Inicio
Historia
Noticias
Calendario
GPSA
Foro
Grup B
Grup C
Descargas
Enlaces
Contactar
Inicio
Foro
Ciclisme General
Material
Galaxycles
Inicio
Ayuda
Ingresar
Registrarse
Bienvenido(a),
Visitante
. Por favor,
ingresa
o
regístrate
.
Marzo 15, 2010, 07:31:19
1 Hora
1 Día
1 Semana
1 Mes
Siempre
Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión
EC Sant Andreu
>
Ciclisme General
>
Material
>
Galaxycles
« anterior
próximo »
Páginas:
1
[
2
]
Autor
Tema: Galaxycles (Leído 1797 veces)
tri49
Sin vida social
Re: Galaxycles
«
Respuesta #10 :
Julio 03, 2009, 16:01:59 »
Jo, particularment no estic d'acord en molts dels comentaris que es fan. Els preus eran una mica mes barats, però, per descomptes que feien segons el que compressis, tal com fan altres botigues, tot es negociar-ho. Jo valorava el tracte i per mi era correcta, no es precisament el camp de les botigues de ciclisme on en general sigui un tracte mes amigable, va segons els enganxes, jo en podria fer una relació molt amplia, no aquí s'enten, de situacions no del tot correctes. Saltar-se els distribuidors ho dubto, al menys, pel que fa al que jo havia comprat, la Cervelo P2C i les rodes Hed tenien les garanties oficials i ho demostra que encara consten com ha distribuidors en la pagina oficial d'Speed Incorporated el representan oficial per Espanya, era de les poques botigues de Catalunya que tenien la garantia de per vida dels seus quadres. A mi particularment em sap greu que hagin plegat i aixó que la darrera Cervelo la he comprat ha una altre botiga, doncs, Galaxycles tenia dificultat en conseguir-les. Penso que els ciclistes de carretera ens te de saber greu que una empresa que havia fet una aposta per nosaltres exclusivament hagi fet fallida. Per quasi totes les altres la carretera es la venta marginal, mes o menys important. A pesar que tenia bona relació no en tinc ni idea que ha passat, soposo que les especulaciones estara a la ordre del dia. Ah, i desde el punt de vista de servei mecànic, ja voldrien totes les botigues tindre un tècnic com el que tenien, molt bo i serio, aixó si en tots els sentits, com el que mes.
davilook
Sin vida social
«
Respuesta #11 :
Julio 03, 2009, 16:15:56 »
Pues sí, una pena y un pequeño desastre para nosotros. Vete a comprar cubiertas a cualquier otro sitio por 5- 6 euros más, o pedales, o... Eso sí, la tía de la tienda cada vez estaba más borde.
Triciclo
Master
«
Respuesta #12 :
Octubre 23, 2009, 19:40:27 »
A rey muerto, rey puesto.
Al final, después de algunas pruebas, me he decantado por la tienda Orbea para sustituir a Galaxycles.
Tienen mucha faena y los hay más económicos... pero me parece que saben hacer su trabajo bien.
Hoy, de regreso en BCN, fui a recuperar la bici, que había dejado en el taller el sábado pasado después de la salida del club. Me han devuelto la máquina como nueva ¡Buen trabajo!
Además, dije que iba del ECSA y la acogida fue más simpática (con recuerdos para el Presi, claro).
Kirck
Administrator
Con domicilio en EC Sant Andreu
«
Respuesta #13 :
Octubre 23, 2009, 19:50:37 »
Vaya hoy precisamente me ha dado por buscar galaxycles en google y una graaaan mayoria de comentarios no eran favorables a estos personajillos. Te puede ir mal el negocio y creo que es mejor quedar como un señor, que joder a la gente sin devolver el dinero ni material y quedandose las bicicletas de los que les habian dejado para reparar. Vamos una fiesta!
ispanoargenti
Con domicilio en EC Sant Andreu
«
Respuesta #14 :
Octubre 25, 2009, 17:22:39 »
Cita de: Kirck en Octubre 23, 2009, 19:50:37
Vaya hoy precisamente me ha dado por buscar galaxycles en google y una graaaan mayoria de comentarios no eran favorables a estos personajillos. Te puede ir mal el negocio y creo que es mejor quedar como un señor, que joder a la gente sin devolver el dinero ni material y quedandose las bicicletas de los que les habian dejado para reparar. Vamos una fiesta!
que puedes esperar de un argent..,i no digo mas
Pujaremcomamics
Vive aquí
«
Respuesta #15 :
Octubre 25, 2009, 18:20:42 »
Cita de: ispanoargenti en Octubre 25, 2009, 17:22:39
que puedes esperar de un argent..,i no digo mas
¡¡¡Racista!!!
davilook
Sin vida social
«
Respuesta #16 :
Octubre 29, 2009, 23:30:31 »
Sí... una colla de rapsodas.
Páginas:
1
[
2
]
« anterior
próximo »
Ir a:
Por favor selecciona un destino:
-----------------------------
Ciclisme General
=> Cròniques de marxes, sortides, curses...
=> Entrenamiento
=> Llibres
=> Seguretat vial
=> Multiesport: Duatlon, Triatlon...
=> BTT, l'espai per la bicicleta de muntanya
=> Material
=> Ciclisme català
=> Ports de muntanya i pujades interessants
=> Classificació de la UFI, GPF o Liga de los hombres extraordinarios
=> Ciclisme professional
Esport Ciclista Sant Andreu