Inicio arrow Foro arrow Esport Ciclista Sant Andreuarrow Cicloturismo en Sant Andreuarrow BCN-Puigcerdà 2009

*
Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate. Marzo 15, 2010, 07:13:36

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión

« anterior próximo »
Páginas: 1 [2] 3 4 Ir Abajo Imprimir
Autor Tema: BCN-Puigcerdà 2009  (Leído 1393 veces)
Victor
Sin vida social
Desconectado Desconectado

« Respuesta #10 : Junio 30, 2009, 16:18:32 »

Esta claro que si en no se cuantas ediciones se ha echo lo mismo guardar guardar guardar para que gane el unico que curra este año va a ser lo mismo  Cheesy Cheesy alomejor se tiene que canviar la tactica Sonreir Sonreir
escalador_HC
Master

« Respuesta #11 : Julio 02, 2009, 10:59:34 »

Queden dos dies per l'event.

Tenim al Dani com a màxim favorit. Algú li veu algun punt feble? L'Oriol va arribar a amenaçar-lo a principi de temporada guanyant-li un prova del GPSA, però la lesió l'ha obligat a aturar-se un temps en que el Dani ha seguit progressant i arriba en plena forma després de l'estada als Pirineus.

Per completar el podi les apostes situen a la resta de Cariñenes (Oriol, Victor, L.Andreu) i al Jack. Com cada any el Jordi intentarà tirar de casta i experiència i sorpendre en aquesta data senyalada a gent a priori més forta. Altres aspirants que no sabem en quin estat arriben són el Chema, l'Uréndez, Florian y Vicente.
Ernesto que estaria entre els escollits no podrà assistir per estada als Alps (Marmotte).

Entre aquests noms es creu que estarà el tema. M'en falta algún? Tots els nombrats vindran?
Kirck
Administrator
Con domicilio en EC Sant Andreu

« Respuesta #12 : Julio 02, 2009, 11:06:24 »

El Vicente no vindra, fa una marcha aquest cap de setmana.
Lluis Andreu te competicio i tampoc vindrá.

M'han comentat que vindra el Llorenç, i segur que donará guerra.

escalador_HC
Master

« Respuesta #13 : Julio 02, 2009, 11:35:17 »

El Vicente no vindra, fa una marcha aquest cap de setmana.
Lluis Andreu te competicio i tampoc vindrá.

M'han comentat que vindra el Llorenç, i segur que donará guerra.

No sé qui és el Llorenç, però a veure si entre tots t'ho posen ben difícil i et fan patir el màxim possible que si es fàcil no te emoció.  Lengua
escalador_HC
Master

« Respuesta #14 : Julio 03, 2009, 10:29:01 »

Últimament, d'entrenar no entreno gaire, però ahir aprofitant que el malaltbike hem va instalar l'aire acondicionat a casa vam jugar una mica a preguntador P pregunta, contestador C contesta i vam generar aquesta entrevista realitzada a 36 hores de la BCN- Puigcerdpa i publicada en exclusiva per ecsantandreu.com per a fer caliu de cara aquesta sortida especial:  Cheesy

E: Que significa per a tu la BCN-Puigcerdà?
JF: És el dia més especial del club.

E: Quantes vegades hi has participat i quant va ser la teva primera participació?
JF: Desde que sóc soci, serà la 12º vegada. El primer cop vaig tardar més de dues hores i l'any passt menys d'una hora. A més el 2002 vaig ser el campió de la BCN-Puigcerdà.

E: Qué es lo millor i lo pitjor de la BCN-Puigcerdà?
JF: Lo millor la germanor, el pica-pica a Aiguafreda, l'esmorzar amb pa amb tomaquet i truita a Voltregà. Lo pitjor, fer tants quilòmetres per una carretera que no és de les més maques de Catalunya.

E: Creus que s'hauria de modificar el recorregut o el tram cronometrat? Quins canvis faries?
JF: El tram cronometrat per suposat que no. Sobre el recorregut s'hauria de buscar un que fos tant còmode com aquest per a que fos accessible per al màxim de persones possibles, però jo crec que no existeix una opció millor. Lo important de la BCN-Puigcerdà és la germanor i bon rollo que hi ha aquell dia, així que per a mi el recorregut és algo secundari.

E: Creus que s'hauria de desdoblar la classificació en una general i una altra categoria de només socis?
JF: Hem de tenir en compte que és una social i ve gent a conèixer el club i el seu ambient i està clar que hauria d'haver una doble classificació.

E: L'any passat i com en altres ocasions vas entrar al podi superant altra gent més favorita. Com va ser la pujada?
JF: L'any passat va ser una pujada de tenir els nervis molt templats i estar a l'expectativa. Està clar que la Collada de Toses requereix moltes característiques. No només força, sinó tàctica, velocitat i paciència, molta paciència.

E: Que ha de passar per a que el Dani no guanyi algún any?
JF: Que vingui una persona més forta que ell, que tingui una avaria mecànica o un mal dia. Encara que no em creguis, jo seria capaç de pujar a la seva roda si no em pegués pals.

E: Com et veus per a l'edició d'aquest any, quines aspiracions tens i quines són les rodes a controlar?
JF: Rodes són moltes les que haig de vigilar. Les aspiracions són les mateixes de cada any: fer-ho lo millor possible. El podi a priori mai el veig factible, pero sempre tinc l'esperança de conseguir-lo.

E: Intentaras algún atac aquest any o millor pujar en una grupeta selecta i decidir-ho tot al darrer quilòmetre?
JF: Atacaré al darrer quilòmetre o on sigui necessari pendre una decissió. Jo m'adapto bé pujant en grup i esperant que vagin sucumbint els altres. Espero que aquesta vegada no sigui jo el que sucumbeixi.

E: Com a pare-manager, a quina edat tens pensat fer debutar a l'Arnau en una BCN-Puigcerdà?
JF: La sortida sencera, com a mínim 16 anys. La crono jo crec que la pot fer amb 14 o 15 anys.
« Última modificación: Julio 03, 2009, 11:26:33 por escalador_HC » En línea
Kirck
Administrator

« Respuesta #15 : Julio 03, 2009, 10:42:03 »

Oooole oooole!!! Escalador_HC, esto no tiene precio! con las preguntas ya preparadas eh... jajaja

Escalador_HC, falta entrevistarte a tu mateix!

davilook
Sin vida social

« Respuesta #16 : Julio 03, 2009, 16:21:51 »

Qué bien lo pasais... Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Con la que cae estos dias...
Que lo disfruteis!
Kirck
Administrator

« Respuesta #17 : Julio 03, 2009, 16:41:26 »

Oye David, no tendras otras zapatillas para vender?  Sonreir Sonreir Sonreir

Puedes venir si quieres sin tener q vender nada eh! jeje

Victor
Sin vida social

« Respuesta #18 : Julio 03, 2009, 16:41:56 »

Molt gran aixo sembla le grande boucle  Cheesy Cheesy jo mes que el podi veig que sera dur fins i tot estar entre els 5 primers
davilook
Sin vida social

« Respuesta #19 : Julio 04, 2009, 17:54:07 »

Esta mañana le preguntaba a Ana si el año pasado participé en la bcn- puigcerdà. Lo cierto es que no soy capaz de tenerlo claro... recuerdo lo de las zapatillas, pero no se si es de hace dos años o este pasado.
Espero que os haya ido bien, no veas lo que cae desde arriba.
Páginas: 1 [2] 3 4 Ir Arriba Imprimir 
« anterior próximo »
Ir a: