Inicio arrow Foro arrow Esport Ciclista Sant Andreuarrow Cicloturismo en Sant Andreuarrow Sortides Temporada 2008

*
Bienvenido(a), Visitante. Favor de ingresar o registrarse. Septiembre 07, 2008, 18:30:44

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión

« anterior próximo »
Páginas: 1 ... 29 30 [31] 32 33 Ir Abajo Imprimir
Autor Tema: Sortides Temporada 2008  (Leído 9549 veces)
Pujaremcomamics
Vive aquí
Desconectado Desconectado

« Respuesta #300 en: Julio 21, 2008, 22:16:18 »

Cabritos!!!!

Se os van desgastar las pienas.

Procuro no entrar mucho porque me entran ataques de envidia.
Salut companys
Sergio
Novatill@
*

« Respuesta #301 en: Julio 21, 2008, 23:29:26 »

Hola companys, se agradecen los comentarios favorables que habeis escrito, pero para los que no estubieron que la cosa no fue para tanto, hasta el almuerzo fui regulando mucho y eso me permitió poder dar un achuchon al final, pero solo eso. El amigo Triciclo como comenta Kirck me vio llegar por detras y se puso a andar como el sabe en su llano y basicamente misión imposible coger a los dos fenomenos  Llorar, despues tubieron compasion y esperaron al grupo, yo creo que tubieron remordimientos y me dejaron cojer rueda, me costo mucho no perderla hasta BCN, aunque tambien os digo que no apretaron a tope y vigilaron que no perdiera rueda...
Me lo pasé muy bien como siempre y tambien quiero saludar a mi compañero de fatigas Eduardo, pues el me está enseñando los trucos de esto, y me ayuda a regular en las salidas pues siempre ando un poco perdido.
Saludo tambien al resto del grupo pues me gusta despedirme siempre y no fue asi, en fin un saludo a todos, y

a por el TURÓ DE L'HOME. companys!!!!!! Giñar

Julia
Con domicilio en EC Sant Andreu

Jau

« Respuesta #302 en: Julio 24, 2008, 12:14:35 »

Ja teniu el plànol de la pujada al Turó, toca fer-la per Mosqueroles i La Costa, això vol dir que aneu amb compte perquè és el recorregut ideal per al Triciclo  Sonreir Sonreir Sonreir :
http://www.ecsantandreu.com/galerias/?g2_itemId=20792
Falta el perfil de la sortida, el penjaré més tard
Victor
Novatill@
*

« Respuesta #303 en: Julio 24, 2008, 19:35:41 »

Aixo vol dir k no vens, doncs si k hi ha baixes una setmana k mavia animat i pujare sol el turo, veig k la gent ja esta cansada i jo k ara començo a agafar la forma, pels k sortireu fins dissabte!
Julia

Jau

« Respuesta #304 en: Julio 24, 2008, 22:16:46 »

Bé, de moment aquí us penjo un perfil, però aquest només és per al Triciclo, que així s'animarà a fer el recorregut:

Com pots veure, Triciclo, és un recorregut entre baixada i pla, poca pujada.

El de la resta està aquí:
Però no li digueu al Triciclo perquè no cal que el vegi  Sonreir Sonreir Sonreir
« Última modificación: Julio 24, 2008, 23:31:38 por Julia » En línea
Sergio
Novatill@
*

« Respuesta #305 en: Julio 24, 2008, 22:41:43 »

Gracias Julia por poner la ruta de cada sabado y el perfil, lo del perfil nunca me habia dado cuenta, siempre lo habias puesto? Este sabado es la etapa que mas conozco el perfil, no es muy dificil, verdad Triciclo Giñar, pero otros sabados voy perdido y a mi me gusta saber el perfil.
Con que programa lo haces?, o te lo da tu ciclocoputador.

Un saludo Giñar
Julia

Jau

« Respuesta #306 en: Julio 24, 2008, 23:38:13 »

Res Sergi, això dels plànols és una feina que em va donar el kirck, o sigui que només vull que m'augmenti el sou i ja en tindré prou. Ara estic ficant els perfils pel mateix motiu, intentar que vegi que em guanyo els pocs calés que em dona.
Els perfils els faig amb el "bike route toaster", una pàgina que ens va anunciar un dia... el "miwi"? sí, crec que va ser ell i que els fa amb suficient exactitud. El ciclotour es va lesionar el cap de setmana del Puy de Dôme  Llorar i encara no està curat del tot  Labios sellados
miwi
Sin vida social

« Respuesta #307 en: Julio 25, 2008, 08:49:08 »

Res Sergi, això dels plànols és una feina que em va donar el kirck, o sigui que només vull que m'augmenti el sou i ja en tindré prou. Ara estic ficant els perfils pel mateix motiu, intentar que vegi que em guanyo els pocs calés que em dona.
Els perfils els faig amb el "bike route toaster", una pàgina que ens va anunciar un dia... el "miwi"? sí, crec que va ser ell i que els fa amb suficient exactitud. El ciclotour es va lesionar el cap de setmana del Puy de Dôme  :'( i encara no està curat del tot  Labios sellados

Em sembla que sí que ho vaig posar jo, el vaig conèixer al fòrum d'APM

http://www.bikeroutetoaster.com/Course.aspx

És molt entretingut, tinc més rutes fetes que setmanes queden de l'any  Sonreir Sonreir

Triciclo
Sin vida social

« Respuesta #308 en: Julio 25, 2008, 21:20:10 »

He visto el perfil de "verdad".
Seguro que está mal. Tiene que estar mal. Tiene que ser un error.
Voy a ir para verlo con mis propios ojos... en la confianza de que el perfil eatá equivocado
Julia

Jau

« Respuesta #309 en: Julio 25, 2008, 23:12:49 »

Triciclo, la millor part són els darrers 7 km finals, jo potser no els faré, és una putada perquè l'asfalt és per anar amb BTT i és clar, per pujar cap problema, però una baixada forta d'aquests quilòmetres i amb tan mal estat de l'asfalt, prefereixo quedar-me i esperar que tornin  Llorar . Ja preguntaré on volen fer el cafè i m'aniré a esperar el grup allà  Lengua
Páginas: 1 ... 29 30 [31] 32 33 Ir Arriba Imprimir 
« anterior próximo »
Ir a: