltima sortida de pretemporada.
Avui hem fet coll del Pollastre i Órrius.
El recorregut complet l'hem fet: Uréndendez, Varela, Chema, Jordi, Zelko, Jack, Julià, Miguel, Solans i jo. L'Alberto i l'amic de l'Uréndez pota negra després del pollastre han tornat per la NII.
A l'anada, malalt, Julià i Varela han aprofitat un semàfor a Badalona per escapar-se. A més han tringut la sorpresa de trobar-se a Uréndez & friends. Fins passat Mataró no els hem enxampat tirant zelko, chema i jo i en el darrer tram colaboració del Triciclo que ha trencat el grup. Jo m'he desinflat al tobogan que hi ha sortint d'Arenys i ja tota la resta de la sortida he anat a ritme de fons i sumar kilòmetres.
La setmana vinent qui estigui interessat en la sortida a Sant Grau es queda a les 8 del matí! Jo de moment sóc dubte.
Triciclo
Master
«
Respuesta #98 :
Febrero 07, 2010, 15:31:53 »
Mis disculpas por no haber asomado la cabeza hasta Mataró. Normalmente, intento apuntarme desde salida al bombardeo. Esta vez, Escalador_HC, por ejemplo, estuvo más generoso en el esfuerzo.
No me encontraba bien y el ritmo ese de caza me parecía (lo sentía) bastante fuerte… y si no que hablen los que se cortaron el la recta de después de Mataró.
Conforme pasaron los kilómetros me fui encontrando algo mejor, se igualaron un poco las fuerzas… y ya pude trabajar a ritmo Cariñena. Zeljko está fuerte por todos los lados, Chema está fuerte y valiente. Varela estuvo… digamos que inquieto/pestoso (con cariño). Uréndez va muy bien y su amigo Jordi (un mountain biker de 19 años) va muy bien.
Me animé al Pollastre… todo para no regresar sólo, con el viento. No tenía idea de que ese era el plan. Menos mal que no me vacié en el plano de la NII, uff. Mi primera subida del año con el objetivo de no hacer el ridículo…. Bueno, me defendí muy dignamente (para mí).
El grupo se fue a subir Orrius. Impresionante. Ya llevábamos una buena paliza… ¿de dónde sacan fuerzas/voluntad estos tíos? Admirable. Yo me fui a casa con Jordi el de MTB, a buen ritmo… pero plano.
A ver si el sábado estoy decente y puedo ayudar al grupo en la ida. Yo regresaré antes.
escalador_HC
Master
«
Respuesta #99 :
Febrero 10, 2010, 15:24:04 »
En la sortida del dissabte passat vam estar parlant de la propera sortida extraordinària al coll de Sant Grau. Comentàvem que per afrontar una distància de 190 quilòmetres seria convenient fer dues aturades a benzineres a comprar algo de menjar, ja que amb una seria insuficient.
Mirant el mapa jo proposo fer les aturades a Lloret (km 65) i Hostaltic (km 130). Per cert, per Llagostera poble no hi hem d'arribar a entrar. Recordeu tots els que pensem anar-hi per fer el recorregut total o parcialment que s'avança l'hora de quedada habitual de l'hivern i quedem a les 8 a l'estació o a les 8:15 a la rotonda de Sant Adrià.
Páginas:
1
...
8
9
[
10
]
11
12
...
15
« anterior
próximo »
Ir a:
Por favor selecciona un destino:
-----------------------------
Ciclisme General
=> Cròniques de marxes, sortides, curses...
=> Entrenamiento
=> Llibres
=> Seguretat vial
=> Multiesport: Duatlon, Triatlon...
=> BTT, l'espai per la bicicleta de muntanya
=> Material
=> Ciclisme català
=> Ports de muntanya i pujades interessants
=> Classificació de la UFI, GPF o Liga de los hombres extraordinarios
=> Ciclisme professional